معایب دزدگیر اماکن چینی

ادمین حبیبی
24 اسفند 1401
معایب دزدگیر چینی

معایب دزدگیر اماکن چینی، از گذشته تا کنون امنیت خانواده و اماکن، جز دغدغه اصلی سرپرست خانه وار بوده و در گذشته با تهیه قفل های کتابی روی درب از ورود سارقین جلوگیری می کردند. اما امروزه با وجود سیستم های اعلام سرقت به راحتی می توان از ورود سارقین جلوگیری کرد و نصب آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. البته بسیار مهم می باشد چه مدل دزدگیر با چه برندی را انتخاب و خریداری می فرمایید.

 

کارایی دزدگیر منازل چیست

دزدگیر منازل و اماکن، جزء وسیله حفاظتی و الکترونیکی محسوب می شود که با نصب آن نه تنها در خانه، بلکه در اماکن های اداری می توان امنیت را تضمین کرد همچنین نصب دزدگیر منزل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. که امروزه با بالا رفتن میزان سرقت، برای تامین امنیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما بعضی از سیستم های خارجی یا همان چینی دارای معایب هایی می باشند که با خریداری آن باعث به وجود آمدن هزینه هایی می شود که در ادامه مطلب با معایب و دزدگیر اماکن چینی آشنا خواهید شد.

 

معایب دزدگیر اماکن چینی در چیست

 

آژیر و هشدارهای کاذب

شکست نور خورشید، چراغ خودرو یا هر نور دیگر، وقتی که به سنسور دزدگیر اماکن چینی برخورد می کند، در بیشتر مواقع سنسور و چشمی ها دچار خطا می شوند و آژیر هشدارهای کاذب به صاحب دستگاه اعلام می کند. که یکی از شایع ترین معایب دزدگیر منازل چینی محسوب می شود. بنابراین توصیه می کنیم برای خرید دزدگیر حتما به برند آن توجه نمایید.

 

خراب شدن باتری دزدگیر

یکی از معایب دزدگیر چینی، طول عمر باتری آن است. در کل می توان گفت باتری پشتیبان در زمان نبودن برق کارایی دارد. که در زمان خراب بودن، آژیر های طولانی ارسال می کند و برای اطرافیان می تواند مزاحمت ایجاد کند.

دزدگیرهای ایرانی دارای باتری های 12 ولت 4.5 یا 7.2 آمپر بزرگ می باشد که قابلیت نگهداری برق تا یک مدتی را دارند. اما دزدگیر اماکن چینی دارای باتری قلمی است که حداقل 24 ساعت می تواند سیستم را روشن نگه دارد، که یک نقطه ضعف برای دزدگیر می باشد.

بهترین دزدگیر اماکن خارجی
مشاهده

 

پشتیبانی و خدمات

دزدگیرهای چینی، پر خطا، معمولا دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی نمی باشند و در زمان خرابی، درست کردن آن ها بسیار دشوار می باشد. یا از سوی دیگر دزدگیر اماکن چینی بعد از چند ماه یا کمتر،  دچار مشکل و یک هزینه دیگر برای خرید دزدگیر روی دست کاربر می گذارد.

حتی اگر بهترین دزدگیر اماکن چینی را خریداری کرده باشید، اما تو  کشور عزیزمان نمایندگی یا سبد کالا نداشته باشد، این خود یک معایب بسیار بزرگ محسوب می شود. معایب سیستم حفاظتی نباید که سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. همین که پشتیبانی فنی از سمت شرکت برای کاربران نباشد اصلا خوب نیست، حتی اگر از لوازم جانبی همان برند استفاده نمایید ولی بعد از خراب شدن، پیدا نشود باید یم دزدگیر دیگر خریداری فرمایید.

 

هشدار دادن دستگاه بعد از فعال شدن

از معایب بسیار شایع دزدگیر های چینی، به صدا در آمدن آژیر دزدگیر بلافاصله بعد از فعال شدن سیستم اعلام سرقت است که باعث مختل شدن آرامش همسایگان می شود.

 

تلفن کننده جدا از پنل

امروزه تمامی دزدگیر ها سیستم تلفن کننده سیم کارتی را روی پنل اصلی دزدگیر دستگاه ساخته اند تا در تایم نصب جای کمتری بگیرد. و از نظر قیمت برای کاربر بسیار به صرفه تر می باشد. اما دزدگیر اماکن چینی دارای سیستم تلفن کننده جدا می باشد و زمانی که کاربر دزدگیر خارجی خریداری می کند. باید به صورت جدا سیستم تلفن کننده خریداری کند.

 

تحریک شدن سنسور دزدگیر چینی با حرکت اشیاء

یکی دیگر از معایب دزدگیر چینی، حساس بودن شدید سنسورها است، که باعث هشدار های کاذب می شود. اگر شما در خانه خود از حیوانات خانگی نگهداری می کنید، بهتر است از پرسه زدن و راه رفتن آن ها در فضای خانه جلوگیری کنید زیرا سنسور دزدگیر اماکن چینی بسیار حساس می باشد. دراین مورد شما عزیزان دو راه بیشتر ندارید.

  1. بهتر است دزدگیر را در مکانی نصب فرمایید که حیوان خانگی شما از آن جا عبور نکند. که می تواند جای بسیار نامناسب برای نصب دزدگیر اماکن چینی باشد.
  2. یا می توانید سنسور تشخیص حرکت حیوان که برای دزدگیر اماکن چینی خود خریداری فرمایید. جدای از این می تواند برای شما هزینه گذاف داشته باشد، یا ممکن است سنسوری را پیدا می کنید اما به سیستم دزدگیر شما نخورد.

 

ظاهری غیر متعارف

سیستم های دزدگیر اماکن ایرانی دارای ابعاد کوچک و ظاهر بسیار زیبا هستند. ولی همچنان دزدگیر اماکن چینی با ابعاد بزرگ و ظاهری نامناسب، در خانه مشاهده می کنیم.

آموزش تصویری تنظیم کردن نرم افزار فایروال
مشاهده

 

نداشتن اپلیکیشن گوشی همراه

دزدگیرهای اماکن فایروال این امکان را به کاربر می دهد که با استفاده از تلفن گوشی همراه از راه دور سیستم دزدگیر را کنترل، فعال و غیر فعال کرد همچنین می توانید از وضعیت خانه باخبر شوید. اما دزدگیر اماکن چینی دارای اپلیکیشن گوشی همراه نیست یا اگر هم باشد باید مدل گوشی کاربر آیفن باشد تا شاید دزدگیر چینی بتواند آن را پشتیبانی کند.

 

سرعت واکنش بسیار پایین

از معایب دزدگیر اماکن چینی، پایین بودن سرعت واکنش سیستم حفاظتی چینی بوده. شاید برای شما پیش بیاید که سرعت واکنش یعنی چه؟

یعنی دزدگیر در زمان حادثه به سرعت متوجه ورود غیر مجاز سارق، سرقت بردن وسایل باارزش واکنش نشان دهد حتی اجازه ورود به سارق برای وارد شدن را ندهد. هر سرعت واکنش دزدگیر پایین باشد درصد امنیت را بسیار پایین می آورد و سارق می تواند بدون ترس وسایل با ارزش را به سرقت ببرد.

 

هزینه های بسیار بالا

ممکن است دزدگیر چینی را با قیمت کاملا پایین خریداری کرده باشید. اما قطعات آنها طوری طراحی شده که به سرعت باید باتری آن ها را تعویض شود. یا اگر فیوز بسوزد یا به صورت مداوم سنسور ها خراب شوند، باید به صورت مدوام هزینه پرداخت کنید که اصلا این موضوع خوب نیست. امروزه با مشکلات اقتصادی و بالا رفتن قیمت محصولات، بهتر دزدگیری را خریداری نمایید که بعد از تهیه برای شما هزینه های اضافی روی دست شما نگذارد.

 

داشتن خطا در تشخیص

بزرگترین معایب دزدگیر چینی داشتن خطا در تشخیص است و اصلا مهم نمی باشد که دزدگیر اماکن چینی را گران یا بسیار ارزان خریداری کرده اید. وقتی نتواند به درستی خطا را تشخیص دهد اصلا این موضوع درست نمی باشد و ممکن است به صورت مدوام این کار تکرار شود همچنین باید فکر جدی درباره این موضوع داشته باشید.

 

معایب دزدگیر چینی

 

دزدگیر اماکن چینی دارای چه ابزار هایی می باشد

  • پنل مرکزی
  • یک آژیر بسیار کوچک
  • ریموت
  • چشمی

 

سخن آخر

از مهم ترین مزیت نصب دزدگیر منازل و محل کار، به وجود آوردن آرامش ذهنی برای مالک دستگاه است. با این حال نصب سیستم اعلام سرقت، یکی از اقداماتی است که می توان برای جلوگیری از سرقت سارقین انجام دهید. پیشنهاد ما به شما عزیزان خریداری دزدگیر فایروال می باشد. برای آشنایت بیشترتان با دزدگیرهای فایروال می توانید اینجا کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نصاب دزدگیر اماکن

نصاب دزدگیر اماکن دارای چه ویژگی می باشد

نصاب دزدگیر اماکن برای نصب باید در چه زمینه ای حرفه ای باشد؟! یکی از مهارت هایی ...
ادمین حبیبی
07 اسفند 1401
استفاده از جمر بر روی دزدگیر اماکن

استفاده از جمر بر روی دزدگیر اماکن

" استفاده از جمر بر روی دزدگیر اماکن " به بیان ساده می توان اشاره کرد، جمر ...
ادمین حبیبی
29 بهمن 1402
چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید

چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید

چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید؟ ایمن کردن تمامی نقاط خانه یکی از مهم ترین کارهایی ...
ادمین حبیبی
17 دی 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال