در مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی کدام یک بهتر است؟

admin
12 آذر 1401
مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی باید گفت، برند و شرکت های داخلی در حوزه دزدگیر اماکن، رزومه و سابقه قدرتمند بیشتری دارند و به همین دلیل کار برای برند های چینی بسیار سخت و دشوار شده است.

در ابتدای این مطلب می خواهیم مرور کوتاهی درباره تعریف دزدگیر اماکن و مدل های آن داشته باشیم. دزدگیر وسیله ای است که از طریق سنسور نصب شده، روی ساختمان نصب می شود. حضور غیر مجاز افراد در مدل های متفاوت به صاحب ساختمان یا نگهبان اطلاع داده می شود.

دزدگیرها دارای سه نوع مختلف: آژیر – خط تلفن – سیم کارتی هستند و در صورت مشاهد ورود غیر مجاز سارق، آژیر دزدگیر به اهالی محیط پیرامون ساختمان اطلاع می دهد.

مزایا و برتری نوع سیم کارتی دزدگیر بر مدل خط تلفنی می باشد که سارق نمی تواند به وسیله قطع کردن خط تلفن یا برق در روند کاری دزدگیر اختلالی ایجاد کند. دزدگیرهای جدید از باتری نیز استفاده می کنند تا دزد نتواند برق را قطع کند و دزدگیر از کار بی افتد. پس بهتر می باشد دزدگیرهای سیم کارتی باطری خور خریداری فرمایید. فایرال بهترین نوع های دزدگیر اماکن را در بازار ارائه داده است.

 

تفاوت دزدگیر ایرانی با چینی

 

بهروه وری از باطری پشتیبان:

همانطور که گفته شد، امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی، دزدگیرها دارای باطری هایی هستند که به شکل های گسترده استفاده می شوند. دزدگیرهایی که تنها با برق های شهری کار می کنند، منسوخ شده اند.

باطری دزدگیر باید حداقل قابلیت نگهداری سیستم تا یک روز کامل را داشته باشد و در صورت قطع برق شهری دزدگیر به کار خود ادامه دهد. دزدگیر فایروال ایرانی در این مورد عملکرد بسیار عالی را به همراه خود دارد و باطری های تعبیه شده ایرانی تا دو روز سیستم را روشن نگه می دارند.

پدال اعلام سرقت چیست؟
مشاهده

دزدگیرهای چینی در این مورد بسیار ضعیف می باشند و باطری های استفاده شده آنها تنها می توانند چند ساعت سیستم را فعال کنند و در زمان قطع شدن به راحتی از پا در می آیند.

 

آژیر دزدگیر

معمولا آژیر دزدگیرهای اماکن به اندازه مورد نیاز قدرتمند نیستند. با توجه این موضوع، متخصصان و طراحان داخلی علاوه بر تعبیه آژیر روی دزدگیر، بلندگو رو نیز برای دزدگیر طراحی و تولید کرده اند. این نوع بلندگوها  صدای شوکه کننده و بلند تر را نسبت به آژیر دزدگیر اماکن دارند.

دزدگیرهای چینی موجود در بازار ایران فاقد این نوع آپشن می باشد. در مقابل سوال که شما عزیزان دارید (( دزدگیر اماکن ایرانی بهتر است یا چینی؟ )) باید گفت دزدگیرهای ایرانی.

 

نصب چشمی با سیم روی دزدگیر:

مهندسان و طراحان ایرانی علاوه بر بهره بردن از چشمی های بی سیم، معمولا چهار تا زون را برای متصل شدن چند چشمی باسیم در دزدگیر فایروال گذاشته اند. اما دزدگیرهای چینی فقط چشمی های بی سیم را پشتیبانی می کند و می توان گفت که در این قسمت هم قافیه را به رقبای ایرانی باخته است.

 

چشمی باسیم دزدگیر فایروال

 

خدمات پس از فروش دزدگیر اماکن:

در یک کلام می توان گفت دزدگیرهای اماکن چینی فاقد خدمات پس از فروش هستند و در صورت بروز خرابی و مشکل، تعمیر آن ها بسیار سخت می باشد. که لفظ درست نشدن بیشتر در موردشان صدق می کند اما درباره دزدگیرهای اماکن فایروال ایرانی باید گفت این موضوع صدق نمی کند و شخص می تواند از خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله محصول بهره مند شود.

 

جمع بندی ها در مورد دزدگیر  اماکن ایرانی و چینی:

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، دزدگیر های چینی در بازار ما حضور بسیار پر رنگی ندارند. با مطالعه کردن توضیحات پاراگراف بالا حتما باید گفت این دزدگیرها شرایط مناسبی برای رقابت با تولید کنندگان داخلی را ندارند و در این رقابت ها کمیت هایی که در مقابل محصول دارند لنگ می زند! پس باید گفت مصرف کنندگان عزیز می توانید با خرید محصولات ایرانی علاوه بر بهرمندی محصول و کیفیت عالی، از تولید کنندگان داخلی و کارگران ایرانی نیز حمایت کنید.

فرق دزدگیر باسیم و بیسیم از لحاظ ظاهری
مشاهده

به شما عزیزان توصیه می کنیم که برندی را برای خرید دزدگیر اماکن انتخاب کنید که بسیار شناخته شده باشند و امتحان خود را پس داده باشد. جزء بهترین و شناخته شده ترین دزدگیر در بازار ایرانی دزدگیر های فایرال به حساب می آیند. که تولید آن ها از آخرین استاندارد های دنیا انجام شده است. این نوع دزدگیر در ایران به قدری با کیفیت هستند که قابلیت رقابت با دزدگیرهای خارجی را دارند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اهمیت ندادن به نصب دزدگیر

اهمیت ندادن به نصب دزدگیر اماکن

" اهمیت ندادن به نصب  دزدگیر " امروزه با بالا رفتن آمار سرقت از اماکن، تمامی افراد ...
ادمین حبیبی
30 خرداد 1402
محافظت از منزل

محافظت از منزل در ایام تعطیلات نوروز

محافظت از منزل در ایام تعطیلات نوروز، یکی از بهترین تایم ها برای سفر چند روزه است. ...
ادمین حبیبی
12 بهمن 1401
اتصال دزدگیر به درب پارکینگ

آیا اتصال دزدگیر به درب پارکینگ امکان پذیر است

اتصال دزدگیر به درب پارکینگ اماکن پذیر است؟! جواب به این سوال بله بوده است. در واقع ...
ادمین حبیبی
07 اسفند 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال