نصب دزدگیر اماکن چه مزایایی دارد؟

admin
17 مهر 1401
مزایا نصب دزدگیر منزل

امروزه با زیاد شدن سارقین و سرقت آن ها از منازل و اماکن دیگر سبب شده افراد به دنبال راهکار هایی برای افزایش امنیت خانه و مغازه و… باشند. از اقداماتی که در اول راه می توانید انجام دهید نصب دزدگیر، دوربین مداربسته و انواع سنسور ها می توان اشاره کرد.

مزایای نصب دزدگیر اماکن

همانطور که می دانید دزدگیر منزل و یا اماکن یک نوع سیستم حفاظتی بوده و مهم ترین وظیفه ای که این دستگاه دارد اطلاع رسانی از ورود افراد غیر مجاز به حریم شخصی بوده. حال با نصب کردن دزدگیر فایروال می توانید این اطلاع رسانی را چه به صورت پیامکی و چه به صورت تماس دریافت کنید.

لازم به ذکر است دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و حتما باید سنسورهای مورد نیاز آن (مورد نیاز اماکن) را نیز تهیه کنید. این سنسور ها که خود انواع مختلفی دارد سیگنال هایی را به دزدگیر ارسال می کند و موجب به صدا در آمدن آژیر می شوند.

انواع سنسور های دزدگیر فایروال

  • سنسور حرکتی

همان طور که از نامش پیداست با تشخیص حرکت سیگنالی را به دزدگیر ارسال می کند و سبب به صدا در آمدن آژیر می شود.

  • سنسور دود

این سنسور برای تشخیص دود بوده و بیشتر در اماکنی مانند تولیدی ها، آشپزخانه و… استفاده می شود.

  • سنسور ضربه

این سنسور ضربه را تشخیص می دهد و با تشخیص دادن ضربه باعث به صدا در آمدن آژیر می شود همچنین اگر دزدگیر شما از نوع دزدگیر f10 فایروال باشد هم پیامی از جانب دزدگیر برای صاحب مکان فرستاده و هم تماس با فرد گرفته می شود

تقویت امنیت درب ورودی منازل و نکات مهم
مشاهده

سنسور مگنت در واقع  به صورتی می باشد که دو قطعه آهنربایی در قابهایی مخصوص در مجاورت یکدیگر قرار دارند و با باز شدن درب و یا پنجره این دو قطعه مغناطیسی از یکدیگر فاصله می گیرند از همین رو فرکانسی به دزدگیر ارسال و آژیر به صدا در می آید.

مزایا و معایب دزدگیر منزل

مزایای نصب دزدگیر اماکن

نصب دزدگیر اماکن مزایای زیادی دارد که یکی از دلیل مهم که می توان به آن اشاره کرد آرامش ذهنی مالک باشد. نصب کردن دزدگیر در محل کار باعث شده فرد اطمینان داشته باشد که افراد به صورت غیر مجاز وارد ساختمان نمی شوند و در صورت ورود این امکان را داشته باشد به پلیس و اطرافیان اطلاع داده شود.این نوع آرامش ذهنی باعث می شود که فرد حاضر به هزینه کردن بابت دزدگیر اماکن باشد و در اسرع وقت اقدام به خرید و نصب دزدگیر کند.

در ادامه با ما همراه باشید که به چند مورد از مزایای نصب دزدگیر اماکن بپردازیم  

پیشگیری از وقوع سرقت

قدیمی ها ضرب المثلی دارند که می گوید پیشگیری بهتر از درمان است، دقیقا با نصب دزدگیر اماکن می توانید از وقوع سرقت جلوگیری کنید و یا سرقت را کاهش دهید. با وجود امکانات ویژه دزدگیر اماکن و سنسور های آن اگر سارقی دست به سرقت بزند از طریق دزدگیر به صاحب مکان هشدار داده می شود.

پیشگیری از آتش سوزی

با نصب کردن سنسور دود می توانید از آتش سوزی جلوگیری کنید زیرا این سنسور با تشخیص دود و یا نشتی گاز به دزدگیر فرکانسی ارسال و بلافاصله آژیر شما به صدا در می آید.

اداره محل از راه دور

با نصب نرم افزار دزدگیر فایروال می توانید از راه دور دزدگیر را کنترل کنید، حتی می توانید در صورت نبودن در مکان لامپ های خانه را توسط نرم افزار روشن و یا خاموش کنید.

طریقه تقسیم بندی دزدگیر اماکن
مشاهده

مدیریت وسایل برقی از راه دور

یکی از بهترین دزدگیر اماکنی که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده دستگاه دزدگیر f10 فایروال بوده، این دستگاه با وجود رله های خروجی باعث می شود شما بتوانید تمامی سیستم های برقی منزل و یا جاهای دیگر را از راه دور کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تاریخچه تولید دزدگیر اماکن و

تاریخچه تولید دزدگیر اماکن

تاریخچه تولید دزدگیر منزل به قرن 19 میلادی بر می گردد. اولین سیستم هشدار سرقت در جهان، ...
admin
13 آذر 1401
تفاوت دزدگیر سیم کارتی و معمولی

تفاوت دزدگیر سیم کارتی و خط ثابت

در این مطلب سعی داریم به تفاوت دزدگیر سیم کارتی و معمولی بپردازیم. همانطور که می دانید ...
ادمین حبیبی
27 دی 1401
بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

دوستان عزیز فایروال یک نکته بسیار مهمی وجود دارد. اگر شما محصول فایروال را از خود شرکت ...
ادمین حبیبی
25 بهمن 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال