چرا باید دزدگیر ایرانی را به خارجی ترجیح داد؟

ادمین حبیبی
14 فروردین 1402
مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی

بعضی از خریداران دزدگیر اماکن، سیستم حفاظتی خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند و به این عقیده رسیده اند، برند دزدگیر های خارجی بهتر از دزدگیر ایرانی کارایی دارند. و به خاطر همین موضوع به خدمات پس از فروش دزدگیر توجه نمی کنند، و این بی توجهی منجر به وجود آمدن مشکلاتی، پس از خریداری دزدگیر اماکن خارجی می شود.

 

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی

در مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی،باید گفت دزدگیر منازل ایرانی قیمتی ارزان تر دارند و از خدمات ویژه تری برخوردار می باشند. و از سوی دیگر کمپانی های زیادی وجود دارند که اقدام به تولید سیستم حفاظتی کرده اند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل داشتن خدمات پس از فروش همچنین گارانتی، در صورت پدیدار شدن هر گونه مشکل، امکان تعمیر و تعویض در واحد خدمات و گارانتی شرکت های ایرانی مهیا کردیده است.

و از سوی دیگر می توان گفت به دلیل تحریم های سنگین کشور عزیزمان، ابزار و قطعات برندهای خارجی در بازار ایران وجود ندارند که این مسئله باعث می شود، در صورت هرگونه صدمه و آسیب وارد شده به  دستگاه در زمان تعمیر پاره ای از مشکلات  به وجود بیاید.

همچنین قابل ذکر می باشد آپدیت کردن نرم افزار های سیستم حفاظتی خارجی بسیار سخت و دشوار می باشند، یا به راحتی نمی توان آپدیت نرم افزار را پیدا کرد و در صورت پیدا کردن آپدیت، سیستم گوشی تلفن همراه کاربر قادر به جواب گویی آپدیت نرم افزار دزدگیر های ساخت خارج  نمی باشد.

اما دزدگیر ایرانی مانند: برند فایروال به دلیل دارا بودن سیستم گارانتی جامع و قوی همواره آماده پاسخ گویی بابت تعهدات گارانتی می باشد. گارانتی بصیر سرویس به عنوان واحد پشتیبانی و خدمات فایروال 60 ماه گارانتی را برای محصولات تضمین می نماید.

تکنولوژی تشخیص چهره چیست
مشاهده

 

شناسایی بخش های متفاوت دزدگیر اماکن

بعد از بررسی مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی، برای درست انتخاب کردن سیستم دزدگیر نیاز به شناسایی بخش های متفاوت سیستم حفاظتی می باشد. همانطور که در پاراگراف بالا درباره  مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی ذکر کردیم سیستم های حفاظتی خارجی امکانات بیشتری، نسبت به دزدگیر ایرانی دارند.

اما خدمات و تجهیزات دزدگیر اماکن ایرانی، با توجه به تحریم های موجود در کشور عزیزمان بیشتر کارایی دارند و به راحتی امنیت را به محیط پیرامون باز می گردانند.

به صورت کلی سیستم های حفاظتی دارای ظاهری بسیار ساده می باشند، اما دارای سیستم های اصلی و بسار پیچیده متنوع می باشند و در بیشتر اجزای یک دیگر باهم وجه مشترک دارند. از جمله مهم ترین قسمت های دزدگیر اعم از:

 

·  پنل اصلی دزدگیر

پنل اصلی یا سیستم مرکزی دزدگیر ایرانی و خارجی یکی از قسمت های بسیار مهم به حساب می آید و وظیفه اصلی آن فرماندهی و برقراری ارتباط تجهیزات مانند: سنسورها می باشد.

 

·  سنسورها

دزدگیر اماکن فایروال ایرانی دارای متنوع ترین نوع حسگر می باشد. و هریگ از این حسگرها برای جلوگیری از ورود سارقین طراحی و تولید شده اند و به صورت باسیم و بی سیم در بازار و سایت معتبر به فروش می رسند.

 

·  سیستم تلفن کننده

سیستم تلفن کننده دزدگیر یکی دیگر از بخش اصلی دزدگیر می باشد. که وظیفه آن، ارسال هشدار خطر به صورت تماس و پیامک به صاحب دستگاه می باشد. به این صورت زمانی که سنسور دزدگیر ورود سارق را تشخیص دهد، سیگنالی را برای سیتم مرکزی دزدگیر ارسال می کند و سیستم تلفن که از قبل شماره تماس صاحب دستگاه بر روی حافظه ذخیره شده، تماس یا پیامک ارسال می کند. همچنین صاحب دستگاه از هرگونه خطر و تهدیدات به وجود آمده با خبر می شود.

آیا دزدگیر اماکن هک می شود
مشاهده

 

·  تجهیزات هشدار دهند

سیستم های حفاظتی ایرانی و خارجی دارای ابزارهایی هستند که در زمان ورود سارق با پخش صدای آژیر، موجب ترسیدن سارق و با خبر شدن همسایگان می شود.

البته قابل ذکر می باشد سیستم های حفاظتی ایرانی دارای منبع تغذیه، پدال دزدگیر، ریموت، باتری و … می باشند.

 

آیا دزدگیر های ایرانی بهتر از دزدگیر خارجی می باشند

همانطور که در پاراگراف بالا توضیح دادیم، به دلیل تحریم های حاکم بر کشورمان، برندهای خارجی بسیار متنوعی در بازار ایران وجود ندارند. البته قابل ذکر می باشد، اگر دزدگیر خارجی هم در بازار یافت شود، به دلیل قیمت بسیار بالا مورد استقبال کمتر کاربران قرار گرفته است.

بهترین کار در زمان خرید دزدگیر های خارجی، انتخاب مرغوب ترین و  معروف ترین برند های خارجی می باشد. خواهشمند است از خرید دزدگیر متفرقه خارجی خوددارای نمایید به دلیل اینکه کاربران دزدگیر های خارجی نمی توانند دسترسی به خدمات پس از فروش دزدگیر پیدا کنند و دچار پاره ای از مشکلات خواهند شد.

 

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی

 

سخن آخر

صحبت پیرامون بهترین دزدگیر های اماکن ایرانی، بیانگر این نیست که سیستم های حفاظتی خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. اما به طور کلی دزدگیر های ایرانی برای ما ایرانی ها کاربردی تر از سیستم حفاظتی خارجی می باشند. شما عزیزان با توجه به بودجه و نیاز خود سیستم حفاظتی مناسب را برای محیط خود تهیه فرمایید که به راحتی و بی دغدغه امنیت و آرامش به ارمغان بیاورد، در پایان این مطلب اشاره می کنیم، دزدگیر اماکن، فایروال به راحتی با نمونه های خارجی رقابت می کند و گزینه مناسب برای خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اقدامات در صورت وقوع سرقت

اقدامات در صورت وقوع سرقت انجام دهیم

وقوع سرقت یکی از تجارب ناخوشایندی است که هیچ فردی نمی‌خواهد با آن روبرو شود. اما در ...
ادمین حبیبی
03 اردیبهشت 1403
سیستم تلفن کننده

سیستم تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟

سیستم تلفن کننده، کاربرد تلفن کننده بسیار پر اهمیت و گسترده می باشد.قبل از اینکه راجب دستگاه ...
admin
05 آبان 1401
تابلوهای هشدار دهنده

آشنایی با انواع تابلوهای هشدار دهنده

تابلوهای هشدار دهنده »» در نگاه اول برای بعضی از افراد بی ارزش جلوه می کند. اما ...
ادمین حبیبی
17 اردیبهشت 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال