چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید

ادمین حبیبی
17 دی 1402
چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید

چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید؟ ایمن کردن تمامی نقاط خانه یکی از مهم ترین کارهایی بوده که افراد حتما باید برای افزایش امنیت، اقداماتی مانند، خریداری سیستم های امنیتی بپردازند؛ تا تمامی نقاط خانه اعم از حیاط خلوت، بالکن، درب های ورودی و … ایمن باشند.   

حیاط خانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه بوده که همه سارقین برای ورود به محیط شخصی، ابتدا باید از آن عبور کنند. برای اینکه بدانید ضد سرقت کردن حیاط خلوت به چه صورت بوده و باید چه اقداماتی انجام دهید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه حیاط خلوت را ضد سرقت کنید

1.      حصارهای ایمن نصب کنید:

برای اینکه بتوانید از ورود سارق از طریق حیاط خلوت را بگیرید، حتما باید از حصار های ایمنی استفاده نمایید، تا سارق نتواند به راحتی از حصار عبور کند؛ زیرا حصار اولین خط امنیتی برای حیاط خلوت تمامی خانه ها به حساب میاید. هر چه حصارهای امنیتی بلندتر و ایمن تر باشند، امکان رد شدن سارق از حصار بسیار دشوار تر سپس دید سارق به محیط حیاط خلوت و خانه بسیار کمتر می شود.

 

2.      محدود کردن چشم انداز حیاط خلوت:

برای ضد سرقت کردن حیاط خلوت و محدود کردن چشم انداز می توانید از روش های متفاوت استفاده نمایید؛ برای مثال از درختان بزرگ و گیاهانی که رشد بسیار سریعی دارند، در اطراف حیاط خلوت بکارید زیرا باعث می شود دید سارق به محیط حیاط خلوت بسیار محدود شود.

دزدگیر مدارس باید چه ویژگی داشته باشد؟
مشاهده

لازم به ذکر بوده هرچه محدوده دید محیط زندگی خود را کمتر نمایید؛ توجه سارقین به محیط شما جلب نمی شود.

 

3.      استفاده از سیستم های امنیتی:

تکنولوژی به طور قابل توجهی پیشرفت تر شده کرده است؛ زیرا سیستم های امنیتی امروزه با ارسال sms و تماس با شمارهای ذخیره شده در حافظه دستگاه، شما را از حضور افراد مزاحم در منازل مطلع می سازد. شما می توانید برای ضد سرقت  کردن حیاط خلوت خانه از سیستم های امنیتی، در هر قسمت از حیاط خلوت می توانید استفاد نمایید.

برای استفاده از دزدگیر منزل، فقط کافیست از یک متخصص برای نصب و راه اندازی کمک بگرید، سیستم امنیتی فایروال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. 

 

خریداری یک سگ نگهبان:

4.      خریداری یک سگ نگهبان:

از مفید ترین کارها برای ضد سرقت کردن حیاط خلوت خانه، خریداری یک سگ نگهبان بوده؛ زیرا هیچ سارقی دوست ندارد بعد از وارد شدن به حیاط خلوت یک خانه، با سگ بی رحم و خشن روبه رو شود، به دلیل اینکه سگ های نگهبان می توانند با پارس کردن صاحب ملک را از حضور افراد مطلع سازد و باعث ترسیدن سارق شود.

لازم به ذکر بوده، اگر شرایط نگهداری و محافظت سگ را ندارید؛ می توانید با گذاشتن یک علامت هشدار سارق را گمراه نمایید.

 

5.      فضای حیاط خلوت را روشن نگه دارید:

 بهتر است برای اطراف حیاط خلوت خود را، با استفاده از لامپ های قوی روشن نمایید؛ تا صاحب خانه دید کامل به محیط حیاط خلوت خانه داشته باشد.

زیرا سارق در نقاطی که تاریک باشد پنهان می شود، و منتظر یک فرصت خوب برای سرقت از اموال شما عزیزان می ماند.

 

6.      دوربین مداربسته خریداری نمایید:

دوربین های مداربسته همانند دزدگیر اماکن، به مرور زمان پیشرفت قابل توجهی به همراه خود داشت اند،و می توانید برای ضد سرقت کردن حیاط خلوت، در کنار دزدگیر اماکن از دوربین مداربسته کمک بگرید. زیرا با استفاده از دوربین مداربسته بعد از خارج شدن از خانه، تمام جریاناتی را که در خانه اتفاق می افتد را می توانید مشاهده نمایید.  

نصب دزدگیر منزل چه اهمیتی دارد؟
مشاهده

 

7.      نصب حسگر حرکتی دزدگیر منزل

یکی از بهترین راه برای جلوگیری از ورود سارق به حیاط خلوت خانه، استفاده از سنسور حرکتی دزدگیر منزل بوده است. زیرا سنسور حرکتی یا حسگر تشخیص حرکت به حرکات غیر مجاز بسیار حساس می باشد، و در صورت تشخیص ورود سارق به محیط پیرامون، تحریک شده و با ارسال سیگنال خطر به پنل مرکزی باعث به صدا در آمدن آژیر هشدار می شود و سارق با شنیدن صدای هشدار دزدگیر، متواری می شود.

 

8.      از لامپ های هوشمند استفاده نمایید:

همانطور که در چندین پاراگراف بالاتر توضیح دادیم با استفاده از لامپ بهتر است فضای حیاط خانه خود را روشن نگهدارید. اما به غیر از آن بهتر است از لامپ های هوشمند استفاده نمایید؛ زیرا این چراغ ها دارای حگسر حرکتی می باشند و هنگامی که سارق به نقاط تاریک حیاط وارد شود، این چراغ ها روشن می شوند و به راحتی می توانید متوجه شوید که افراد غریبه وارد حیاط خلوت شما شده است.

 

نتیجه گیری آخر:

اولین قسمتی از خانه که باید به فکر ایمن کردن آن باشید، حیاط خلوت منزل بوده است؛ زیرا حیاط اولین مکانی بوده، که سارق برای نفوذ به محیط شخصی در حیاط خلوت پنهان می شود سپس منتظر یک فرصت عالی می ماند؛ تا اشیاء با ارزش را به سرقت ببرد. برای ضد سرقت کردن حیاط خلوت راه های بسیار زیادی وجود دارد که ما شما را تاحدی با چگونگی ضد سرقت کردن حیاط خلوت آشنا کردیم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

یوپی اس در دزدگیر

راهنمای یوپی اس در دزدگیر

آیا دزدگیر نیاز به یو پی اس دارد؟ اول از همه باید بگوییم یو پی اس یک نوع ...
ادمین حبیبی
06 فروردین 1402
رابطه دزدگیر اماکن با اینترنت اشیا

رابطه دزدگیر اماکن با اینترنت اشیا

تکنولوژی جدید که امروزه خیلی مورد استقبال قرار گرفته است : IOT، خیلی ها نیز راجب رابطه ...
ادمین حبیبی
16 اسفند 1401
دزدگیر اماکن یا دوربین

دوربین مدار بسته یا دزدگیر اماکن؟

دوربین مدار بسته یا دزدگیر اماکن؟؟ خیلی از افراد برایشان سوال است که باید چه عملی را ...
admin
19 مهر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال