انواع سرقت از گاو صندوق ها

ادمین حبیبی
31 اردیبهشت 1402
سرقت از گاو صندوق

سرقت از گاو صندوق، حتما شما عزیزان در بیشتر از سریال های خارجی مشاهده کرده اید که سارقین، کمتر از 10 ثانیه به راحتی درب گاوصندوق را باز کرده اند، و اموال با ارزش مانند: جواهرات و مدارک بسیار مهم را به سرقت برده اند.

همانطور که دانشمندان روز به روز در حال پیشرفت هستند و دانش خود را افزایش می دهند، از سوی دیگر سارقین هم پا به پای دانشمندان عزیزمان، دانش خود را  برای دزدی از گاو صندوق ها، سرقت از منازل و دیگر اماکن افزایش می دهند.

در زمان های بسیار قدیم مردم برای محافظت از اشیاء گران قیمت خود از  صندوقچه استفاده می کردند. اما امروزه به علت گرانی اجناس، که مایع آرامش افراد هستند به راحتی توسط سارقین به سرقت بروند.

 

انواع روش های سرقت از گاو صندوق ها

سارقین برای سرقت از گاو صندوق ها از روش های بسیار متفاوتی استفاده می کنند؛ که در این مطلب با چند نمونه از روش های دزدی سارقین از گاو صندوق ها که بسیار مرسوم می باشند، آشنا خواهید شد.  

برای شناخت بیشتر انواع سرقت های سارقین می توانید این مطلب را مطاعله فرمایید.

 

سرقت از گاو صندوق ها با استفاده از دریل

یکی از ساده ترین راه برای سارقین برای سرقت از گاو صندوق ها، استفاده از دریل بوده، که لازم به ذکر می باشد، از این روش زیاد استفاده نمی کنند، زیرا بسیار پر سرو صدا بوده و زمانی از دریل کردن گاو صندوق استفاده می کنند که، افراد زیادی در آن مکان زندگی نکنند و رفت و آمدن بین افراد وجود نداشته باشد. معمولا تولید کنندگان گاو صندوق ها، در زمان ساخت جعبه های قوی موارد هایی را رعایت کرده اند تا صندوق نسبت به هرگونه از سوراخ کردن مانند: دریل کردن مقاوم باشد.

 

بریدن زبانه و لولا گاو صندوق

از دیگر روش هایی که سارق برای سرقت از گاو صندوق استفاده می کند، بریدن زبانه و لولای صندوق می باشد. اگر طراحی گاو صندوق طوری باشد که لوله ها به بدنه جعبه فلزی بزرگ متصل شده باشد، سارق با بریدن زبانه، به راحتی می تواند درب گاو صندوق را باز کند و اشیاء های با ارزش رو به سرقت ببرد.

8 مکان مخفی برای وسایل با ارزش
مشاهده

برای جلوگیری از بریدن لولای درب،  بهتر است زبانه را در پشت گاو صندوق نصب شده باشد، به دلیل اینکه سارق نمی تواند با بریدن لولا ها درب گاو صندوق را آزاد کند، همچنین زبانه ها محکم جای خود نگه داشته می شود.

 

دیلم کردن گاو صندوق

یکی از رایج ترین راه برای سرقت سارق از گاو صندوق ها، دیلم کردن درب جعبه بزرگ فلزی می باشد. و اگر گاو صندوق به اندازه کافی بدنه محکم نداشته باشد، سارق با استفاده از زور کم درب صندوق را کج کرده و به راحتی محتویات داخل صندوق را به سرقت می برد.

 

هک کردن سیستم رمز گذاری گاو صندوق

اگر سارق دارای اطلاعات رایانه ای و ئبسیار کار بلد باشد ، می تواند با هک کردن سیستم رمز گذاری گاو صندوق، به آسانی جواهرات با ارزش را به سرقت ببرد. البته لازم به ذکر است سارق برای هک کردن سیستم رمز گذاری گاو صندوق، باید ابزارهایی را برای هک کردن خریداری کند، اما این وسیله از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد که خرید آن برای سارق به هیچ عنوان سود آور نمی باشد.

 

جابه جا کردن گاو صندوق توسط سارق

اگر وزن گاو صندوق بسیار سبک و کوچک باشد، سارق به آسانی می تواند جعبه را جا به جا کند و از محلی به محل دیگر انتقال دهد و یک روشی برای باز کردن آن پیدا کند. پیشنهاد ما به عزیزان این است که برای خرید گاو صندوق به وزن، ابعاد و جنس بدنه آن توجه فرمایید.

 

سرقت از گاو صندوق

 

راه های مقابله با سرقت از گاو صندوق

یکی از روش هایی جلوگیری از سرقت سارقین، انتخاب گاوصندوق های بسیار سنگین می باشد، به دلیل اینکه اگر صندوق بسیار سنگین باشد، سارق نمی تواند آم را جا به جا کند.

 

دقت در نحوه نصب گاو صندوق

یکی دیگر از راه های جلوگیری از سرقت گاو صندوق، در نحوه نصب جعبه فلزی بزرگ را حتما به افراد بسیار کار بلد بسپارید و در نوع نصب آن حتما دقت فرمایید. و اگر گاو صندوق به درستی بر روی زمین نصب نشود ممکن است سارق به راحتی آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

تاریخچه تولید دزدگیر اماکن
مشاهده

 

استفاده از رمز های بسیار پیچیده

استفاده از رمز های بسیار پیچیده و سخت دیجیتالی باعث می شود، سارق دیگر نتواند با استفاده از ابزار ها درب گاوصندوق ها را باز کنند. در کل اگر  گاو صندوق را به درستی انتخاب فرماید و یا به درستی بر روی زمین نصب گردد همچنین با استفاده از رمز های پیچیده می توانید مقداری از سرقت سارق جلوگیری فرمایید.

 

طراحی گاو صندوق

اگر در ساخت و طراحی گاو صندوق، ایمنی به کار نرود، باعث می شود جعبه فلزی از خود ضعف های بسیار زیادی نشان دهد و سارق می تواند با استفاده از نقطه ضعف ها به آسانی به محتویات داخل گاو صندوق را به دست بیاورد.

اگر گاوصندوق دارای استاندار شما عزیزان استاندار های جهانی باشد و مورد تایید قرار گرفته باشد می تواند تا حد امکان امنیت جواهرات و مدارک بسیار مهم محافظت کند.

 در کل می توان گفت گاو صندوق می تواند مقداری از مدارک و اشیاء های بسیار با ارزش نگهداری کند. اما در کل نمی تواند امنیت صد در صد در وسایل با ارزش را تامین می کند.

همانطور که در پاراگراف بالا توضیح دادیم، امروزه محافظت از وسایل هایی که انسان برای ادامه زندگی به آن نیاز دارد، بسیار سخت شده است به دلیل اینکه قیمت ها بسیار بالا رفته است.

بهترین کارای برای جلوگیری از سرقت سارقین از گاو صندوق و دیگر ابزارها مانند: یخچال، تلوزیون، جواهرات، گاو صندوق ها و … تهیه و خریداری دزدگیر فایروال می باشد، به دلیل اینکه به هیچ عنوان اجازه ورود به خانه را نمی دهد، که سارق حتی دستش به گاو صندوق برسد.

 

سرقت از گاو صندوق ها

 

تهیه گاو دصندوق برای کسانی که دارای اسناد بسیار مهم می باشند خوب می باشد اما گاو صندوق به تنهایی نمی تواند از دیگر وسایل مهم زندگی نگهداری کند و از ورود سارق جلوگیری کند. ولی با تهیه یک سیستم حفاظتی نه تنها ازجواهرات خود و اسناد مهم محافظت می کنید بلکه می توانید از سرقت دیگر دارایی های خود محافظت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

انواع سنسور حرکتی

انواع سنسور حرکتی دزدگیر اماکن

انواع سنسور های حرکتی وجود دارد که در این مطلب می خواهیم راجب آن ها صحبت کنیم، ...
ادمین حبیبی
21 اسفند 1401
مشکلات دوربین های مداربسته

 مشکلات دوربین های مداربسته

  مشکلات دوربین های مداربسته بهتر است هرچه سریع تر حل شود، تا به راحتی بتواند یک تصویر ...
ادمین حبیبی
21 فروردین 1402
دزدگیر تحت شبکه

منظور از دزدگیر تحت شبکه چیست

دزدگیر تحت شبکه می تواند یک مکمل بی نظیر برای جلوگیری از سرقت منزل و محل کار ...
ادمین حبیبی
12 اردیبهشت 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال