راهنمای خرید دزدگیر اماکن

admin
21 شهریور 1401
راهنمای خرید دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن >> یکی از بهترین امکانات امنیتی که امروزه خیلی ها از آن استفاده می کنند دزدگیر بوده. در زمان خرید دزدگیر منزل یا اماکن باید بدانید که مدل های زیادی از دزدگیر را می توانید مشاهده کنید، اما سوال اینجاست که از چه دزدگیری برای مکان مورد نظر شما نیاز است خریداری کنید.

برای اینکه شما بتوانید یکی از مناسب ترین و پر کاربردی ترین دزدگیر منزل را خریداری کنید، می توانید با کارشناسان فروش فایروال تماس بگیرید تا نصب به مکان مورد نظر شما بهترین دزدگیر اماکن را به شما معرفی کنند.

 شماره تماس فایروال

لازم به ذکر است که برای کم تر شدن سرقت، دزدگیر های اماکن را در بساری از محیط ها می توان نصب کرد. وقتی که سنسور حرکتی و یا دیگر سنسور ها خطری را حس کنند، صدای آژیر اعلام سرقت از دزدگیر به گوش می رسد و در جا برای کاربر پیامکی ارسال می شود.

برای اینکه شما بتوانید بهترین و مناسب ترین دزدگیر را خریداری کنید باید مدل های آن را بشناسید. در ادامه به معرفی برخی از دزدگیر های فایروال می پردازیم.

 

انواع دزدگیر منزل فایروال

دزدگیر های اماکن مدل های مختلفی دارند که قیمت هر یک از آن ها بر اساس قطعات و ویژگی هایی که دارند با یکدیگر متفاوت است. شما هم می توانید بر اساس بوده و نیازی که دارید یکی از بهترین دزدگیر اماکن را خریداری کنید.  برخی از انواع دزدگیر که باید با آن ها آشنا باشید عبارت اند از :

  1. دزدگیر منزل (اماکن) ساده
  2. دزدگیر اماکن با تلفن کننده

 

دزدگیر اماکن ساده:

این دزدگیر ها به سیستم های اطلاع رسانی مانند تلفن ثابت، سیم کارت متصل نشده. پس فقط زمانی شما متوجه سرقت می شوید که به محل نزدیک باشید، زیرا دزدگیر منزل ساده مبتنی بر صدا و آژیر بوده و از طریق بلند گو های شرکتی فایروال می توانید صدا را بشنوید.

 

دزدگیر اماکن با تلفن کننده :

شرکت فایروال با توجه به محدودیت هایی که در دزدگیر ساده وجود داشت، نسل جدیدی از سیستم های امنیتی را تولید و به بازار عرضه کرد. این دزدگیر ها قابلیت اطلاع رسانی از فواصل طولانی یا راه های دور را دارند. به همین دلیل در دزدگیر قسمتی را ایجاد کردند که باعث اتصال دزدگیر به خط تلفن ثابت یا سیم کارت می شود. از طریق این ویژگی تمامی اتفاق هایی که در محل نصب شده می افتد را اطلاع رسانی می کند.

پدال اعلام سرقت چیست؟
مشاهده

حال خود این دزدگیر به سه گروه مجزا تقسیم بندی شده است:

  • با تلفن کننده خط ثابت
  • تلفن کننده سیم کارتی
  • دزدگیر اماکن با تلفن کننده هم سیم کارتی و هم خط ثابت

با ما همراه باشید تا به توضیح هر کدام از این تلفن کننده های فایروال بپردازیم.

 

انواع تلفن کننده های فایروال

 

دزدگیر منزل با خط تلفن ثابت

روی حافظه این تلفن کننده ها شماره هایی ذخیره می شود که این شماره ها را کسی که می خواهد دزدگیر را خریداری کند، یا صاحب دزدگیر می دهد، حال می تواند این شماره ها برای صاحب اماکن یا آشنایان باشد.

وقتی که آژیر اعلام سرقت صدا می دهد، تلفن کننده با شماره هایی که ثبت شده تماس می گیرد و یک پیامی که از قبل در تلفن کننده ضبط شده است را پخش می کند. به دلیل داشتن همین امکانات است که دزدگیر های فایروال از بهترین دزدگیر های موجود در بازار شناخته شده است.

دزدگیر های با تلفن کننده خط ثابت امنیت محل را افزایش می دهند، همچنین لازم به ذکر است که دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت به نسبت دزدگیر های سیم کارتی از هزینه کمتری برخوردار هستند. در واقع ارزان تر است دزدگیر سیم کارتی است.

 

خرید دزدگیر

 

دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیم کارتی

همان طور که از نامش پیداست در تولید این دزدگیر ها از سیم کارت استفاده شده، دزدگیر های سیم کارتی با ارسال کردن پیامکی تمامی خطرات و ضعیت های مربوط به برق، باتری، سیم کارت و… را به افراد اعلام می کند. یکی از مزایای اصلی و پیشرفته این دزدگیر، هدایت تماس، پیامک و نرم افزار از راه دور بوده.

در این دزدگیر ها، خطر به وسیله تماس و پیامک به کاربر اطلاع داده می شود. می توانید برای خرید بهترین دزدگیر اماکن با شرکت فایروال تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما با صبوری به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند و در خرید بهترین دزدگیر اماکن شما را راهنمایی می کنند.

کیپد دزدگیر چیست؟
مشاهده

 

دزدگیر اماکن با تلفن کننده هم سیم کارتی و هم خط ثابت

برای رفع کردن تمامی محدودیت های قبلی دزدگیر ها، نوع جدید از دزدگیر را به بازار ارائه دادیم که به تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت مجهز شده است. همچنین این دزدگیر های سیم کارتی  عبلاوه بر اینکه از طریق ریموت، پیامک و تماس با کاربر ارتباط می گیرند، مجهز به نرم افزار های اندروید و IOS هستند که ارتباط کاربر و دستگاه را جهت کارهای کنترلی و تنظیماتی راحت می کنند.

نکته مهم : در صورت قطع ارتباط با خط تلفن کننده ثابت، دزدگیر به وسیله سیم کارت به کار خود ادامه می دهد و در صورت قطع سیم کارت این روند برعکس می باشد، در واقع مکمل همدیگر هستند.

کال تو اکشن تلگرام

 

نکاتی در مورد خرید دزدگیر اماکن

مهم ترین وظیفه ای که دزدگیر ها دارند، اعلام سرقت بوده. با نصب دزدگیر اماکن می توانید امنیت را به مکان خود ببخشید. به همین دلیل انتخاب دزدگیر مناسب دارای اهمیت زیادی بوده. شما وقتی می خواهید انواع دزدگیر را خریداری کنید باید مدل های آن را که در ادامه به آن پرداختیم را بررسی کنید. سپس مناسب ترین را خریداری کنید. توجه داشته باشید که در زمان خرید بعضی نکات را باید بدانید.

 

دقت به مدل دزدگیر

یکی از مهم ترین نکات، دقت کردن به مدل دزدگیر می باشد. بهتر است برای مکان هایی که باید امنیت زیادی داشته باشند از دزدگیر منزل با تلفن کننده سیم کارتی و خط تلفن ثابت فایروال استفاده کنید. دقت داشته باشید که بعضی از مدل ها ساده بوده و از امکانات پیشرفته ای برخوردار نیستند. در این زمان است که شما نیاز به یک کارشناس حرفه ای دارید که مقرون به صرفه ترین دزدگیر را به شما معرفی می کند.

 

توجه به تجهیزات جانبی و سنسور ها

توجه به امکانات صحیح دزدگیر از نکات دیگر بوده. شما باید به خوبی لوازم و تجهیزات محافظتی را بشناسید. در این است که شما می توانید در  کمترین بازه زمانی دزدگیر و لوازم مورد نیاز را تهیه کنید. برای خرید لوازم جانبی حفاظتی می توانید تصویر زیر را کلیک کنید.

برای خرید دزدگیر کلیک کنید

لازم به ذکر است که انتخاب سنسور مناسب و با کیفیت از مهم ترین نکاتی بوده که باید رعایت شود. در صورتی که از سنسور های ارزان و بی کیفیت استفاده کنید  محل را به خطر می اندازید

4 پاسخ به “راهنمای خرید دزدگیر اماکن”

  1. احسان سلیمانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای منزل چه مدل دستگاهی نصب کنیم بهتره ؟

    • ادمین حبیبی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید با کارشناسان فایروال تماس بگیرید راهنماییتون می کنند

  2. آریو گفت:

    سلام ممنون بابت راهنماییتون مطلب به جایی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تقویت صدای آژیر دزدگیر

تقویت صدای آژیر دزدگیر امکان پذیر بوده

تقویت صدای آژیر دزدگیر از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد؛ به دلیل اینکه صدای آژیر یکی ...
ادمین حبیبی
07 آبان 1402
مجازات کودکان مجرم

مجازات کودکان مجرم چیست؟

" مجازات کودکان مجرم " بچه ها یک عنصر بسیار مهم در جامعه امروزی هستند، که نقش ...
ادمین حبیبی
11 تیر 1402
کاهش مصرف انرژی با دزدگیر

کاهش مصرف انرژی با دزدگیر اماکن

"  کاهش مصرف انرژی با دزدگیر " امروزه صرفه جویی در مصرف انرژی یک مفهوم عام دارد. ...
ادمین حبیبی
22 مرداد 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال