بهترین دزدگیر خانه بیسیم کدام است

ادمین حبیبی
20 اسفند 1402
بهترین دزدگیر خانه بیسیم

بهترین دزدگیر خانه بیسیم کدام است؟ این سوالی هست که در هنگام خرید سیستم امنیتی باید از خود بپرسید. دستگاه دزدگیر یک سیستم ضد سرقت که با استفاده از انواع سنسورها و امکانات متفاوت از هرگونه سرقت با استفاده از روش های متفاوت جلوگیری می کند و صاحب خانه یا صاحب کار را از وقوع حادثه با استفاده از روش های مختلف مانند آژیر، SMS و تماس آگاه می سازد.

در کل می توان اشاره کرد دزدگیر منزل دارای دو مدل بیسیم و باسیم بوده که هر از یک هدف مشخص پیروی می کنند، اما از نوع اتصال کاملا با یک دیگر متفاوت می باشند. در این مطلب ما درباره بهترین دزدگیر خانه بیسیم صحبت خواهیم کرد تا بتوانید بهترین دزدگیر منزل را انتخاب نمایید.

 

بهترین دزدگیر خانه بیسیم

آیا می دانید این سیستم بدون نیاز به کابل کشی می تواند با اجزای تشکیل دهنده خود ارتباط بر قرار کند و امنیت محیط پیرامون افراد را بسیار افزایش دهد. یعنی نصاب می تواند فرآیند نصب سیستم را بدون دردسر سیستم را نصب کند و زمان نصب دزدگیر را کاهش دهد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب دزدگیر این است که اجازه به سارق نمی دهد با استفاده از اشیاء تیز سیم کشی دزدگیر را قطع کند و آن را از کار بی اندازد.

اما منظور از دزدگیر منزل بیسیم این نیست که هیچ سیم کشی وجود ندارد، کابل کشی دارد اما کمتر از آنچیزی است که شما فکر می کنید.

در کل می توان اشاره کرد دزدگیر باسیم و دزدگیر بیسیم بایک دیگر از لحاظ عملکرد تفاوت بسیاری ندارند، اما سیستم بیسیم واکنش سریع تری به همراه خود دارد و از طریق ارسال و دریافت فرکانس به دزدگیر اعلام خطر می کند.

محافظت از خانه در تعطیلات تابستانه
مشاهده

 

به چه دلیل دزدگیر منزل بیسیم تولید شد

یکی از دلایل اصلی تولید دزدگیر منزل بیسیم این بوده که خانه فرد در محدوده ای قرار داشت که امکان دسترسی به خط تلفن شهری بسیار دشوار بوده ، به خاطر همین موضوع مهندیس باتوجه به این موضوع دزدگیر خانه بیسیم را طراحی و به تولید رساندن که در زمان سرقت سارقین گزارشات کامل را با استفاده از سیم کارت به صاحب دستگاه اعلام کند حتی می تواند به رئیس و مدیر دستگاه با متن مشخص اس ام اس ارسال کند.

 

نحوه نصب دزدگیر بیسیم به چه صورت بوده

از اصلی ترین ویژگی دزدگیر بیسیم، که آن را تبدیل به یکی از بهترین دزدگیرهای بازار کرده است، تنوع در تجهیزات بیسیم بوده، به دلیل اینکه نصاب می تواند بدون محدودیت در هر مکانی سیستم امنیتی و تجهیزات بیسیم را در کمترین زمان نصب کند و زاویه دید متناسب به چشمی ها بدهد. به فرض مثال دزدگیر فایروال f9 را تهیه و به راحتی می توانید نصب کنید.

 

مزایای نصب دزدگیر اماکن بیسیم

  1. دارای قابلیت افزایش سنسورهای هم فرکانس.
  2. دارای اپلیکیشن های اختصاصی.
  3. ارسال پیامک با متن مشخص و تماس در صورت بروز هر گونه خطر.
  4. امکان قابلیت کنترل از راه دور با تلفن همراه.
  5. کاهش هزینه های بیش از اندازه افراد جهت سیم کشی منازل.
  6. نصب بسیار ساده و بی دردسر در هر نقطه خانه.
  7. فعال بودن به صورت 24 ساعته.
  8. دارای باتری پشتیبان

مزایای نصب دزدگیر اماکن بیسیم

 

قیمت خرید بهترین دزدگیر خانه بیسیم

قیمت همه سیستم های امنیتی بیسیم با یک دیگر بسیار متفاوت بوده و هر کدام با توجه به امکانتات و برند قیمت گذاری می شوند. در کل می توان اشاره کرد قیمت دزدگیر منزل بیسیم بسیار معقول می باشد ، اما نمی توان به صورت مشخص برای آنان قیمت گذاشت و برای دریافت قیمت های اصلی می توانید به سایت های معتبر سربزنید.

 

آیا خرید دزدگیر بیسیم گزینه بهتری نسبت به دزدگیر معمولی است

هر کدام از سیستم های امنیتی از مزایا و معایب برخوردار هستند که همه افراد می توانند با توجه به نیاز و درخواستشان بهترین سیستم امنیتی را خریداری کنند.

دوربین مدار بسته یا دزدگیر اماکن؟
مشاهده

 

معیار انتخاب دزدگیر بیسیم چیست

در حال حاظر دزدگیر های بیسیم از نظر قیمت و قبلیت دارای انواع متفاوتی هستند که قطعا انتخاب میان سیستم بیسیم بسیار سخت و دشوار خواهد بود. اگر شما با معیارهای انتخاب بهرین دزدگیر بیسیم آشنا باشید می توانید بهترین سیستم امنیتی را برای خود انتخاب نمایید. این معیار ها اعم از:

 

1. توجه به گارانتی:

آنچه که باید در هنگام خرید دزدگیر بیسیم توجه کنید و به تنهایی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد این است که سیستم باید از گارانتی طولانی و معتبر برخودار باشد. اما نمی توان اشاره کرد که وجود گارانتی دلیل بر کیفیت محصول نمی باشد، اما وجود گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند موجب اطمینان خاطر شما عزیزان از محصول گردد.

 

2. با توجه به نیاز خود سیستم را انتخاب نمایید:

نیاز شما یکی از مهم ترین معیار انتخاب بهترین دزدگیر منزل محسوب می شود. اگر محصولی خریداری کردید که مطابق به نیاز و سلیقه تان نبود، ممکن است با مشکل بر بخورید. توجه به نیازتان در این موضوع بسیار مهم بوده. 

 

3. امکانات جانبی:

هر چه تکنولوژی دزدگیر پیشرفته تر باشد همچنین لوازم جانبی های دزدگیر بیشر باشد، سیستم های امنیتی موجب رفاه و آسایش شما عزیزان می شود. برای مثال: اگر سیستمی  که انتخاب کرده اید بیسیم باشد، شما می توانید با استفاده از کنترل از راه دور در هر جای دنیا که قرار دارید سیستم امنیتی خود را مدیریت نمایید و دستورات لازم را به دزدگیر ارسال نمایید.

 

4. قیمت ارزان:

برخی از افراد انقدر که قیمت دزدگیر برایشان اهمیت دارد، به هیچ عنوان به ویژگی های سیستم امنیتی اهمیت خاصی نمی دهند و تمایل دارند سیستم امنیتی ارزان خریداری کنند؛ اما این تفکر کاملا غلط بوده به دلیل سیستم های ارزان قیمت از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می باشد و ممکن است خسارات بیشتری به اموال شما عزیزان وارد کند.

5 پاسخ به “بهترین دزدگیر خانه بیسیم کدام است”

  1. اسرا حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر مطلب خوبی بود ممنون از شما

  2. مصطفی ریزبینی گفت:

    من میخوام دزدگیر شما را بخرم اما نصب ندارید منم کاشان هستم چه کار کنم؟

  3. سهیلا عبدلی گفت:

    سلام الان برای خونم من دزدگیر باسیم بخرم بهتره میتونم راحت جابه جاش کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

سیستم های حفاظتی

انواع طبقه بندی سیستم های حفاظتی

" سیستم های حفاظتی " محافظت از دارایی جز دغدغه های اصلی هر افرادی بوده که برای ...
ادمین حبیبی
25 تیر 1402
مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی

 در مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی کدام یک بهتر است؟

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و چینی باید گفت، برند و شرکت های داخلی در حوزه دزدگیر اماکن، ...
admin
12 آذر 1401
به چه دلیل یک فرد سارق می شود

به چه دلیل یک فرد سارق می شود؟

به چه دلیل یک فرد سارق می شود؟ سه عامل اصلی که می توان انگیزه یک شخص ...
ادمین حبیبی
16 فروردین 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال