ویژگی های دزدگیر باغ و ویلا

ادمین حبیبی
28 دی 1401
ویژگی های دزدگیر باغ و ویلا

ویژگی های دزدگیر باغ و ویلا چیست؟ در باغ و ویلا ها، درختان و پرندگان وجود دارند که نیازمند به سنسورهای خاص هستند تا کمترین میزان خطا را داشته باشند. به دلیل اینکه این نوع خطاها بسیار آزار دهنده می باشند و از روی دیگر انتخاب سنسور برای باغ و ویلا از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در  محیط های باز  ممکن است با عبور مرور حیوانات کوچک برخی از سنسور ها واکنش نشان دهند و آژیر خطر به صدا در آید.

برای رفع مشکلات حفاظت از جمله آژیر خطا، تیم تخصصی ما تدابیری مانند: سنسور شوک برای دیوار، نصب مگنت برای دریچه و درب ها که کارد کرد اصلی آن دقت در حفظ امنیت و پیش گیری از آژیر خطاست. که در ادامه این مطلب شرح مفصل آن خواهد آمد.

یک مسئله بسیار مهمی برای دزدگیر ویلا ها وجود دارد، نصب اصولی و صحیح دزدگیر باغ و ویلا است و باید به افراد کاردان همچنین متخصص بسپارید که مکان مناسبی را برای نصب دزدگیر باغ و ویلا در نظر بگیرند.

 

ویژگی های دزدگیر باغ و ویلا

این نوع دزدگیر همانند بقیه دزدگیر های فایروال بوده و تنها تفاوت آن نصب کردن در باغ و ویلا بوده همچنین مهم ترین نکته آن نیز طریقه نصب آن بوده. و لازم است بدانید که برای این محیط از 4 سنسور مهم استفاده می کنند. که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

برای خرید دزدگیر باغ و ویلا به چند نوع سنسور دقت فرمایید

از نکات های مهم در هنگام خرید دزدگیر باغ و ویلا، توجه به نوع سنسور هاست. در واقع می توان گفت این سنسورها هستند که کارایی دزدگیر اماکن را تعیین می کنند. از سنسورهای دزدگیر باغ و ویلا می توان به حرکتی، ضربه، مگنت، دود، ضربه که در پاراگراف های پایین اشاره شده، استفاده کرد.

 

انواع سنسور برای خرید دزدگیر باغ و ویلا

 

سنسور ضربه برای دیوار

اکثر سارقین وارد باغ و ویلاهایی می شوند که دارای سیستم دزدگیر نباشند و با خراب کردن دیوار اقدام به وارد شدن باغ و ویلا می کنند. با نصب سنسور ضربه یا شوک می توانید از کارایی مانند خراب یا کندن دیوار توسط سارقین جلوگیری فرمایید.

سنسور ضربه را می توان علاوه بر نصب در باغ و ویلاها به راحتی در آپارتمان ها، اماکن های اداری، فروشگاه و مغازه ها تهیه و  نصب کرد.

همچنین محیط باغ و ویلا ها تقریبا جوری است که دور تا دور آن باز و آزاد بوده پس حتما باید این سنسور را نصب کرد.

انواع درب ضد سرقت
مشاهده

 

سنسور مگنت برای درب و پنجره

یکی از بهترین سیستم امنیتی برای باغ و ویلاها استفاده از سنسور مگنت است. این مگنت ها را می توان در هر جایی که درب، پنجره و دریچه است نصب کرد و از ورود سارق جلوگیری می کنند.

حالا می رویم با نوع کار کرد سنسور  مگنت دزدگیر باغ و ویلا آشنا شوید. که این نوع سنسور در دو قسمت  آهنروبا تشکیل شده است که هر قسمت آن به صورت جداگانه روی درب و چارچوب درب نصب می گردد و زمانی که به شدت درب یا پنجره باز شود فرکانسی به دزدگیر ارسال و آژیر به صدا در می آید.

ویژگی خوبی که این سنسور دارد، نداشتن خطا است به دلیل اینکه صاحب ویلا از درب ورودی تردد می کند. اما سارق از پنجره، و باعث می شود آهنربا مگنت از یک دیگر جدا شوند، باعث به صدا در آمدن آژیر دزدگیر باغ و ویلا می شود. سنسور مگنت دزدگیر باغ و ویلا به دو دسته مگنت باسیم و بی سیم تقسیم می شوند.

 

سنسور دود دزدگیر باغ و ویلا

سنسور دود یا به اصطلاح دتکتور دود یکی از اجزای کاربردی در سیستم دزدگیر باغ و ویلا است. از این وسیله برای تشخیص دود در زمان آتش سوزی، طراحی و تولید شده اند که با اعلام هشدار در تایم آتش سوزی، خطر را خیلی سریع به صاحب دستگاه اطلاع رسانی می کند.

نوع عملکرد این سنسور به گونه ای است که گیرنده داخل آن با  احساس به دود جمع شده در یک جا واکنش نشان می دهد. این سنسور یک محصول بسیار ضروری می باشد که خانه کاربر را در برابر آتش سوزی نجات می دهد. سنسور دود دزدگیر باغ و ویلا به دوسته باسیم و بی سیم تقسیم می شوند.

 

سنسور حرکتی دزدگیر باغ و ویلا

این مدل سنسور از اجزای گوناگون و مختلف تشکیل شده است که درون یک قاب پلاستیکی مقاوم روی دیوار یا سقف ویلا نصب می شود و یک چراغ led به صورت چشمک زن روی بدنه چشمی دزدگیر باغ و ویلا قابل مشاهده است.

از این نوع سنسور برای فضاهای با ریسک پذیری بسیار بالا استفاده می شود یعنی احتمال ورود افراد غیر مجاز در باغ و و یلا بیشتر می باشد. کارایی این سنسور حرکتی به گونه ای است که حرکات تمامی اجسام قابل شناسایی اطراف ویلا را شناسایی می کند و به صاحب دستگاه از طریق پیامک اطلاع رسانی می کند. سنسور حرکتی به دو دسته باسیم و بی سیم تقسیم بندی می شود.

 

امکانات جانبی دزدگیر

 

امکانات جانبی در زمان خرید دزدگیر باغ و ویلا

ممکن است در زمان خرید دزدگیر باغ و ویلا، فقط متمرکز به عملکرد آن باشید اما بهتر است امکانات دیگر را مورد بررسی قرار دهید. بعضی از امکانات دزدگیر باغ و ویلا می تواند رفاه شما عزیزان را تامین کند مانند ریموت دزدگیر، باتری پشتیبان، سیستم تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر باغ و ویلا که بسیار مفید می باشند.

راهنمای خرید دزدگیر اماکن
مشاهده

با استفاده از ریموت دزدگیر می توانید درب پارگینک را به راحتی باز کنید. یا با استفاده از سیستم تلفن کننده دزدگیر باغ و ویلا با هرگونه پیامک و تماس از خطر یا خطا مطلع می شوید. همچنین باتری پشتیبان باعث می شود در زمان قطعی برق، دزدگیر باغ و ویلا کارایی خود را از دست ندهد و یک نقطه طلایی برای افراد سوء استفاده گر نباشد  که به راحتی وارد ویلا شوند.

 

آشنایی با مهارت تیم تخصصی فایروال

یکی از مسئله های مهم صاحبان باغ و ویلا، انتخاب درست دزدگیر اماکن است که متناسب با نیاز کاربر و نداشتن آژیر خطاست. باغ و ویلا غالب محل زندگی اصلی افراد نیست و هر زمان که اعلام خطر صورت بگیرد، صاحب ویلا و باغ ناچار به طی مسافت زیادی برای صرف رسیدگی و بررسی امور دزدگیر می کند.

وقتی که محیط وسیع و باز باشد، امکان هرگونه ورود حیوانات یا عوامل تحریک کننده است. تشخیص این که کدام مورد واقعا نیاز به اعلام خطر دارد و کدام مورد بی اهمیت می باشد، امر بسیار دشواری می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم از تیم تخصصی فایروال برای نصب دزدگیر باغ و ویلا کمک و مشاوره بگیرید.

مزایای کمک گرفتن از تیم تخصصی با تجهیزات کامل فایروال، با مهارتی که دارند، دزدگیر باغ و ویلا را به درستی تنظیم و نصب خواهند کرد تا خیال شما از جانب باغ و ویلا آسوده باشد و به راحتی به کارهای روزمره خود رسیدگی فرمایید همچنین برای هشدارهای خطا مسافت های طولانی را طی نکنید تا عامل خطا را پیدا کنید.

 

چه موارد هایی را برای نصب دزدگیر باغ و ویلا توجه فرمایید

در سیستم های امنیتی باغ و ویلا همچنین محیط باز و بزرگ بسیار مهم می باشد که چشمی ها بر مکان های مشخص، نصب شده باشند تا به محض اعلام خطر کاربر به راحتی تشخیص دهد که باید به کدام قسمت از ویلا سرکشی کند. تنظیمات سنسور بسیار مهم می باشد که به محض کوچکترین حرکت، آژیر دزدگیر باغ و ویلا به صدا در نیاید و به درستی خطر را به صاحب ویلا اطلاع رسانی کند.

نصب دزدگیر باغ و ویلا را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. اگر چه خرید و نصب سیستم حفاظتی برای شما عزیزان مقداری هزینه بردار است، اما این هزینه موجب صلب آرامش خاطر شما عزیزان می شود و با داشتن دزدگیر باغ و ویلا می توانید امنیت محیط پیرامون خود را تضمین کنید.

نقش دیگر دزدگیر باغ و ویلا بازدارندگی آن است وقتی که سارق صدای هشدار سیستم حفاظتی را بشنود یا متوجه شود که باغ مجهز به سیستم دزدگیر است از ورود به آن محیط اجتناب می کند.

فروشگاه فایروال

برای مشاهده لیست قیمت ها کافی است کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

طریقه تقسیم بندی دزدگیر اماکن

طریقه تقسیم بندی دزدگیر اماکن

تقسیم بندی دزدگیر اماکن به چه معناست؟ دزدگیر اماکن نقش ویژه ای در امنیت خانه دارد. این ...
admin
12 دی 1401
آیا سیستم هشدار ارزش خرید دارد

آیا سیستم هشدار ارزش خرید را دارد؟

آیا سیستم هشدار ارزش خرید دارد؟! جواب به این سوال بله بوده؛ زیرا سیستم هشدار ابزاری، برای ...
ادمین حبیبی
10 بهمن 1402
قفل شدن درب خانه

وقتی در خانه قفل میشود چه کنیم

ممکن است اتفاق قفل شدن درب خانه برای هر کسی افتاده باشد و نمی دانند که وقتی ...
ادمین حبیبی
08 اردیبهشت 1403
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال