ویژگی دزدگیر اماکن خوب چیست؟

admin
19 مهر 1401
ویژگی دزدگیر خوب

ویژگی دزدگیر اماکن چیست ؟؟؟

یک دزدگیر خوب از ویژگی هایی بسیاری برخودار می باشد، که مهم ترین ویژگی آن می توان به اطلاع رسانی سریع در زمان ورود غیر مجاز سارق به محیط پیرامون اشاره کرد؛ این قابلیت را اکثر دزدگیر ها دارند، اما ویژگی که دزدگیر اماکن فایروال را از بقیه دزدگیر ها متمایز کرده است، ارسال اطلاع رسانی به صورت تلفنی و پیامکی بوده. با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با ویژگی خوب دزدگیر آشنا کنیم.

 

تاریخچه دزدگیر

در زمان های قدیم دزدگیر ها تنها با به صدا در آوردن آژیر، هشدار های لازم را برای افراد ارسال می کردند. اما اگر مالک و یا همسایه ها متوجه صدا دزدگیر نمی شدند، دیگر آژیر هشدار هیچ فایده ای نداشت. این یکی از معایب دزدگیر های قدیمی بود که با گذشت زمان تولید کنندگان سعی در بهبود عملکرد دزدگیر داشتند.

بعد از گذشت چند مدت تولید کنندگان، شروع به تولید دزدگیر هایی کردند، که با شماره فرد تماس می گرفت و هم زمان آژیر هشدار برای، ترساندن سارق به صدا در می آورد، اما این نوع دزدگیر دارای عیب و نقصی بود، که اگر برق قطع شود دزدگیر از کار می افتاد و باتری پشتیبان برای ذخیره برق وجود نداشت و این موضوع باعث شده بود سارق با قطع کابل برق دزدگیر وارد محیط پیرامون افراد می شد.  

مشکل بعدی که می توان برای این سیستم های امنیتی قدیمی اشاره کرد، این بود که اگر برای یکی از سنسور ها مشکلی می آمد، دیگر نمی توانست به صورت دقیق ضربه، حرکت و… تشخیص دهد.

 

دزدگیر f10 فایروال

 

اما باید گفت که شرکت فایروال تمامی این مشکلات را برطرف کرده و با ساخت دزدگیر f10 فایروال امنیت را به خانه های شما هدیه داده. یعنی دیگر لازم نیست نگران قطعی برق، دور بودن از سیستم دزدگیر، صدای کم آژیر، در دسترس نبودن تلفن شخص، یا قطع تلفن شهری باشید.

زیرا این سیستم هم تلفن کننده سیم کارتی و خط ثابت بوده، یعنی اگر سیم کارت شارژی نداشته باشد از طریق خط ثابت با شما تماس گرفته و یا اگر خط ثابت قطع باشد با سیم کارت به شما پیامک ارسال و تماس میگیرد.  همچنین لازم به ذکر است که دزدگیر f10 فایروال دارای رله های خروجی بوده که به منظور کنترل و مدیریت وسایل برقی خانه و یا اماکن دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید بهتر پیشنهاد ما این بوده مطلب راهنمای خرید دزدگیر اماکن را مطالعه فرمایید.

 

ویژگی دزدگیر اماکن خوب

دزدگیر اماکنی خوب بوده که قابلیت اتصال به باطری پیشتیبان را داشته باشد، یعنی در واقع باتری مانند یک منبع تغذیه یا یک ups عمل کند. در زمان قطعی برق بتواند بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.

 

دارای بودن قابلیت کنترل از راه دور

از مهم ترین ویژگی یک دزدگیر خوب می توان به سیستم کنترل از راه دور اشاره کرد، این مدل سیستم قابلیت این را دارند که در صورت وقوع خطراتی با استفاده از تماس، ارسال پیامک و خواندن متن هشدار صاحب دستگاه را از خطر پیش آمده آگاه می سازد. و زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد می تواند با ارسال پیامک از طریق سیم کارت به شماره های ذخیره شده، صاحب دستگاه می تواند هرچه سریع تر دست به کار شود و مراکز پلیس را آگاه سازد.

 

بی سیم بودن سیستم حفاظتی

از دیگر ویژگی های خوب دزدگیر سیستم حفاظتی می توان به بی سیم بودن حسگر های دزدگیر اشاره کرد. اکثریت افراد سیستم دزدگیر بی سیم را ترجیح می دهند به دلیل اینکه نصابان می توانند در هر مکانی دزدگیر را نصب کنند. البته از سوی دیگر دزدگیر بی سیم دارای قابلیت جابه جایی هستند، یعنی کاربر برای نقل مکان، دیگر نیاز به جمع کردن کابل و سیم دزدگیر اماکن ندارد همچنین سارق نمی تواند با قطع کابل برق سیستم حفاظتی، را از کار بیاندازد.

دزدگیر باسیم بخریم یا دزدگیر بیسیم
مشاهده

قیمت دزدگیر بی سیم بیشتر از دزدگیر باسیم می باشد. البته اگر بخواهیم هزینه سیم کشی را مد نظر بگیریم، متوجه می شویم که خرید نوع بی سیم بسیار برایتان مقرون به صرفه تر می باشد.

 

دارا بودن باتری پشتیبان

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب دزدگیر منزل دارا بودن باتری پشتیبان در پنل مرکزی و حسگر های حرکتی بوده. کارایی باتری پشتیبان به این صورت بوده در زمان قطعی برق می تواند، به فعالیت خود بدون وقفه ادامه دهد. باتری دزدگیر دارای طول عمر مفیدی می باشد اما بهتر است هر چند وقت یکبار، شارژ باتری پشتیبان را چک فرمایید تا اگر متوجه تموم شدن طول عمر باتری شدید در سریع تر زمان باتری را  تعویض نمایید.

 

سیستم تلفن کننده

بیشتر دزدگیر های امروزی، دارای سیستم تلفن کننده می باشند و کم پیش میاید که پنل دزدگیر اماکن از سیستم تلفن کننده برخودار نباشند. در حال حاظر سیستم هایی که از سیستم تلفن کننده برخودار می باشند از محبوبیت بیشتری بین افراد برخودار هستند. در کل می توان اشاره کرد سیستم تلفن کننده دزدگیر از دو مدل خط ثابت و سیم کارتی تولید شده. اما  مدل سیم کارتی طرف دار بیشتری دارند به دلیل اینکه با ارسال پیامک می تواند کاربران را از خطر آگاه سازد.

 

قابلیت هشدار به صورت صوتی، پیامکی و نوری

دزدگیر منزل باید قابلیت هشدار به صورت صوتی، پیامکی و نوری را به همراه خود داشته باشد. یعنی در صورت تشخیص سرقت یا خطر به غیر از صدای زنگ هشدار، چراغ آلارم روی پنل دزدگیر به رنگ قرمز روشن می شود؛ سپس با تماس و sms به شماره های مورد نظر،  کاربران را از خطر به وجود آمده آگاه می سازد. دزدگیر امنیتی فایروال یکی از پیشرفته ترین و معتبر ترین برند سیستم امنیتی در بازار ایران است که با استفاده از تکنولوژی های نوین و امنیتی بالا، حافظت کاملی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

 

قابلیت اضافه کردن لوزام خانگی و سنسورها:

دزدگیر امنیتی باید قابلیت اضافه کردن سنسورها و لوزام خانگی را به همراه خود داشته باشد؛ یعنی بتواند حسگر دود، حسگر مگنت، سنسور حرکتی، شوک سنسور یا دوربین مداربسته و … را به سیستم خود اضافه کند.

 

 قابلیت تغییر و تنظیم کردن

یک دزدگیر اماکن خوب باید دارای استاندارد های معتبر همچنین گارانتی چند ساله، اپلیکیشن آسان به همراه خود داشته باشد تا صاحب دستگاه بتواند در صورت تشخیص تنظیمات سیستم امنیتی را تغییر و تنظیم کند.

 

قابلیت نصب

 

 قابلیت نصب بسیار آسان:

سیستم های امنیتی بی سیم و باسیم فایروال به راحتی در هر مکانی نصب می شوند و کار را برای نصابان بسیار آسان کرده است.

 

مقاوم در برابر اختلالات:

 سیستم دزدگیر امنیتی باید در برابر اختلالت به وجود آمده مانند: حملات هکرها، نیوزهای به وجود آمده و …. بسیار مقاوم باشد.

 

سازگاری داشتن با تکنولوژی هوشمند:

یک دزدگیر خوب باید از ویژگی برخودار باشد که به راحتی بتواند دسترسی و قابلیت هوشمند سازی خانه را به صاحب دستگاه بدهد؛ تا افراد بتوانند با استفاده از دزدگیر، امنیت خانواده و اموالشان را تضمین کنند و با قابلیت استفاده از تکنولوژی هوشمند دزدگیر، به بروز ترین حالت ادامه حیات دهند.

 

از امکانات اضافی برخودار باشد:

یک سیستم امنیتی خوب باید از امکانات اضافی برخودار باشد، منظور از امکانات اضافی یعنی، اتصال به سیستم های امنیتی دیگر یا با متصل شدن به اکسسوری های مختلف امنیت محل کار و زندگی را بسیار افزایش دهد.

 

خدمات پس از فروش

 

خدمات پس از فروش:

دزدگیر منزل باید از ویژگی مانند 10 سال خدمات پس از فروش برخودار باشد؛ زیرا برخی از موارد پیش می آید که بعد گذشت چند مدت، سیستم امنیتی به علت موارد های طبیعی به مشکل بربخورند و دارندگان دزدگیر بتوانند با استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی چند ساله مشکل سیستم امنیتی خود را حل کنند.

 

سرعت عمل بسیار بالا در هنگام پخش آژیر یا برقراری ارتباط:

یکی دیگر از ویژگی های خوب دزدگیر با کیفیت، می توان به سرعت بسیار بالا و عملکرد عالی همچنین واکنش سریع سیستم نسبت به وقایع مانند: ورود غیر مجاز افراد و … اشاره کرد؛ یعنی سیستم امنیتی بلافاصله بعد از تشخیص خطر، توسط حسگرها، با به صدار در آوردن آژیر هشدار، همچنین تماس و ارسال پیامک به شماره های ذخیره شده، صاحب دستگاه را با خبر سازد؛ و باعث فرار سارق شود.

روش های پیشگری سرقت از انبار
مشاهده

 

قیمت متناسب:

قیمت دزدگیر اماکن با توجه به فاکتورهای متعددی مانند: شرکت سازنده، برند، قابلیت ها، لوزام های جانبی، میزان گارانتی، نوع نصب باسیم و بی سیم و … که کاربران خریداری می کنند بستگی دارد.

با این حال قیمت دزدگیر با کیفیت باید متناسب، زیرا افراد بتوانند برای جلوگیری از سرقت اموال و آسایش خانواده سیستم امنیتی خریداری کنند.

 

تشخیص صحیح:

از دیگر ویژگی خوب سیستم امنیتی می توان به تشخیص صحیح و عملکرد درست دزدگیر اشاره کرد. زیرا دزدگیر بی دلیل و بی جهت شروع به آژیر کشیدن نمی کند؛ و اگر کاربر با آژیر هشدار بی مورد مواجه شد باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرد؛ به دلیل اینکه سیستم دزدگیر دارای مشکل فنی می باشد. اگر به این موضوع رسیدگی نشود باعث آزار و اذیت همسایگان می شود.

 

داشتن اپلیکیشن اختصاصی:

یکی از مواردی که دزدگیر فایروال را از دیگر سیستم های امنیتی در بازار متمایز کرده است، می توان به اپلیکیشن اختصاصی فایروال اندروید، آپ استورهای رسمی و ios اشاره کرد. این اپلیکیشن قابلیت رو به صاحب دستگاه می دهد که با استفاده کنترل از راه دور ولوازم خانگی که قابلیت متصل شدن به دزدگیر را دارند، را در هر مکانی کنترل کنند سپس امنیت محیط پیرامون را کاهش و افزایش دهند.

 

17. و ….

 

با دزدگیر فایروال از چه ویژگی هایی برخودار می شوید

  1. از گارانتی و خدمات پس از فروش
  2. با استاده از اپلیکیشن می توانید از تنظیم دمای هوای محیط، بالا بردن امنیت درب و پنجره، پخش موسیقی، آبیاری باغچه ها و … برخودار شوید.
  3. با خیال راحت به مسافرت بروید و در غیاب خود محل زندگی خودا را تحت کنترل قرار می دهید.
  4. امنیت اموال و خانواده را تضمین می کنید.
  5. در صورت بروز هرگونه خطر در سریع ترین حالت با خبر می شوید و می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

 

نحوه کارکرد و ویژگی‌های دزدگیر اماکن

اول باید شما را با دزدگیر اماکن آشنا کرد!!… منظور از اماکن تمامی محل هایی که امکان می دهید در آن سرقتی صورت بگیرد، این اماکن ها اعمم از: منزل، مغازه، سوله، کارخانه، محیط های اداری، شرکت های خصوصی، تولیدی ها، بانک ها، مراکز امنیتی و… مثال زد.

دزدگیر اماکن فایروال تعدادی زون پیش فرض دارد، یعنی این دزدگیر ها قابلیت زون بندی دارند. و سنسور های مختلفی می تواند به این زون ها متصل شده و از طریق ریموت در حالت فعال یا غیر فعال قرار بگیرد.

 

دزدگیر های فایروال

به این صورت که هر زمان چشمی یا سنسور بسته به نوع کار آن، حرارت، گرما و… را تحریک شد با ارسال فرمان به پنل مرکزی دزدگیر اعلام هشدار کند و همزمان آژیر به صدا در بیاید، تماس و پیامک با شخص مورد نظر و یا لیست شماره تلفن ها داشته باشد.

لازم به ذکر است در نرم افزار فایروال شما می توانید لیستی از شماره تلفن ها را در آن قرار دهید تا در صورت دسترسی نداشتن به ادمین با دیگر شماره های لیست، تماس بگیرد.

 

مطلب پیشنهادی: راهنمای تنظیمات نرم افزار فایروال

 

قیمت دزدگیر فایروال

قیمت دزدگیر ها بر اساس مزایا و ویژگی هایی که دارند تعیین می شود، هر چه این امکانات و تجهیزات بهتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. در حال حاضر معتبر ترین برند دزدگیر، فایروال بوده.

 

بهترین دزدگیر اماکن

بهترین دزدگیر، دزدگیری بوده که امکانات زیر را دارا باشد.

 

1.هشدار لحظه ای

فایروال تنها دزدگیری بوده که در زمان سرقت به سرعت هشدار می دهد و با لیست شماره تلفن تماس خواهد گرفت.

 

2. حفاظت از مکان

با نصب دزدگیر فایروال مکان مورد نظر خود را در برابر سرقت و آتش سوزی امن کنید. با نصب کردن سنسور دود فایروال می توانید از آتش سوزی جلوگیری نمایید؛ همچنین با نصب سنسور هایی مانند: چشمی می توانید هر حرکت غیر مجازی را تشخیص و از دزدی، سرقت جلوگیری کنید.

 

2 پاسخ به “ویژگی دزدگیر اماکن خوب چیست؟”

  1. محمد سیدی گفت:

    سلام دزدگیر خط ثابت با تلفن کننده چه تفاوتی با هم دیگر دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دزدگیر در طلافروشی

ویژگی های دزدگیر طلافروشی

در این مطلب قصد داریم درباره ویژگی، نحوه کارکرد و مشخصات دزدگیر طلافروشی گفت و گو کنیم.همانطور ...
admin
08 دی 1401
کارایی دزدگیر اماکن

چگونه می توان از کارایی دزدگیر اماکن مطمئن شد؟

کارایی دزدگیر اماکن، دزدگیر اماکن را برای بالا بردن میزان امنیت ساختمان خریداری و نصب می کنند. ...
admin
26 آذر 1401
تاثیر دزدگیر در سرقت

تاثیر دزدگیر در سرقت منزل

تاثیر دزدگیر در سرقت از اماکن؟؟ این سوال اصلا قابل انکار است، مگر می شود تجهیزات ایمنی ...
admin
02 آذر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال