علت فعال نشدن دزدگیر اماکن

admin
08 آبان 1401
عیب یابی دزدگیر اماکن

فعال نشدن دزدگیر اماکن، در زندگی روزمره افراد نقش بسزایی دارد و وجود هر مدل از آن ها، یک امر بسیار ضروری در هر خانه و محل کار بوده. اما برخی از مواقع به علت نقص فنی و بعضی از مشکلات، سیستم دزدگیر اماکن فعال نمی شود و امنیت محل زندگیتان بسیار کاهش میابد. بهترین کار برای جلوگیری از غیر فعال شدن دزدگیر منزل این بوده که هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای سیستم امنیتی را چک کنید تا از فعال نشدن آن جلوگیری کنید.

لازم به ذکر بوده، اگر توانایی فهمیدن فعال نشدن دزدگیر اماکن را ندارید، بهتر است از نصابان حرفه ای در زمینه نصب سیستم امنیتی کمک بگیرید، تا آن ها بتوانند مشکل دزدگیر شما را حل کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین دلایل فعال نشدن دزدگیر آشنا کنیم تا بتوانید با بررسی هر کدام از تجهیزات دزدگیر دلایل فعال نشدن سیستم امنیتی را متوجه شوید.

 

دلیل فعال نشدن دزدگیر منازل چیست؟

برخی از مواقع پیش میاید که سیستم دزدگیر فعال نمی شود و نمی تواند به فعالیت خود به خاطر به وجود آمدن مشکلاتی اعم از: 1. مشکل در سیستم تغذیه و منبع برق 2. خراب شدن باطری پشتیبان دزدگیر 3. خراب شدن ریموت دزدگیر اماکن 4. شل بودن اتصالات و کابل برق 5. مشکل در نصب نادرست دزدگیر 6. تنظیم نادرست توسط نصاب و … به فعالیت خود ادامه دهد.

 

1. مشکل درسیستم تغذیه و منبع برق:

یکی از دلایل اصلی فعال نشدن سیستم دزدگیر می توان به خراب بودن منبع تغذیه اشاره کرد؛ متاسفانه به دلیل مصرف انرژی بی مورد در کل کشور منبع تغذیه انرژی دچار نوسانات بسیار شدید شده زیرا این نوسانات باعث شده سیستم دزدگیر اماکن نتواند به فعالیت خود ادامه دهد و امنیت محیط پیرامون را تامین کند حتی در برخی از موارد دیده شده که حافظه دستگاه به دلیل نوسانات برق پاک شده.

دزدگیر بیمارستان و مراکزهای درمانی
مشاهده

 

2. خراب بودن باتری پشتیبان دزدگیر:

دومین موردی که باعث می شود سیستم امنیتی فعال نشود می توان به خراب بودن باتری پشتیبان دزدگیر  اشاره کرد. از مهم ترین اجزای که بودن آن در پنل دزدگیر از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار می باشد می توان به باتری پشتیبان در سیستم حفاظتی بوده. کارایی باطری به این صورت بوده در زمان قطعی برق، دزدگیر با استفاده از نیروی باتری پشتیبان به فعالیت می تواند تا برگشت نیرو به فعالیت خود ادامه دهد. پس برای جلوگیری از غیر فعال شدن دزدگیر هر چند وقت یکبار عمر باتری پشتیبان را چک فرمایید.

 

3. خراب بودن ریموت دزدگیر:

در برخی از مواقع پیش می آید که مشکل از سوی پنل دزدگیر نبوده، بلکه از دیگر ابزاری مانند ریموت بوده، که به علت ضربه یا زمین خوردن، برد ریموت کنترل خراب شده باشد و این موضوع باعث شده دزدگیر نتواند به درستی فرمان از سوی ریموت را به درستی اجراء کند.

 

4. شل بودن کابل و اتصالات:

تقریبا همه ابزارهای الکتریکی مستعد به قطع شدن از سوی کابل و اتصالات هستند که در هنگام نصب ضعیف و بد توسط نصاب دزدگیر به وجود می آید. در کل می توان اشاره کرد نصب اصولی و درست یکی از بهترین راه برای جلوگیری از غیر فعال شدن دزدگیر بوده.

 

5. تنظیم نارست دزدگیر:

از دیگر دلایل کار نکردن دزدگیر اماکن می توان به تنظیم شدن نادرست سیستم امنیتی اشاره کرد زیرا اگر سیستم دزدگیر به درستی تنظیم و برنامه ریزی نشود نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و شما عزیزان تصور می کنید مشکل از خود دزدگیر اماکن بوده.

 

2 پاسخ به “علت فعال نشدن دزدگیر اماکن”

  1. یاسین محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر من تمامی مواردی که گفتید را چک کردم ولی همه چی اوکی بود باید چه کار کنم

    • ادمین حبیبی گفت:

      سلام وقت بخیر، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید راهنماییتون میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی

چرا باید دزدگیر ایرانی را به خارجی ترجیح داد؟

بعضی از خریداران دزدگیر اماکن، سیستم حفاظتی خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند و به این ...
ادمین حبیبی
14 فروردین 1402
دزدگیر برای باشگاه ورزشی

دزدگیر برای باشگاه ورزشی

دزدگیر برای باشگاه ورزشی یا سیستم اعلام سرقت وسیله ای است که در زمان نبود کارکنان باشگاه، ...
ادمین حبیبی
04 اسفند 1401
قفل شدن درب خانه

وقتی در خانه قفل میشود چه کنیم

ممکن است اتفاق قفل شدن درب خانه برای هر کسی افتاده باشد و نمی دانند که وقتی ...
ادمین حبیبی
08 اردیبهشت 1403
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال