دزدگیر بیمارستان و مراکزهای درمانی

ادمین حبیبی
08 بهمن 1401
دزدگیر بیمارستان

دزدگیر بیمارستان، برای تامین حفاظت و ایمنی افراد، ارائه دهنده مراقبت های پزشکی و محافظت از دارایی های عمومی و خصوصی در مقابل سرقت است و از آسیب های روحی بیمار جلوگیری می کند. با استفاده از دزدگیر بیمارستان فایروال امنیت بیماران و کادر درمان را افزایش دهید همچنین یک محیط راحت و ایمن در بیمارستان مطابق با استاندارهای جهانی فراهم آورید.

 

 

ویژگی استفاده از دزدگیر بیمارستان و کادر درمانی

با تهیه دزدگیر بیمارستان و هوشمند سازی مراکز درمانی از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی، کنترل مدیریت درب ها، کنترل ورود و خروج غیر مجاز، کنترل از راه دور و تنظیم دما و رطوبت را در مجموعه فراهم سازید.

استفاده از دزدگیر بیمارستان و مراکز درمانی در کنار ایجاد رفاه و امنیت، کمک زیادی به کارمندان و مدیریت کامل بیمارستان می کند. در بخش های مختلف از جمله انبار، پارکینگ، فضای نگهداری داروها، اتاق پرونده ها و آسانسور و … از دزدگیر اماکن استفاده می شود. همچنین استفاده از دزدگیر بیمارستان به مسئولان حراست بیمارستان کمک می کند تا مانع ورود افراد غیر مجاز شوند. این سیستم حفاظتی دارای علائم حریق است که می تواند از فاجعه آتش سوزی و… جلوگیری فرماید.

هوشمند سازی مرکز درمانی با استفاده از دزدگیر بیمارستان موجب امنیت و رفاه برای بخش های مختلف مرکز درمان شده. همچنین با استفاده از سنسور مگنت دزدگیر فایروال در بخش نوزادان، مراقبت های ویژه و انبار درصد سرقت را پایین می آورد.

استفاده از چه سنسورهایی برای مراکز درمانی مناسب می باشد؟

دتکتور دود

دتکتور دود یا سنسور دود دزدگیر بیمارستان، یک محصول بسیار ضروری برای محافظت از مراکز درمانی در مقابل آتش سوزی است که می تواند جان بیماران و کادر درمان را با ارسال سیگنال به پنل دزدگیر  نجات دهد.

در زمان وقوع آتش سوزی، بیماران و کادر درمان باید در سریع ترین حالت ممکن واکنش نشان دهند. به دلیل اینکه آتش در محیط بیمارستان به راحتی پخش می شود و سم های به وجود آمده ناشی از آتش سوزی در هوای محیط بیمارستان باعث خفگی می شود.

منظور از ریست کردن دزدگیر اماکن چیست؟
مشاهده

سنسور دود با تشخیص دادن هرچه سریع تر دود، در اولین فرصت می تواند به کادر درمان و بیماران هشدار دهد و با تماس گرفتن به آتش نشانی از وقوع حادثه جلوگیری کند.

 

سنسور مگنت

یکی از راه های حفاظتی برای قسمت های پر خطر مانند ورودی بیمارستان، درب و پنجره استفاده از سنسور مگنت است. سنسور مگنت را می توان درب ورودی و پنجره اتاق نوزادان یا در بخش  ccu و icu بیمارستان نصب کرد.

به دلیل اینکه وارد شدن در این بخش ها بسیار خطرناک می باشد. بیماران و نوزادانی که در این قسمت هاب بیمارستان نگهداری می شوند، باید از هرگونه بیماری و آلودگی محیط بیرون در امان باشند و ورود هرگونه افراد متفرقه باعث منتقل هرگونه بیماری به بیماران و نوزادان تازه متولد شده می شود.

این سنسور دارای مگنت آهن ربایی است که در مجاورت یک دیگر قرار می گیرند. همچنین روی دو قسمت بازشونده و ثابت درب ورودی یا پنجره نصب می شود. و با فاصله گرفتن از یک دیگر با تشخیص قطع جریان مغناطیسی، بلافاصه فرکانسی به دزدگیر ارسال می کند و اعلام هشدار می دهد.

 

مگنت دزدگیر بیمارستان

 

سنسور حرکتی

چشمی را اصولا برای پوشش فضاهای با ریسک پذیری بالا باید در نظر گرفت، یعنی در مکان هایی نصب گردد احتمال ورود افراد غیر مجاز در آن جا بیشتر باشد.

سنسور حرکتی دزدگیر را می تواند در انبار بیمارستان که محل نگهداری دارو و دیگر تجهیزات پزشکی می باشد نصب شود. سنسور حرکتی بسیار حساس است که با کوچک ترین حرکت شروع به هشدار زدن می کند.

افرادغیر مجاز با وارد شدن به انبار بیمارستان و به سرقت بردن داروها یا تجهیزات پزشکی به راحتی می توانند  از این موضوع سواستفاده کنند و کادر درمان یا نگهبان بیمارستان از روبوده شدن دارو یا تجهیزات با خبر نباشند و سرقت ممکن است بارها و بارها تکرار شود.

عملکرد چشمی دزدگیر بیمارستان، تشخیص حرکت از فناوری های مادون قرمز، ماکروویو یا تشخیص حجم سوژه بهره می برند. سنسور حرکتی درون یک قاب پلاستیکی فشرده روی سقف و دیوار نصب می شود که دارای یک چراغ نشانگر به صورت چشمک زن روی بدنه چشمی یا سنسور حرکتی قابل مشاهده است.

 

 

یک بیمارستان هوشمند باید چه ویژگی داشته باشد

 

سیستم ناوبری برای فرود هلیکوپتر

مشخص کردن نقطه فرود هلیکوپتر و مکان یابی این نقاط با استفاده از چراغ های رادیویی بدون جهت دار است که در عرض باند روی سقف بیمارستان قرار می گیرد. چراغ راهنما سیگنال بسیار با قدرتی دارد که می تواند به همه جهت ها پرتاب و باعث شود هلیکوپتر متوجه شود در کدام قسمت باید فرود بی آید.

بهترین دزدگیر خانه بیسیم کدام است
مشاهده

پارکینگ های هوشمند بیمارستان

از دیگر مواردی که در تاسیس بیمارستان هوشمند اهمیت دارد، ساخت پارکینگ های هوشمند است. با وجود پارکینگ هوشمند می توان  تردد کارکنان و بیمارن را کاملا تحت نظارت قرار داد. در ضمن می توان ماشین های کارکنان را شناسه دار کرد تا به محض ورود با تشخیص شناسه، به صورت خودکار درب پارکینگ کنار رفته و خودرو بدون کمترین توقفی وارد پارکینگ شود.

 

داروخانه هوشمند با رباتیک

در داروخانه هوشمند با استفاده از رباتیک می تواند با خواندن بارکد روی داروهای تجویز شده، خواندن نسخه ها، بر روی سرعت تحویل دادن دارو به مراجعه کنندگان بهره برد.

 

 

پدال اعلام سرقت در بیمارستان می تواند چه کارایی داشته باشد

پدال اعلام سرقت را اغلب در زیر میز یا در مکانی که از پشت میز دید نداشته باشد وصل می شود. کارایی پدال اعلام سرقت در بیمارستان ها چیست؟ بعضی از روزها ما بین افراد در بیمارستان ها مشکلی به وجود می آید و منجر به دعوا می شود و کاری از نگهبان های بیمارستان بر نمی آید. کارد درمان مانند: پرستار بدون جلب توجه کردن با فشار دادن پدال اعلام سرقت به پلیس گزارش خطر بدهد.

 

 

پدال اعلام سرقت یا دکمه

باید گفت دکمه به سرعت عمل بسیار بالایی برای فشار دادن نیاز دارد و ممکن است فردی که در بیمارستان مشکل به وجود آورد است متوجه شود و از فشردن آن از طریق پرستار جلوگیری کند. دکمه متصل در زیر میز از ضریب امنیتی کمتری برخوردا می باشد، زیرا  پدال اعلام سرقت را می توان بدون جلب توجه کردن خرابکار با فشردن توسط پا و بدون هیچ گونه صدایی به پلیس نزدیک به محل بیمارستان هشدار خطر ارسال کند.

 

 

قیمت خرید دزدگیر بیمارستان و هوشمند سازی بیمارستان

شرکت فایروال با حضور متخصصین حرفه ای در عرصه مشاوره رایگان و جهت نصب دزدگیر بیمارستان با توجه به نیازهای کادر درمان در خدمت شما عزیزان هستند تا با آگاهی و هزینه های مناسب با کیفیت بسیار بالا سیستم دزدگیر بیمارستان را به صورت یکپارچه پیاده سازی کرده و شرایط رفاه برای مجموعه بیمارستان فراهم سازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای دستگاه دزدگیر های f10 f9

راهنمای دستگاه دزدگیر های F10/F9

دزدگیر های فایروال عملکرد های بالایی دارند در این مطلب می خواهیم به راهنمای دستگاه دزدگیر های ...
admin
19 دی 1401
تکنولوژی تشخیص چهره

تکنولوژی تشخیص چهره چیست

تکنولوژی تشخیص چهره یک فناوری است که از الگوریتم‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی برای شناسایی و تشخیص ...
ادمین حبیبی
01 اردیبهشت 1403
قفل شدن درب خانه

وقتی در خانه قفل میشود چه کنیم

ممکن است اتفاق قفل شدن درب خانه برای هر کسی افتاده باشد و نمی دانند که وقتی ...
ادمین حبیبی
08 اردیبهشت 1403
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال