آیا اتصال دزدگیر به درب پارکینگ امکان پذیر است

ادمین حبیبی
07 اسفند 1402
اتصال دزدگیر به درب پارکینگ

اتصال دزدگیر به درب پارکینگ اماکن پذیر است؟! جواب به این سوال بله بوده است. در واقع می توان اشاره کرد، یکی از متداول ترین روش ها، برای افزایش امنیت محل زندگی یا محل کار، استفاده از سیستم دزدگیر اماکن بوده، که به غیر از امنیت یک سری ویژگی هایی جهت هوشمند سازی، به محیط پیرامون اضافه کرده است.

و استفاده از این ویژگی ها باعث شده، تمامی نقاط مختلف که ممکن است سارق با استفاده از آن وارد محیط زندگی یا کار شود، را امن کند. برای مثال: می تواند امنیت درب پارکینگ را بسیار بالا ببرد و صاحب دستگاه می تواند با استفاده از ریموت، درب پارکینگ را باز و بسته کند، و از شکستن قفل های امنیتی جهت ورود به پارکینگ جلوگیری کند.

در کل می توان اشاره کرد با خرید و نصب دزدگیر اماکن می توانید امنیت تمامی نقاط را بسیار افزایش دهید و تمامی اجزای خانه مانند: درب پارکینگ، سیستم گرمایشی یا سرمایشی، سیستم روشنایی و … را از راه دور یا در هر مکانی که افراد قرار دارند کنترل کنید.

 

اتصال دزدگیر به درب پارکینگ 

جک درب پارگینک، را می توان به چند روش متفاوت به دزدگیر نصب کرد؛ لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، تا شما را با چند روش اتصال درب پارکینگ به دزدگیر آشنا کنیم. البته لازم به ذکر بوده این قابلیت برای منازلی که شخصی هستند کارایی دارد. و برای منازلی که چند طبقه هستند و دارای واحد های بسیاری اند، قابلیت ندارد.

 

شروع گفتگوی تلفنی

 

مجازات کودکان مجرم چیست؟
مشاهده

1. استفاده از سنسور مغناطیسی:

 سنسور مگنت از دو قسمت تشکیل شده است، که یکی از آنان بر روی درب و دیگری بر روی چهارچوب درب توسط نصاب نصب می گردد؛ در حالت عادی وقتی این دو مگنت بر روی هم قرار دارند، میدان مغناطیسی بین آن ها فعال و بر قرار است، و اگر درب پارکینگ باز شود، میدان مغناطیسی قطع شده و سیستم امنیتی فعال می شود.

 

2. استفاده از رله دزدگیر:

 رله یک قطعه الکترونیکی است، که می تواند برای اتصال دزدگیر به جک پارکینگ کمک کند؛ رله سیستم امنیتی جوری برنامه ریزی شده است، که در صورت فعال شدن سیستم امنیتی، جک پارکینگ به طور خودکار قفل می شود. استفاده از این روش برای درب های پارکینگ برقی که از جک های اتوماتیک استفاده می کنند؛ مناسب می باشد.

 

3. استفاده از خروجی آژیر دزدگیر:

افراد می توانند با کمک گرفتن از خروجی آژیر دزدگیر منزل، جک پارکینگ را فعال کنند. یعنی زمانی آژیر دزدگیر به صدا در بیاید؛ جک پارکینگ نیز فعال می شود و بعد درب پارکینگ بسته شده و اجازه ورود به سارقین را نمی دهد.

 

4. اتصال ریموت دزدگیر به درب پارکینگ

افراد می توانند با استفاده از ریموت کنترل دزدگیر خانه، درب پارکینگ را باز و بسته کنند.

 

اتصال دزدگیر به درب پارکینگ چه مزایایی دارد

اتصال درب پارکینگ به دزدگیر اماکن از مزایای متعددی برخودار است؛ که در ادامه پاراگراف پایین به آنان خواهیم پرداخت

1. افزایش بازدارندگی :

سارق برای سرقت از اموال به دنبال منازلی می گردد که از امنیت بسیار پایینی برخوردار باشد؛ تا به راحتی بتوانند از درب پارکینگ وارد خانه شود. اتصال دزدگیر به جک پارکینگ این قابلیت را به صاحب خانه می دهد، در صورت تلاش بسیار سارق برای باز کردن درب پارکینگ، آژیر سیستم امنیتی به صدا در می آید و صاحب اموال و همسایگان از خطر به وجود آمده آگاه می شوند.

 

2. هشدار بسیار سریع و به موقع:

در صورت باز شدن درب پارکینگ از سوی سارق، سیستم امنیتی این هشدار را به شما می دهد تا اقدامات لازم برای جلوگیری از خراب کاری سارق انجام دهید.

 

3. ایجاد آرامش خاطر برای افراد:

با اتصال سیستم امنیتی به جک پارگینک می توانید با خیال بسیار راحت و آسوده از خانه خود خارج شوید، و خیالتان از امنیت محیط زندگیتان در هنگام مسافرت راحت باشد.  

آموزش ست کردن ریموت دزدگیر منزل
مشاهده

 

نکاتی که باید قبل از نصب جک پارکینگ به دزدگیر بدانید

·  نوع دزدگیر:

دزدگیر های امنیتی در انواع مختلف طراحی و تولید شده اند ؛ که قبل از اتصال به جک پارکینگ باید مطمئن شوید، که آیا از این قابلیت می تواند پشتیبانی کند یا خیر.

 

· نوع جک پارکینگ:

جک های پارگینک در انواع متفاوتی وجود دارند؛ که دارای رله یا ماژول جانبی، برای اتصال دزدگیر اند. حتما باید قبل خرید چک نمایید که آیا جک قابلیت اتصال به دزدگیر منزل را دارد.

 جک پارکینگ

 

· نصب دزدگیر:

حتما باید نصب سیستم امنیتی را به دست نصاب حرفه ای بسپارید، تا دزدگیر بتواند از عملکرد بهتری برخوردار باشد. بهتر است بدانید که دزدگیر فایروال را باید از فروشگاه های معتبر که در خود سایت معرفی شده اند خریداری نمایید، تا از گارانتی و خدمات پس از فروش سیستم برخودار شوید.  

 

مراحل اتصال دزدگیر اماکن به جک پارکینگ:

1. انتخاب محل مناسب برای نصب:

سنسورهای دزدگیر باید در نقاطی نصب شوند، که به راحتی قابل دسترس نباشند و سارق نتواند آنان را دستکاری کند.

2. نصب سنسور:

نصاب باید سنسور را مطابق دستور العمل سازنده نصب کند.

3. سرپوشیده بودن سنسورها:

نصاب در هنگام نصب سنسورهای مربوط به درب پارکینگ، بهتر است آنان را در نقاطی نصب کند، که سرپوشیده و مخفی باشد. تا در صورت تغییرات آب هوایی و بارش باران در عملکرد آنان مشکلی به وجود نیاید و از کار نیافتند.

4. برنامه ریزی دزدگیر خانه:

 نصاب باید سیستم امنیتی را طوری برنامه ریزی کند، که در صورت تحریک دزدگیر و فعال شدن، جک پارکینگ قفل شود.

 

نتیجه گیری آخر:

برای افزایش امنیت، می توانید از یک سیستم امنیتی، ترکیبی که شامل دزدگیر منزل، دوربین مداربسته و جک پارگینک است استفاده نمایید. حتما به طور دوره ای و مرتب جک دزدگیر و عملکرد سیستم امنیتی را بررسی نمایید تا از سالم بودن آنان مطمئن شوید. در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد دزدگیر یا جک پارکینگ با متخصص مربوطه تماس یا مراجعه نمایید تا بتواندی مشکلات را به راحتی حل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورود سارق به منزل

چگونه از ورود سارق به منزل جلوگیری کنیم؟

ورود سارق به منزل، روش های متفاوت برای جلوگیری از سرقت در منازل وجود دارند که بهتر ...
admin
20 آذر 1401
تفاوت بلندگو و آژیر دزدگیر

تفاوت بلندگو و آژیر دزدگیر اماکن در چیست

" بلندگو و آژیر دزدگیر اماکن " اکثریت افرادی که قصد خرید  سیستم اعلام سرقت برای دزدگیر  ...
ادمین حبیبی
14 مرداد 1402
آیا سیستم هشدار ارزش خرید دارد

آیا سیستم هشدار ارزش خرید را دارد؟

آیا سیستم هشدار ارزش خرید دارد؟! جواب به این سوال بله بوده؛ زیرا سیستم هشدار ابزاری، برای ...
ادمین حبیبی
10 بهمن 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال