دزدگیر فایروال به چه افرادی پیامک می دهد؟

ادمین حبیبی
29 دی 1401
پیامک فایروال

پیامک فایروال» دزدگیرهای اماکن فایروال با پیشرفته شدن تکنولوژی، امکانات جدیدی را برای شما عزیزان به کار برده است. که می توان به ارسال پیامک به شماره های ذخیره شده در حافظه دستگاه اشاره کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی دزدگیر فایروال داشتن سیستم تلفن کننده سیم کارتی بوده، که کاربر می تواند با استفاده از این قابلیت به راحتی از بروز هرگونه اتفاقات ناگوار مانند سرقت، در طول روز باخبر شود. 

 

دزدگیر فایروال چرا به کاربر پیام می دهد

زمانی که کاربر به مسافرت می رود؛ در تمام طول سفر نگران این بوده به منزل یا محیط کسب کار خود متجاوز وارد نشود. می توان گفت یکی از وظایف سیستم تلفن کننده دزدگیر فایروال این بوده پیامک های مربوط به دزدگیر و تمامی هشدار ها را به صاحب دستگاه یا منزل اطلاع رسانی کند.

این عملکرد سیستم تلفن کننده باعث می شود کاربر با خیال آسوده به مسافرت برود همچنین با خانواده خوش بگذراند به دلیل اینکه می تواند از راه دور از وضعیت خانه و یا محل کسب خود با خبر شود.

برای مثال: به چه روش می توان صاحب دستگاه را از خطرات با خبر کرد؟ زمانی که چشمی دزدگیر منزل حرکتی را شناسایی کند به شماره های که از قبل روی دستگاه ذخیره شده است  پیامک با متن مشخص ارسال می کند.

 

دزدگیر به چه افرادی پیامک ارسال می کند؟

همانطور که در پاراگراف بالا توضیح دادیم دزدگیر فایروال می تواند به شماره هایی که از قبل روی سیستم حافظه ذخیره شده اند پیامک ارسال کند. سیستم تلفن کننده دارای 22 حافظه ی اصلی بوده که از شماره 1 تا 4 به ادمین دستگاه اختصاص داده شده است و از شماره 5 تا 20 به مدیر دستگاه پیامک ارسال می شود.

 

منظور از ادمین چیست

صاحب دستگاه می تواند شماره اعضای خانواده را روی حافظه دستگاه به عنوان ادمین معرفی کند تا آن ها از امورات خانه باخبر باشند. ادمین می تواند با نصب کردن اپلیکیشن فایروال بر روی گوشی همراه از خاموش و روشن، قطع و وصل شدن دزدگیر و… اطلاع داشته باشد، همچنین دزدگیر 15 تا 20 هشدار اس ام اس به ادمین ارسال می کند.

5 راه برای جلوگیری از کار انداختن دزدگیر
مشاهده

 

منظور از مدیر چیست

ادمین تصمیم گرفته است دوست صمیمی خود را به عنوان یک کاربر در سیستم حفاظتی دستگاه معرفی کند. اما تصمیم ندارد که دوست نزدیکش متوجه شود برق خانه کی قطع و وصل شده است، سیستم حفاظتی خاموش یا روشن شده و … فقط می خواهد از آژیر زدن سیستم مانند: هشدار سنسور درب و پنجره، تحریک شدن سنسور حرکتی و… به صورت sms با خبر شود. و شماره فرد را  در لیست 5 تا 10 سیستم حفاظتی قرار می دهد به عنوان مدیری در پنل دزدگیر شناخته می شود که فقط پیامک های آلارم به صورت محدود به آنان شده ارسال می شود.

پیام دزدگیر فایروال

 

دزدگیر فایروال تماس هم می گیرد؟

وقتی که صاحب دستگاه شماره خود را وارد لیست ادمین می کند، گزینه اس ام اس برای او فعال می شود. و زمانی که دستگاه شروع به آژیر زدن کند با ادمین تماس می گیرد؛ در غیر این صورت هیچ تماسی از طرف دزدگیر ارسال نمی شود. نکته ای که وجود دارد این است که برای لیست تماس ها می توان اولویت بندی قرار دهید.

یعنی زمانی که دستگاه دزدگیر شروع به آژیر زدن کند؛ اولین گزارش را به ادمین ارسال می کند و در صورت دسترس نبودن ادمین ( آنتن نداشتن تلفن همراه ادمین ) به شماره های دیگر لیست که در اولویت بندی لیست قرار دارند تماس برقرار می کند.

این نوع لیست از شماره 11 تا 20 است، یعنی 10 گزینه برای ذخیره کردن شماره های اطرافیان است. و به هیچ عنوان مدل گوشی مهم نیست ( گوشی ساده یا لمسی باشد). شماره 12 در حافظه دزدگیر، نفر دوم در لیست تماس می باشد. اگر شخص اول در دسترس نبود به صورت اتوماتیک سیستم حفاظتی به نفر دوم لیست؛ تماس می گیرد. بهتر است شماره اطرافیان که نزدیک به شما هستند را در لیست تماس حافظه دزدگیر اماکن ذخیره نمایید و فرقی نمی کند که شماره به صورت خط ثابت باشد.

 

کدام مدل از دزدگیر های فایروال تماس می گیرند

 

سیستم تلفن کننده دزدگیر f10

دزدگیر سیم کارتی فایروال F10 علاوه بر داشتن تمام امکانات دستگاه F9 دارای 7 رله خروجی جهت کنترل وسایلی های برقی با تنظیم حالت دائم و لحظه ای بوده است. لازم به ذکر می باشد که این دستگاه برای کسانی که امکان نصب اپلیکیشن بر گوشی یا sms جهت کنترل دستگاه را ندارند. با تماس تلفنی با شماره سیم کارت بعد از وارد کردن رمز تعیین شده  مانند: یک مرکز تلفن گویا شما را جهت کنترل دزدگیر همراهی خواهد کرد.

  1. دارای 2 عددریموت با دکمه بالا برد
آموزش تصویری تنظیم کردن نرم افزار فایروال
مشاهده

     2. پشتیبانی همزمان فرکانس 315 و 433 مگاهرتز

    3.  دارای 8 زون باسیم و بی سیم

 

سیستم تلفن کنند دزدگیر f9

این سیستم از قابلیت های بسیار فراوانی برخوردار می باشد که تمامی ویژگی های آن بسیار کاربردی بوده است. قابلیت کنترل به صورت تماس سیم کارتی و خط ثابت متصل به دستگاه مرکزی می باشد. ویژگی مهم این دزدگیر این است که خروجی آژیر و بلندگو دزدگیر در این دستگاه بسیار پایدار می باشد و به جرات می توان گفت مورد خرابی خروجی آژیر،  در بسیاری از سیستم های حفاظتی با برندهای متفاوت دیده شده اما در این نمونه وجود نداشته.

1.اعلام هشدار در زمان قطع خط

2. مدار شارژ هوشمند باتری، جهت عمر باتری

3. 8 زون باسیم و بی سیم

 

سیستم تلفن کننده دزدگیر F7

دزدگیر فایروال F7 با بهره گیری سه زون بی سیم قابلیت استفاده از مگنت بی سیم، پدال و دتکتور را فراهم نموده است. زون 4 این دستگاه قابلیت تبدیل شدن به زون 24 ساعته را دارد که با وصل کردن پدال دتکتور دود بی سیم به طور 24 ساعته خطر آتش سوزی را کنترل می کند.

  1. اعلام هشدار قطع برق بعد از 270 دقیقه

     2. فرمان درب باز کن مستقل

     3. حالت دینگ دانگ

    4. دارای 2 عدد ریموت 5 دکمه بالا برد

 

کارایی شماره 20 تا 21 در حافظه دستگاه فایروال چیست

کاربر می تواند شماره پلیس را در لیست حافظه 20 تا 21 ذخیره کند. برای مثال: در زیر پای طلا فروش یک پدال اعلام سرقت وجود دارد. وقتی که سارق وارد مغازه می شود و اسلحه را به سمت صاحب مغازه می گیرد؛ فروشنده می تواند بدون جلب توجه کردن حواس دزد پدال را فشار دهد و بدون کوچک ترین صدایی، به پلیس گزارش ارسال کند.

 

منظور از پیامک فایروال چیست

امکان ارسال SMS در زمان فعال و غیر فعال شدن، یکی از ویژگی های دزدگیر اماکن فایروال می باشد. به این صورت که فعال شدن دزدگیر یک پیامک با عنوان دستگاه از طرف ریموت شماره … فعال شده و دستگاه از طرف ریموت فایروال شماره … غیر فعال شد است. و این پیامک های برای ادمین که در پاراگراف بالا توضیح دادیم بین 1 تا 4 حافظه تلفن کننده ارسال می کند.

باید توجه داشته باشید این ویژگی بسیار امنیتی می باشد به دلیل اینکه اگر سیستم فعال و غیر فعال شود ادمین می تواند از طرف پیامک آگاه شود در صورتی که دزد در حال خرابکاری باشد، به راحتی قابل تشخیص خواهد بود که در کدام قسمت در حال خراب کاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تکنولوژی تشخیص چهره

تکنولوژی تشخیص چهره چیست

تکنولوژی تشخیص چهره یک فناوری است که از الگوریتم‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی برای شناسایی و تشخیص ...
ادمین حبیبی
01 اردیبهشت 1403
امن ترین کشورهای جهان

امن ترین کشور های جهان

کشور هایی دارای امنیت بالا هستند که دارای شاخص بالای صلح، حقوق بشر، امنیت و... هستند. این ...
ادمین حبیبی
16 اردیبهشت 1403
دتکتور در دزدگیر منازل چه نقشی دارد؟

دتکتور در دزدگیر منازل چه نقشی دارد؟

امروزه در دزدگیر اماکن جدید، قطعه ای به نام دتکتور وجود دارد، نقش اصلی این ابزار این ...
admin
30 آذر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال