5 راه برای جلوگیری از کار انداختن دزدگیر

admin
27 آذر 1401
راهکار برای جلوگیری از کار انداختن دزدگیر

جلوگیری از کار انداختن دزدگیر، با گذشت زمان و پیشرفته شدن علم و فناوری، شیوه سرقت نیز توسعه  یافته است. در بیشتر پرونده سارقین، می توان مشاهده کرد که دزد با غیر فعال کردن سیستم حفاظتی مکان مورد نظر، به راحتی وارد ساختمان شده و اشیای ارزشمند را به آسانی به سرقت برده است.

سوال این است!؟> در چنین شرایطی، صاحب منزل باید چه کاری انجام دهد؟

در این مطلب شما عزیزان را با 5 راه حل در خصوص جلوگیری از کار انداختن دزدگیر آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

خریداری دزدگیر مناسب با کیفیت بالا

با توجه به فراوانی برند دزدگیر منازل و محبوبیت این محصول در میان مصرف کنندگان و فروشندگان، مدل های مختلفی در بازار تولید و عرضه شده اند. به دلیل فراونی سیستم دزدگیر اماکن، بعضی از افراد برای تهیه و خریداری دزدگیر، دچار شک می شوند. بهتر است تا جایی که امکان دارد تحقیق  و بر اساس خواسته،  بودجه خود، برند و مدل، دزدگیر اماکن را انتخاب فرمایند.

شاید قیمت دزدگیر منازل، با توجه به مدل و شرایط بازار، مقداری گران باشد. اما امنیت محیط پیرامون  شما عزیزان بسیار مهم می باشد، همچنین  مطمئن شوید تا زمانی که یک دزدگیر مناسب انتخاب نکرده اید؛ پول خود را هدر نداده. یک سیستم حفاظتی با کیفیت به راحتی هک یا غیر فعال نمی شود و به هیچ عنوان، لازم نیست از این جهت نگران باشید.

 

نشانه هایی که دزدگیر اماکن با کیفیت و مناسب از آن برخوردار باشد؟

1.داشتن سنسورهای بسیار قوی و مناسب بر اساس محل مورد نظر

2.قابلیت کنترل از راه دور از طریق اپلکیشن گوشی همراه و ریموت

3.داشتن باطری پشتیبان برای مواقع خطر یا اضطراری

در صورتی که به این چند نکته توجه کرده باشید می توانید از انتخاب نامناسب سیستم امنیتی،  را از لیست خود حذف کنید و با آگاهی بیشتر انتخاب عالی داشته باشید.

نصب دزدگیر اماکن چه مزایایی دارد؟
مشاهده

استفاده از باطری پشتیبان برای مواقع ضروری

همانطور که در مطالبات قبل اشاره کرده ایم، بهتر است دزدگیر از یک باطری پشتیبان برخوردار باشد. به دلیل اینکه، ممکن است برق قطع یا منبع تغذیه سیستم دزدگیر قطع شود، دزدگیر از کار نیافتد و به کار خود ادامه دهد. باطری پشتیبان به عنوان منبع برق اضطرای کاربرد دارد، و باعث شده سیستم امنیتی دزدگیر همچنان به کار خود ادامه دهد.

علاوه بر این موضوع، زمانی که سارق به صورت غیر مجاز وارد ساختمان شود و برق را قطع کند همچنین اقدام به وارد شدن کند، باطری پشتیبان سیستم امنیتی از کار افتادن دزدگیر، جلوگیری می کند و به صاحب دستگاه هشدار می دهد.

مجهز کردن سنسورها و سیستم به کلید تمپر

در سیستم امنیتی، تجهیزات و قطعات دزدگیر مانند: چشمی، سنسور، آژیر سیستم و سوییچ تمپر متصل هستند. سوییچ تمپر (tamper) به کلیدی گفته می شود که با وصل شدن به قطعات ضروری و مهم دزدگیر، فعالیت سیستم حفاظتی را  زیر نظر می گیرد.

برای مثال: اگر تمام سیستم دزدگیر اماکن شما خاموش یا غیر فعال شود، این سوییچ به کاربر اخطار، خطر خواهد داد. این آلارم هشدار از طریق آژیر مخصوص، ارسال sms اطلاع رسانی می کند و به شماره ای  که از قبل توسط کاربر به سیستم داده شده است تماس می گیرد.

انتخاب سیستم مرکزی مناسب دزدگیر

سیستم مرکزی از دو مدل فرستنده رادیویی برخوردار است، این فرستنده رادیویی مربوط به سنسور بی سیم و فرستنده دیگر به ریموت کنترل کننده دزدگیر ربط دارد.

بعضی از سیستم حفاظتی دارای دو یا چند فرکانس متفاوت هستند که باعث می شود امنیت دزدگیر بالاتر برود و دیگر افراد نتوانند از طریق فرستادن فرکانس های مختلف با ایجاد اختلال رادیویی برای امنیت مکان و عملکرد دزدگیر مشکلی به وجود بیاورند.

از کار انداختن دزدگیر اماکن

 

استفاده از مدل های متفاوت دزدگیر

باید گفت دزدگیر اماکن دارای انواع مختلف هست، اما دقت و امنیت آنان مسلما یکسان نخواهند بود. یکی از بهترین مدل دزدگیر اماکن که احتمال هک شدن و از کار افتادن، نسبت به مدل دیگر کمتر می باشد، دزدگیر اماکن سیم کارتی فایروال است.

به دلیل ایمن بودن بسیار بالا در برابر قطع سیم تلفن، از امنیت بیشتری نسبت به دزدگیر تلفن کننده از طرف خط شهری برخوردار است و احتمال قطع شدن دزدگیر زیر صفر است.

8 مکان مخفی برای وسایل با ارزش
مشاهده

سارقین روز به روز پیشرفت می کنند و راه های جدیدی برای قطع کردن سیستم حفاظتی امتحان و به کار می گیرند.

دزدگیرهای متصل به خط شهری، دارای ضعف های جدی هستند و نسبت دزدگیر سیم کارتی، دارای کیفیت و قیمت پایین تری است. باید گفت شرکت های مطرح در حال حاضر، به ساخت سیستم تلفن کننده سیم کارتی نمی پردازند. از کار انداختن دزدگیر سیم کارتی بسیار سخت و دشوارتر است، به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند و برای فعال شدن به سیم کشی نیاز ندارد همچنین نصبشان بسیار آسان و هزینه کمتری به همراه خود دارد.

ضعف مطرح شده مربوط به خط تلفن می باشد. خطوط به دلیل فیزیکی بودن تحت تاثیر شرایط محیط بیرون هستند. همچنین باید گفت یکی دیگر از روش متداول سارق قطع خط تلفن است.

خطوط تلفن شهری اکثریت در قسمت ورودی ساختمان قرار گرفته اند و هیچ پوشش یا محافظی از آن نمی شود و به سادگی توسط سارق قطع می شود.

 

مزایای دزدگیر سیم کارتی

  1. کنترل از راه دور با گوشی همراه
  2. عدم از کار افتادن با قطع سیم
  3. سرعت عمل بسیار بالاتر و قوی نسبت به سیستم تلفن کننده
  4. نصب در هر نقطه از منزل
  5. نصب بسیار ساده و بی دغدغه

 

معایب دزدگیر سیم کارتی

  1. در مقایسه با سیستم تلفن کننده دارای قیمت بالاتر است
  2. محل نصب حتما آنتن دهی گوشی داشته باشد

با کمک این چند راه حل، می توانید تا حد امکان بهترین سیستم امنیتی اماکن را انتخاب و از کار انداختن دزدگیر جلوگیری خواهید کرد. علاوه بر تمام این اقدامات، در زمان خرید و نصب دزدگیر می توانید با کارشناسان مجرب فایروال صحبت و نکات مهم را پرس و جو فرمایید و اطلاعات مفیدی را به دست آوردید.

همه این موارد در کنار یک دیگر باعث می شود تا امنیت منازل  مورد نظر کاربر بالاتر برود. از همراهی شما عزیزان تا این لحظه سپاسگذاریم.

فروشگاه فایروال

برای مشاهده لیست قیمت ها کافی است کلیک کنید
فروشگاه فایروال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

منظور از رسیت کردن دزدگیر اماکن

منظور از ریست کردن دزدگیر اماکن چیست؟

ریست کردن دزدگیر به دو صورت است، اول باید بدانید که پسورد را می خواهید ریست کنید ...
admin
24 آبان 1401
مقایسه انواع دزدگیرها

مقایسه انواع دزدگیرها با یک دیگر

شناخت و انواع مقایسه دزدگیرها با فایروال، با پیشرفت تکنولوژی، صنعت سیستم های امنیتی برای ارتقا امنیت ...
ادمین حبیبی
09 بهمن 1402
راهنمای خرید دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن >> یکی از بهترین امکانات امنیتی که امروزه خیلی ها از آن استفاده ...
admin
21 شهریور 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال