منازلی که در معرض سرقت هستند

ادمین حبیبی
14 اسفند 1401
منازل در معرض سرقت

“منازل در معرض سرقت” خانه هایی در معرض سرقت قرار می گیرند که از محیط پیرامون بسیار نا امنی برخوردار باشند. و می توان به جرات اشاره کرد، سارقین مدام درحال یاد گرفتن شگردهای جدید، برای سرقت از منازل هستند. و بیشتر مواقع به دنبال مکانی آرام و بدون تردد می کردند تا بتوانند به راحتی هدفشان را برای سرقت پیاده سازی کنند.

 

چه منازلی که در معرض سرقت دزدان قرار می گیرند

سارقین در زمان بازجویی اعتراف کرده اند، منازلی را برای دزدی انتخاب می کنند که دسترسی بسیار راحتی به آن محیط داشته باشند. همچنین خانه هایی را در معرض سرقت قرار می دهند که در بیشتر مسیرشان قرار گرفته باشند. یعنی در زمان برگشت به منزل خود، هدفشان را پیدا می کنند.

 

منازلی که نزدیک به بزرگراه های اصلی هستند

در مناطقی که تردد خودرو، موتور و عبور رهگذر بسیار باشد، منازل در معرض سرقت قرار می گیرند. زیرا تردد افراد ناشناس در آن مناطق بسیار آسان بوده و بر عکس شناسایی آنان بسیار دشوار بوده. 

در کل می توان اشاره کرد،  سارقین به عنوان عابر وارد مناطقی که نزدیک به بزرگراه هستند می شوند و به منازل دست برد می زنند، سپس  به راحتی از مسیر بزرگراه ها فرار می کنند. اما با خرید دزدگیر منزل می توانید به راحتی از ورود سارق به خانه خود جلوگیری نمایید.

 مشکلات دوربین های مداربسته
مشاهده

 

منازلی که به خانه های سرقت شده نزدیک هستند

این منازل به دو دلیل مورد سرقت قرار می گیرند. مورد اول: سارقین به محیطی که از آن سرقت موفق داشته باشند بر می گردند. اما در صورتی که هدف قبلی برای سرقت بسیار دسخت و دشوارد بود، به دنبال موارد ساده تر می گردند و با شناخت سرقت قبلی، هدف خود را به آسانی پیدا می کنند.

مورد دوم: به دنبال منازل می گردند که اموال و اشیاء مشابه سرقت قبلی در خانه قرار گرفته باشد.

 

خانه هایی که در گذشته از آن ها سرقت شده

منازلی که در گذشته از آن ها سرقت شده است بسیار خطرناک می باشند. به دلیل اینکه سارق با پیچ و خم های محیط خانه دست و پنجه نرم کرده است و شناخت کافی بر روی منزل دارد و می داند که چه اشیاء هایی را از سرقت قبلی جا گذاشته است، و بعد از 6 هفته به خانه باز می گردد تا اجناس جا گذاشته را به سرقت ببرد.

 

منازلی که در مدت زمان طولانی خالی می باشند

این منازل مورد سرقت قرار می گیرند! زیرا ساکنین در آن محل، تردد ندارند یا به مسافرت طولانی مدت رفته اند، حتی ممکن است دوباره مورد سرقت مجدد قرار بگیرد. جعبه های پر از نامه و … می تواند نشان دهنده نبوده اهالی در منزل باشد.

 

خانه هایی که در طول روز خالی می باشند

منازلی که ساکنین در طول روز در خانه حضور ندارد و شاغل هستند، گزینه بسیار مناسبی برای سرقت هستند به دلیل اینکه کسی در خانه حضور ندارد و سارق بدون هیچ ترسی می تواند وارد منزل شود و وسایل با ارزش را با آسودگی خاطر به سرقت می برد.

 

منازلی با نقاط بسیار ضعیف

ساخت خانه ها با مصالح ساختمانی بسیار ضعیف، می تواند منازل را در مقابل خراب کاری سارقین بسیار آسیب پذیر کند. زیرا استفاده از قفل های ارزان و عدم استفاده از درب های ضد سرقت همچنین ساخت دیوار های بسیار نازک باعث می شود سارقین با استفاده از ابزارهایی برای خراب کاری وارد منزل شوند و همه چیز را به سرقت می برند.

انواع طبقه بندی سیستم های حفاظتی
مشاهده

 

خانه هایی که دور تر از بقیه منازل ساخته شده اند

این منازل به دلیل دور بودن از خیابان، کوچه و دیگر ساختمان ها، بیشتر در معرض خطر سرقت سارقین قرار می گیرند به دلیل اینکه در موقعیت مکانی بسیار ریسک پذیر قرار دارند. 

منازلی که در معرض سرقت

 

ساختمان هایی که  نوپردازی ندارند

ساختمان هایی که دارای نورپردازی ثابت هستند، سارق به خود اجازه سرقت از این خانه ها را نمی دهند. به دلیل اینکه اکثریت آن ها در تاریکی شب اقدام به سرقت می کنند. اما استفاده از نورپردازی در دپارتمان باعث می شود دست سارق به راحتی رو شود.

 

منازلی که با معماری داخلی پنهان طراحی شده اند

طراحان به منظور زیبایی و خاص بودن بنا ساختمان، منازل را به گونه ای طراحی می کنند که عابران و همسایگان دید کمتری به ساختمان دارند؛ و این موضوع باعث جلب توجه سارق برای سرقت شده.

 

جلوگیری از سرقت با استفاده از دزدگیر اماکن

سیستم اعلام سرقت یا همان دزدگیر منزل می تواند به تنهایی از ورود غیر مجاز سارق جلوگیری کند. فقط با استفاده از لوازم جانبی های متفاوت اعم از: سنسورها، بلندگو آژیرها و … محیط پیرامون را از ورود افراد غریبه و سودجو به راحتی ایمن سازید.

اگر شناخت کافی بر سیستم اعلام سرقت ندارید می توانید وارد وب سایت شرکت فایروال شوید و با انواع دزدگیر اماکن و دیگر وسایل جانبی آن بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

انواع سنسور حرکتی

انواع سنسور حرکتی دزدگیر اماکن

انواع سنسور های حرکتی وجود دارد که در این مطلب می خواهیم راجب آن ها صحبت کنیم، ...
ادمین حبیبی
21 اسفند 1401
بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

دوستان عزیز فایروال یک نکته بسیار مهمی وجود دارد. اگر شما محصول فایروال را از خود شرکت ...
ادمین حبیبی
25 بهمن 1401
دزدگیر مناسب مراکز دولتی

دزدگیر مناسب برای مراکز دولتی

دزدگیر مناسب مراکز دولتی یا سیستم اعلام سرقت یک وسیله ی کاربردی است که در زمان احساس ...
ادمین حبیبی
27 بهمن 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال