بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

ادمین حبیبی
25 بهمن 1401
بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

دوستان عزیز فایروال یک نکته بسیار مهمی وجود دارد. اگر شما محصول فایروال را از خود شرکت و نمایندگان معتبر آن تهیه نکنید، شامل گارانتی نخواهد شد.
سایت های مختلف فروش اینترنتی دزدگیر و غیره هیچ کدام معتبر نبوده

هر کسی که دنبال بهترین دزدگیر اماکن ایرانی است راجب “دزدگیر اماکن یا سیستم حفاظتی” اطلاعاتی دارد، پس نیازی به توضیح مفصل راجب این محصول نمی باشد اما به طور کلی می توان گفت، این سیستم حفاظتی برای حفاظت از جان، مال و… شما می باشد و با خرید دزدگیر از شرکت فایروال می توانید امنیت خود و خانواده خود را بالا ببرید.

لازم به ذکر است که لزوما شما نیاز نیست از سیستم امنیتی برای منزل خود استفاده کنید، بلکه برای شرکت ها، مغازه ها، بانک و.. نیز استفاده شده. حال در ادامه به توضیح برند فایروال و بهترین دزدگیر اماکن می پردازیم.

 

برند فایروال به کسانی که از خود سایت فایروال که همین سایت است و نمایندگان معتبر آن خریداری کنند. 5 سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش را می دهد.

 

بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

خیلی از افراد می گویند دزدگیر فایروال، بهترین دزدگیر اماکن ایرانی بوده، آن هم به دلیل گارانتی و پشتیبانی خوبی که شرکت دارد. اما لازم به ذکر است که این موضوع را ما بیان نکرده ایم بلکه طبق نظر سنجی که سایت دیگری انجام داده است، افراد سیستم اعلام سرقت فایروال را جزو بهترین دانسته اند. این سیستم را مفید و بدون عیب مثال زدند. شما می توانید این نمودار را در سایت های دیگه نیز مشاهده کنید.

یک تصویر به دست آمده که مربوط به لینک زیر است. 

لینک

پس ما خوش حال هستیم که دزدگیر فایروال بین مردم ایران محبوب بوده و توانسته رضایت کامل را جلب کند. “فایروال” برند مطرحی بوده که توانسته با توجه به نیاز افراد سیستم اعلام سرقت های متفاوتی را طراحی و تولید کند.

 

» انواع مختلف دزدگیر های فایروال

انواع دزدگیر های تولید شده فایروال

دزدگیر F6

زمانی که دزدی ها زیاد شد شرکت فایروال دزدگیر f6 را تولید کرد. این دزدگیر می تواند از طریق سنسور هایی که دارد دزدی را تشخیص دهد و فرکانسی به سیستم ارسال کند که بعد از ارسال، آژیر سریعا به صدا در می آید. سارق نیز با شنیدن آژیر سریع محل را ترک کرد.

 

بعد که جلو تر رفتیم دیدم سارقین پیشرفته تر شدن، حتی با زدن آژیر نیز به دزدی خود با کمال آرامش ادامه می دهند پس ما متوجه شدیم که سیستم باید قابلیت های اضافه تری داشته باشد.

 

پس دزدگیر دیگری تولید کردیم با نام:

دزدگیر F7

این سیستم با وصل شدن به خط تلفن ثابت می تواند با صاحب دزدگیر تماس بگیرد و ورود افراد را اطلاع دهد. و وقتی که سنسور فعال می شود هم زمان آژیر نیز به صدا در بیاید. اینگونه شما می توانید اگر از منزل دور هستید سریعا با همسایگان و یا پلیس تماس بگیرید.

بعد از زمانی که گذشت نیاز افراد بیشتر شد. مثلا می خواستن در یک ساختمان یک سیستم اعلام سرقت نصب کنند و  یا می خواستن علاوه بر تماس به آن ها پیام هم برود. چون بعضی ها سرکار نمی توانند تلفن خود را جواب دهند و یا دزد سریعا سیم تلفن خانه را قطع می کند که سیستم نتواند با صاحب مکان تماس بگیرید.

دزدگیر ایرانی f7

پس فایروال سیستم اعلام سرقتی را تولید کرد با نام

 دزدگیر F9

این دزدگیر علاوه بر وصل شدن به خط تلفن ثابت به سیم کارت درون آن نیز متصل می شود. و در زمان حساس شدن سنسور های فایروال علاوه بر تماس، پیامک هم می دهد. لازم به ذکر است که از نسل دزدگیر F9 به بعد نیز دارای نرم افزاری بوده که شما دیگر کاملا می توانید از راه دور از طریق نرم افزار آن را کنترل کنید. می توانید با خواندن مطلب دزدگیر به چه کسانی پیام می دهد کاملا متوجه ساختار این موضوع بشوید.

 بعد از تولید این محصول ما تصمیم گرفتیم سیستم اعلام سرقتی را تولید کنیم که کار شما را بسیار راحت می کند یعنی بتوانند با توجه به نیاز شما وسایل برقی را کنترل کند.

دزدگیر ایرانی f10

پس سیستمی تولید کردیم با نام

دزدگیر F10

این نوع سیستم تمامی قابلیت های دزدگیر F9 را دارا است، به علاوه دارای 7 رله خروجی است که شما از طریق این رله ها می توانید وسایل برقی منزل را کنترل کنید.

به فرض مثال: فرزند شما در طول روز فقط فرصت دو ساعت بازی با ps  خود را دارد و بعد از آن شما باید سیم برق را قطع کرده تا به درس هایش برسد. خوب حالا فایروال کار را راحت کرده به طوری که با خرید سیستم f10 می توان یکی از رله ها را به پریز آن قسمت وصل کرد. بعد شما از طریق نرم افزار یک تایمی را به رله داده که بعد از آن تایم غیر فعال شود.

دزدگیر ایرانی f10

ویژگی دزدگیر ایرانی خوب چیست؟

یکی از ویژگی های خوب آن، دارا بودن قابلیت اتصال به باتری پشتیبان می باشد. این نوع باتری ها باعث می شود در تایم قطعی برق، سیستم کارایی خود را از دست ندهد و بدونه خطا به کار خود ادامه دهد. همچنین با رفتن برق قادر تماس با صاحب دستگاه باشد.

دزدگیرهای بی سیم را می توان جزء بهترین سیستم حفاظتی معرفی کرد. علاوه بر ارتباط با سیستم باسیم بتواند به صورت وایرلس با چشمی و سنسورها در ارتباط باشد.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که سیستم اعلام سرقتی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به بی سیم را داشته باشد همچنین به راحتی بتوان سیستم دزدگیر را از راه دور کنترل کرد و در زمان مشخص برنامه ریزی متفاوت انجام داد.

دزدگیر های ایرانی

 

خرید بهترین دزدگیر منازل ایرانی:

دزدگیر اماکن برای مکان های ضروری مثل: فروشگاه ها، ادارات، مغازها، صرافی و طلا فروشی و… مورد استفاده می گیرد.

امروزه آمار سرقت از مغازه و خانه ها، همچنین مکان های دیگر به شدت فراوان شده و تمامی افراد به دنبال حفظ امنیت جان و مال خود هستند، تا با خیال آسوده از محیط پیرامون خود درو شوند یا به مسافرت بروند. با نصب بهترین دزدگیر منزل ارزان فایروال می توانید از سرقت وسایل و اجناس گران قیمت خود جلوگیری فرمایید.

نسل های جدید سیستم اماکن به گونه ای طراحی شده اند، که با قرار دادن سیم کارت داخل سیستم دزدگیر به راحتی،  راه های ارتباطی متعددی با صاحب دستگاه پیدا کند.

سیستم این نوع دستگاه ها، قابلیت ارسال و دریافت sms را دارند و با ارسال کد های مشخص، عملکرد سیستم را کنترل می کنند. از دیگر قابلیت مهم آن، می توانید به صورت آنلاین اپلیکیشن رو به تلفن همراه خود متصل کنید.

فایروال با تولید بهترین دزدگیر منزل ، جزء پرطرفدار ترین سیستم حفاظتی به حساب آمده. این شرکت با ارائه پیشرفته ترین دزدگیر با قابلیت های برتر جایگاه ویژه ای را در بازار پیدا کرده است.

سنسورچشمی

 

سخن آخر:

خرید سیستم برای اماکنی مانند: منازل، محیط های کاری جزء الزامات می باشد. با خریداری سیستم اعلام سرقت می توانید، میزان سرقت رو کاهش و امنیت را افزایش دهید. می توان گفت دزدگیر منزل فایروال بی تردید یکی از بهترین سیستم حفاظتی در ایران می باشد.

با خرید از محصولات فایروال می توانید امنیت را به خانه خود باز گردانید

7 پاسخ به “بهترین دزدگیر اماکن ایرانی”

  1. ریحانه شفیعی گفت:

    سلام وقت بخیر شما فقط دزدگیر های فایروال را بررسی کردید ممنون میشم به مقایسه این دزدگیر با بقیه دزدگیر ها هم بپردازید

    • ادمین حبیبی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر ممنون از اینکه مطلب ما را مطالع کردید

      بله حتما به مقایسه دزدگیر فایروال با بقیه دزدگیر ها میپردازیم

  2. غلامرضا سلامی گفت:

    سلام و سپاس

  3. اکبر ده آبادی گفت:

    سلام

    مطلب خوبی بود اما یه سوال
    من یک کرکره برقی دارم که می خوام راحت با ریموت دزدگیر این رو باز و بسته کنم شما هم یه مثال زدید از مدل f10 دزدگیر حالا می خوام بدونم من این رو بخرم می تونم کرکره برقی را باهاش اوکی کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • ادمین حبیبی گفت:

      سلام
      بله با استفاده از رله دزدگیر میتونید به در کرکره برقی و همچنین جک بازویی وصلش کنید و کنترل کرکره را داشته باشید

  4. محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای مصرف خانگی دزدگیر می خواستم
    از سایت های دیگه متوجه شدم برند فایروال جزو بهترین برندها هست و مطلب شما را خوندم اما یکم سردرگم شدم چون شما راجب انواع دزدگیر حرف زدید اما نگفتید کدام بهترین هست و بیشتر خواهان دارد.
    ممنون میشم که راهنمایی کنید منو

    • ادمین حبیبی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دزدگیر های فایروال در کل خواهان زیادی دارد اما اگر بخواهیم به ترتیب محبوبیت بگوییم

    • دزدگیر f9
    • دزدگیر f10
    • دزدگیرf7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی

 در مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی کدام یک بهتر است؟

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی باید گفت، برند و شرکت های داخلی در حوزه دزدگیر اماکن، ...
admin
12 آذر 1401
بزرگ ترین سرقت ها

بزرگ ترین سرقت ها در جهان

بزرگ ترین سرقت ها>>  هر روز در سرار دنیا سرقت های بسیاری اتفاق می افتد. و اکثریت ...
ادمین حبیبی
28 خرداد 1402
اهمیت نصب کردن دزدگیر

نصب دزدگیر منزل چه اهمیتی دارد؟

اهمیت نصب کردن دزدگیر منزل بسیاری زیاد می باشد. میزان کمی از افراد وجود دارند که از ...
admin
11 دی 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال