بررسی تکنولوژی به روز در دزدگیر

ادمین حبیبی
14 فروردین 1403
تکنولوژی به روز در دزدگیر

امروزه به دلیل زیاد شدن سرقت خیلی از مجموعه ها تصمیم گرفتند که دوربین و دزدگیر نصب کنند به همین منظور نیز شرکت هایی مانند فایروال در صدد ایجاد تکنولوژی به روز در دزدگیر ها هستند که بتوانند تا حد امکان از ورود سارقین به مکان شما جلوگیری کنند. 

ما در این مطلب از فایروال سعی کرده ایم که شما را با انواع دزدگیر ها و تکنولوژی های جدیدی که در آن به کار رفته است آشنا کنیم همچنین شما بدانید با توجه به مکان خود چه نوع دزدگیری نیاز است خریداری کنید. 

 

دزدگیر اماکن چیست؟ 

دزدگیر وسیله ای بوده که قبل از اینکه سرقتی صورت بگیرد از آن جلوگیری می کنید، به این صورت که دزدگیر یک سری لوازم جانبی دارد که به همراه آن قادر به تشخیص سارق می باشد. در واقع دزدگیر مانند ضرب المثل پیشگیری بهتراز درمان بوده که قبل از اینکه به بیمار بشی و نیاز به درمان داشته باشی باید از وقوع آن درمان جلوگیری کنی. در دنیای واقعی نیز به این صورت است که قبل از اینکه سارق دست به دزدی بزند شما با خرید دزدگیر از سرقت آن پیشگیری کنید. 

فروشگاه فایروال را در اینستاگرام دنبال کنید

انواع دزدگیر بر اسا کاربری

 

انواع مختلف دزدگیر منزل  

دزدگیر ها را می توان به سه بخش تقسیم کرد و ما پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن را معرفی می کنیم.  

دزدگیر بر اساس تکنولوژی ساخت  

دزدگیر ها را معمولا به دو صورت دزدگیر تلفنی و دزدگیر سیم کارتی طراحی کرده. تفاوت دزدگیر های اماکن سیم کارتی با دزدگیر های دیگر در این بوده که درون این دزدگیر ها یک سیم کارتی تعبیه شده است که به وسیله آن خطرات و هشدار ها به شماره هایی که از قبل درون دستگاه ذخیره شده است ارسال می شود. علاوه بر پیامک کردن، با شماره ها نیز تماس گرفته می شود. اما در دزدگیر های تلفنی این اطلاعات از طریق خط شهری بوده و دیگر پیامکی نیز گرفته نمی شود.  

آشنایی کامل با میکروسوئیچ
مشاهده

 

دزدگیر بر اساس کاربری 

برخی به اشتباه فکر می کنند دزدگیر را فقط می توان برای منزل استفاده کرد اما باید بگوییم همانطور که از نام دزدگیر اماکن پیداست، آن را برای تمامی اماکن مانند ساختمان های مسکونی، آسانسور، پارکینگ، مجتمع های اداری و… می توان استفاده کرد. ما در فروشگاه فایروال شما را به طور کامل راجب محل نصب و یا مکانی که قرار است در آن دزدگیر نصب شود راهنمایی می کنیم همانطور نیز می توانید مطلب راهنمای خرید دزدگیر اماکن را مطالعه فرمایید.  

 

دزدگیر بر اساس برند 

در ایران دزدگیر های زیادی وجود دارد که کیفیت و قیمت یکسانی ندارند. دزدگیر فایروال یک قیمت مناسب به همراه کیفیت خوب دارد که می توان از آن استفاده کرد.در ادامه بیشتر دزدگیر فایروال را بررسی می کنیم.

فروشگاه فایروال را در لینکدین دنبال کنید

تکنولوژی جدید در دزدگیر اماکن 

تا امروز دزدگیر ها خیلی پیشرفته تر شده اند.در این مطلب می خواهیم با ویژگی و امکانات دزدگیر آشنا شویم.  

 

سنسور های حرکتی پیشرفته 

دزدگیر های منزل معمولا دارای سنسور های مختلفی هستند. مثلا برخی از دزدگیر ها می توانند چشمی های حرکتی و وزنی را پشتیبانی کنند. یکی از مشکلاتی که قبلا وجود داشت حیوانات خانگی بود، زمانی که صاحب خانه از منزل خارج می شد و دزدگیر را فعال می کرد، چشمی ها حرکت حیوانات را شناخته و آن را به عنوان یک سارق می شناسند، همین امر باعث شده که شرکت ها به فکر یک سنسوری باشند که حیوانات را تشخیص دهند، آن هم سنسور وزنی بوده.  

 

کنترل از راه دور  

دزدگیر ها باید یک سیستم کنترل از راه دوری داشته باشند. این امکان قبلا از طریق ریموت امکان پذیر بود اما امروزه به دلیل اینکه ریموت تا یک فاصله ای را فقط جوابگو بوده، همچنین امروزه موبایل و اینترنت نیز کاملا در دسترس بزرگ و کوچیک قرار گرفته، شرکت ها به فکر طراحی نرم افزار موبایلی افتاده اند که بتوانند از هر جایی سیستم دزدگیر را کنترل کنند. 

معایب دزدگیر اماکن چینی
مشاهده

 

ماژول پیامکی 

بسیاری از پیشرفته ترین دزدگیر ها دارای ماژول پیامکی هستند و قابلیت پشتیبانی این ماژول را دارند. داشتن ماژول درون دزدگیر باعث شده که سیستم بتواند علاوه بر گرفتن تماس با صاحبین، از طریق پیامک نیز به آن ها هشدار دهند.  

فروشگاه فایروال این نوع دزدگیر را به همه پیشنهاد می کند.  

 

تعداد زون  

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن ها توجه کنیم تعداد زون های آن بوده. هر چه زون ها بیشتر باشد برای شما نیز بهتر خواهد بود. می توانید سنسور های بیشتری به دزدگیر خود وصل کنید و اگر خانه بزرگی دارید که نیاز به سنسور های زیادی داره این مورد به شما کمک می کند. حال برای آشنا شدن با زون می توانید مطلب منظور از زون بندی دزدگیر را مطالعه کنید.  

 

با ما تماس بگیر

قیمت دزدگیر منزل  

قیمت دزدگیر های فایروال در سراسر ایران یکسان بوده و تمامی فروشگاه های فایروال به یک قیمت در حال عرضه محصولات فایروال هستند. همچنین دستگاهی نیز تولید نشده که بتوانند از طریق آن دزدگیر را درون منزل پیدا کنند.

 

اینترنت اشیاء در دزدگیر

 

اینترنت اشیا در دزدگیر

دزدگیر های امروزی فایروال مبتنی بر این سیستم نیستند. چرا؟ در ادامه به این چرا جواب خواهیم داد اما باید بدانید که دزدگیر اماکن یک سیستم امنیتی بوده یعنی شما محل کار، منزل و… را به این امید ترک می کنید که مکان شما در امنیت باشد. حال بستر اینترنت هم یک بستری بوده که همه ما از جمله هکر ها با آن در ارتباط هستند

پس در مرحله اول سیستم های دزدگیر اماکن باید به یک اینترنت امنی متصل باشند. شرکت فایروال این بستر را نیز دارد فراهم می کند، یعنی در آینده های نزدیک سیستمی تولید می شود که شما با خیال راحت از آن در بستر اینترنت استفاده می کنید و خیالتان راحت بوده که سیستم ما هک نمی شود.

4 پاسخ به “بررسی تکنولوژی به روز در دزدگیر”

  1. سمیرا گفت:

    سلام وقت بخیر مطلب مفیدی بود اما یک سوال برای من پیش اومد با زون بندی دزدگیر فایروال یعنی ما میتونیم هر کدام از بخش ها مثلا اتاق را داخل یک زون بدیم؟؟ بعد میتونیم مثلا فقط اتاق را خاموش روشن کنیم؟

  2. سهیل اعظیمی گفت:

    سلام وقت بخیر یعنی بهتر است دزدگیر ها به اینترنت اشیا متصب نباشند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کارایی ماژول سیستم دزدگیر

کارایی ماژول سیستم دزدگیر

کارایی ماژول سیستم دزدگیر چیست؟ ماژول به نرم افزار یا قطعات الکترونیکی می گویند که برای هدف ...
ادمین حبیبی
11 اسفند 1401
خرابی باتری دزدگیر اماکن به چه صورت است؟

خرابی باتری دزدگیر اماکن به چه صورت است؟

"خرابی باتری دزدگیر" می توان گفت در ساختار تمام دزدگیرها از باتری استفاده می شود و به ...
admin
16 آذر 1401
یوپی اس در دزدگیر

راهنمای یوپی اس در دزدگیر

آیا دزدگیر نیاز به یو پی اس دارد؟ اول از همه باید بگوییم یو پی اس یک نوع ...
ادمین حبیبی
06 فروردین 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال