نصب دزدگیر منزل چه اهمیتی دارد؟

admin
11 دی 1401
اهمیت نصب کردن دزدگیر

اهمیت نصب کردن دزدگیر منزل بسیاری زیاد می باشد. میزان کمی از افراد وجود دارند که از آمار جرم و سرق در جامعه امروزی با خبر باشند. اما این موضوع دلیل نمی شود که آرامش ذهنی شهروندان را به خطر بیندازد. باید برای تامین امنیت از ابزارهایی مثل: دزدگیر منازل استفاده کرد. اهمیت نصب دزدگیر به قدری زیاد است که قابل چشم پوشی نیست.

 

اهمیت نصب دزدگیر منازل

اهمیت نصب دزدگیر منازل در جامعه امروزی حائز اهمیت است. این جمله صحیح می باشد که وظیفه تامین امنیت بر عهده افرادی مثل: پلیس است اما این موضوع باعث نمی شود که افراد از هیچ گونه تجهیزات و امکاناتی برای محافظت از محل زندگی یا محل کار، تهیه همچنین استفاده نکنند. قبل از اینکه درباره اهمیت دزدگیر منزل بپردازیم، باید بگوییم دزدگیر از تجهیزات پیشرفته ای طراحی و تولید شده است. که قابلیت نصب در مکان های متفاوت مانند: مجتمع تجاری، تفریحی، منازل مسکونی و … را دارند.

اگر در این مکان خطراتی مانند: سرقت رخ دهد قطعا دستگاه هشدار لازم را به صورت آژیر، پیام و تماس تلفنی ارسال خواهد کرد. در مطالب گذشته به جوانب متفاوت این سیستم پرداختیم و موارد متفاوت نظیر دزدگیر باسیم و بی سیم، دلایل هشدار کاذب و … را بایک دیگر برسی کردیم. اکنون نوبت به این می رسد که درباره اهمیت نصب دزدگیر منازل و مزایای آن با شما عزیزان صحبت کنیم.

 

مزایای نصب دزدگیر در منازل

 

آرامش ذهنی فرد

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای نصب و دزدگیر منازل، ایجاد آرامش ذهنی در افراد است. در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی شاهد افزایش آمار جنایت و جرم هستیم و همین دلیل باعث شده تا افراد نتوانند آرامش خود را در زمان مسافرت، رفتن به محل کسب و کار و .. حفظ کنند. و با خرید دزدگیر منزل ارزان آرامش را به خود و خانواده برگردانید.

متاسفانه سارقین با پیشرفته شدن تکنولوژی خود را بروز کرده اند و دائما روش های جدید برای سرقت پیدا می کنند. اما دزدگیر فایروال طوری طراحی و تولید شده اند که این فرصت از دزد گرفته است. سیستم های حفاظتی سیم کارتی به دلیل عدم نیاز به کابل کشی از امنیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل اینکه اغلب سارقین در هنگام ورود به خانه هر کابلی را می بینند قطع می کنند. دزدگیر سیم کارتی فاقد هر نوع کابلی می باشد و می توان آن را در مکان مخفی مناسب، نصب کرد و از دید سارقین پنهان بماند. بارها و بارها تاکید کرده ایم که بهترین مکان برای نصب این مدل دزدگیر گوشه و سقف می باشد.

فرق دزدگیر باسیم و بیسیم از لحاظ ظاهری
مشاهده

 

تحت پوشش قرار گرفتن بیمه

اگر کاربر در مکان مورد نظر مانند: محل کسب و کار یا محیط پیرامون از دزدگیر استفاده می کند. تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. در غیر این صورت شرکت بیمه در ازای خسارت مالی هیچ نوع مبلغی را پرداخت نخواهد کرد. این قانون در بیشتر کشورها توسعه یافته است و اجرا می شود.

 

جلوگیری از حریق و آتش سوزی

همانطور که خبر دارید سنسور متفاوت برای بکارگیری در دزدگیر وجود دارد. اگر می خواهید از سنسور به طور همزمان استفاده کنید باید از قطعه ای به نام زون برای مدیریت آن بهره بگیرید. یکی از سنسور پر کاربرد، سنسور تشخیص دود می باشد که قادر است میزان بیشتر دود را تشخیص دهد و هشدار دزدگیر فعال می شود. استفاده از این سنسور نقش قابل توجه ی در مقابل جلوگیر از آتش سوزی و حریق دارد. غالبا در مکان هایی مانند: مجتمع تجاری، اداری، مسکونی و تفریحی که با تعداد زیاد از افراد سرو کار دارند از این سنسور استفاده می کنند. هشدار آژیر به وسیله قرمز و صوت فعال خواهد شد.

 

کاهش احتمال سرقت

در سال های اخیر که تجهیزات مثل: دزدگیر وجود نداشت، دزدان جرات بیشتری برای سرقت داشتند. اما امروزه بسیاری از سارقین بعد از دیدم دزدگیر از سرقت صرف نظر می کنند. به دلیل اینکه آژیر هشدار از این طریق فعال می شود که باعث به موقع رسیدن پلیس، همسایه و صاحب خانه به محل وقوع حادثه خواهد شد. کاهش احتمال سرقت از اهمیت نصب دزدگیر اماکن محسوب می شود.

 

امکان کنترل از راه دور

از دیگر مواردی که می توان آن را به عنوان اهمیت نصب دزدگیر مطرح کرد، امکان کنترل از راه دور است. همه ی دزدگیر جدید و مدرن دارای اپلیکیشن هستند، که با نصب آن در دستگاه هوشمند مثل: تلفن همراه و تبلت در هر جای دنیا که هستید اقدام به کنترل مکان مورد نظر کنید.

مراقبت مداوم از منازل

شرایط زندگی و شغل خیلی از افراد اقتضاء می کند؛ که بیشترین تایم در منزل حضور نداشته باشند. و نمی توانند به صورت شبانه روزی و دائم از محیط پیرامون خود مراقبت کنند. اما با وجود سیستم های حفاظتی می توانید به خیال راحت به فعالیت های روزمره خود بپردازید و دیگر نگران اموال خود نباشید.

 

داشتن امنیت مداوم

از اصلی ترین مزیت استفاده از دزدگیر اماکن و منازل، احساس آرامش و امنیت را برایتان باز می گرداند. حتما شما عزیزان هم به یاد می آورید که والدین شما برای رفتن به سفر طولانی مدت، از دوستان و خانواده خود درخواست می کردند که حواسشان به منزل شما باشد. یا نهایتا یک چراغ را روشن می گذاشتند تا به سارقین اعلام کنید، فردی داخل منزل حضور دارد.

اما با طراحی و تولید سیستم های امنیتی منازل دیگر لازم نیست به طور دائم نگران منزل یا محل کسب و کار خود باشید. البته باید گفت که نصب دزدگیر در ساختمان ها به تنهایی نمی تواند امنیت کافی باشد. اکثریت ساختمان ها علاوه بر استفاده از سیستم های امنیتی از درب های ضد سرقت نیز می توانید استفاده نمایید.

محافظت از خانه در تعطیلات تابستانه
مشاهده

 

ترس دزدان از دزدگیر

یکی دزدگیر از مزایای نصب دزدگیر در اماکن و منازل این است که می تواند زهر چشمی از سارقین بگیرد. در واقع بیشتر دپارتمان هایی که مجهز به سیستم دزدگیر هستند، کمتر مورد نفوذ و هجوم سارق قرار می گیرند. به دلیل اینکه وقتی سارق متوجه سیستم دزدگیر در ساختمان می شود از دستبرد زدن به منزل منصرف می شود؛ حتی اگر دزد جرات کافی به خود بدهد و وارد ساختمان شود با به صدا در آمدن آژیر، فرار را بر قرار ترجیح می دهد.

 

قطع و وصل کردن برق منزل  

یکی دیگر از فواید بسیار کاربردی سیستم امنیتی، صرفه جویی در مصرف است. اگر بعد از رفتن به مسافرت به یاد آورده اید که برق خانه را قطع نکرده اید می توانید با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه برق منزلتان را خاموش کنید و در مواقع های ضروری لامپ را روشن کنید تا به سارق اطلاع رسانی کنید که شخصی در خانه وجود دارد.

 

نکات مهم در زمان خرید دزدگیر منزل

حالا که با اهمیت نصب دزدگیر منازل آشنا شدید و قصد خرید این دستگاه را دارید باید به نکات مهم توجه فرمایید. به دلیل اینکه خرید سیستم حفاظتی باید آگاهانه انجام شود و دزدگیر منتخب بتواند نیاز امنیت شما عزیزان را تامین کند.

 

نصب دزدگیر منزل

 

گارانتی و نوع برند

در سالهای نه چندان گذشته، محصولات خارجی از محبوبیت بیشتری نسبت به تولیدات داخلی برخوردار بودند و اغلب مردم فکر می کردند که محصولات خارجی از کیفیت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی  برخوردار بودند. اما امروزه وضعیت بسیار فرق کرده است. برند سازی بسیاری و کارخانجات در ایران وجود دارند که در زمینه تولید دزدگیر اماکن  فعالیت می کنند.

در زمان خرید باید به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه فرمایید. معمولا همه افراد محصولات ایرانی دارای این ویژگی هستند اما قصد دارید از برند خارجی استفاده نتمایید در زمان بروز ایراد دستگاه هیچ مکانی برای تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

 

خرید دزدگیر سیم کارتی

سیستم های حفاظتی سیم کارتی نسبت به دزدگیرهایی که از تلفن کننده استفاده می کند، از چند جهت دارای مزایا هستند. اولین مورد این است که دزدگیر سیم کارتی این قابلیت را دارد که شماره تلفن مختلفی را در خود ذخیره کرده و در زمان وقوع حادثه با کاربر تماس می گیرد و پیام ارسال می کند. اگر از دزدگیر تلفن با خط ثابت استفاده می کنید، این قابلیت را ندارد. همچنین دزدگیر سیم کارتی در مکان ثابت نیستند، قابل استفاده هستند.

 

سنسور بی سیم دزدگیر

سنسورها مانند دزدگیر در 2 نوع باسیم و بی سیم طراحی و عرضه شده اند. توصیه می کنیم در مکان خلوت از سنسور بی سیم در مکان شلوغ از سنسور باسیم استفاده نمایید. زیرا سنسور بی سیم در مکان شلوغ دائما فعال می شوند و به سرعت طول عمر مفید باتری به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

افزایش ارزش ملک با دزدگیر اماکن

افزایش ارزش ملک با دزدگیر اماکن

افزایش ارزش ملک با دزدگیر اماکن، بسته به انتخاب و خریداری دستگاه و تجهیزاتی که فرد تهیه ...
ادمین حبیبی
28 آذر 1402
رعایت نکات هنگام بیرون رفتن از خانه

رعایت نکات هنگام بیرون رفتن از خانه

شناخت رعایت نکات هنگام بیرون رفتن از خانه، با استفاده از این نکات می توانید آمار سرقت ...
ادمین حبیبی
28 آذر 1402
ویژگی دزدگیر بانک

ویژگی دزدگیر بانک چیست؟

(ویژگی دزدگیر بانک) یکی از مهم ترین تجهیزات برای موسسه اقتصادی به حساب می آید. که قبل ...
admin
15 دی 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال