تاثیر دزدگیر در سرقت منزل

admin
02 آذر 1401
تاثیر دزدگیر در سرقت

تاثیر دزدگیر در سرقت از اماکن؟؟ این سوال اصلا قابل انکار است، مگر می شود تجهیزات ایمنی را نصب کنید و بی تاثیر باشد!؟ پس نمی شود تاثیری که دزدگیر بر روی اماکن می گذارد را نادیده گرفت، با نصب کردن دزدگیر باعث می شوید سارق لو برود، و یا حتی با زدن آژیر باعث فراری دادن آن می شود. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم دزدگیر منزل و یا اماکن دیگر تا چه مقداری (میزانی) می تواند از سرقت جلوگیری کند.

تکامل دزدگیر اماکن

تا به اینجای کار متوجه شدیم که نمی توان تاثیر دزدگیر را برای جلوگیری از سرقت نادیده گرفت. در سال 1700 فردی به نام تیدلی اولین دزدگیر را اختراع کرد. این دزدگیر فقط یک زنگ ساده بود که بر روی درب نصب می شد. با پیشرفت کردن تکنولوژی، صنعت دزدگیر نیز پیشرفت هایی داشت، و دیگر فقط یک زنگ ساده نبود.

شرکت فایروال با تولید کردن دزدگیر های اماکن با کیفیت و به روز خواستار امنیت و آرامش شما عزیزان است.

آیا دزدگیر به تنهایی امنیت را تضمین می کند؟

لازم به ذکر است که هر دزدگیری نمی تواند به طور کلی امنیت را تضمین کند. بعضی از دزدگیر ها ممکن است که سنسور های ضعیفی داشته باشند، و یا ممکن است با قطع کردن سیم کشی های آن به طور کامل از کار بیافتد. یا پنل اصلی آن در دید باشد و سارق به حدی حرفه ای باشد که بتواند پنل را از کار بیاندازد پس هر دزدگیری نمی تواند به طور کامل امنیت را تضمین کند.

شما باید بهترین نوع دزدگیر را برای تاثیر بیشتر انتخاب کنید، همچنین از موارد امنیتی نباید غافل شویم. با ما همراه باشید تا راجب موارد امنیتی صحبت کنیم .

آیا فروش اموال مسروقه جرم است؟
مشاهده

ویژگی های دزدگیر

تا به اینجا حتما متوجه شده اید که یکی از تاثیرگذار ترین موارد امنیتی برای اماکن خود “دزدگیر” می باشد. که این دزدگیر ها سنسور های متفاوت و مختلفی دارند که از طریق تماس و یا پیامک خط را گزارش می دهند.

این دزدگیر ها مجهز به آژیر های با صدایی هستند که در اطراف مکان نصب می شود و در صورت خطر به صدا در می آیند. با به صدا در آمدن دزدگیر، افرادی که در اطراف هستند متوجه وجود دزد شده و با پلیس تماس می گیرند. این دزدگیر ها در فایروال به اسم دزدگیر اماکن f6 شناخته شده اند.

برای اینکه بخواهید دزدگیری، را تهیه کنید که در زمان وقوع خطر با صاحب مکان تماس گرفته و یا پیامکی  از طرف دستگاه برایش ارسال می شود؛ باید دزدگیر های f9 , f10  را تهیه کند.

ساختار دزدگیر خانه به چه صورت است؟

دزدگیر های فایروال شامل یک مدار باز و بسته، آژیر هشدار، سنسور هشدار، شارژ باتری و… می باشد. که از مهم ترین آن ها می توان به دستگاه مرکزی آن اشاره کرد که تمامی سیگنال هایی که از طرف سنسور است را گرفته و به هشدار دهنده ها فرمان هشدار را ارسال می کند.

محدودیت های دزدگیر خانه

لازم به ذکر است که دزدگیر صرفا یک وسیله پیشرفته بوده که فقط خطر را هشدار می دهد و با آن نمی شود سارق را گیر انداخت و یا اطلاعاتی از سارق به دست آورد. زمان هایی است که دزدگیر با تماس و پیام خطر را هشدار می دهد اما تا زمانی که شما بخواهید اقدامی انجام دهید، سارق کار خود را انجام بدهد.

پس متوجه شده اید که هوشمند ترین دزدگیر ها هم نقاط ضعفی دارد، و در حال حاضر بهترین مدل دزدگیر “فایروال” بوده اما آیا دیگر دزدی انجام نمی شود؟ آیا خود سارق با پیشرفته شدن دزدگیر، اطلاعاتشان را از دزدگیر ها بالا نمی برند.

علت فعال نشدن دزدگیر اماکن
مشاهده

پس هر چه قدر هم دزدگیر پیشرفته باشد اما باید موارد امنیتی دیگری را نیز در نظر بگیرید.

چه اقداماتی برای امنیت اضافه باید انجام دهیم؟

تاثیر دزدگیر بالا است، اما دو مورد دیگر را نیز می توان تضمین کرد. که هر کدام از آن ها به تنهایی برای امنیت کافی نیستند. اما با قرار گرفتن در کنار دزدگیر امنیت را بالا تر می برد. دوربین مدار بسته در کنار دزدگیر می تواند امنیت را بالا تر از هر آنچه هست ببرد. می تواند تصویر سارق را شناسایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زون بندی دزدگیر

منظور از زون بندی دزدگیر

از زون بندی دزدگیر، برای کنترل سنسور و مدیریت سیستم حافظتی استفاده می کنند. و هر تعداد ...
admin
07 دی 1401
انواع سرقت های سارقین

انواع سرقت های سارقین

سرقت کردن از منازل یکی از شگرد هایی بوده که از اول انجام می دادند. هر سارقی ...
ادمین حبیبی
26 دی 1401
گونه های مختلف سنسور

گونه های مختلف سنسور دزدگیر اماکن چیست؟

گونه های مختلف سنسور دزدگیر اماکن وجود دارد که برای شرایط و مکان های متفاوت طراحی شده ...
admin
19 آذر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال