لوازم های مورد علاقه سارق

ادمین حبیبی
26 فروردین 1402
لوازم های مورد علاقه سارق

لوازم های مورد علاقه سارقین، برای سرقت از ارزش بسیار بالایی برخودار می باشند. و امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت، طلا و جواهرات، خودرو و ابزاره جانبی آنان همچنین لوازم برقی منازل، همواره از قیمت بالایی برخوردار می باشند. و این موضوع باعث جلب توجه خلاف کاران و سارقین شده.

به همنین دلیل بازار خرید و فروش لوزام های دست دوم یا همان استوک، بسیار داغ شده. زیرا اکثریت مشتریان که توان خرید لوازم های نو ندارند از بازار دست دوم خرید می کنند. و متاسفانه خریداران خبر ندارند لوازم های دست دوم از کجا تهیه می شوند، سپس نا آگاهانه اقدام به خرید قطعات سرقتی می کنند. در این مطلب ما سعی داریم شما را با لوازم های مورد علاقه سارق آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

انواع لوازم های مورد علاقه سارق برای سرقت

 

طلا و جواهرات

طلا و جواهرات جزء ردیف اول لیست لوازم های مورد علاقه سارقین به حساب می آید. که دزد برای به سرقت بردن آن ها دست به هر کاری می زند حتی ممکن است برای رسیدن به هدف خود، صاحب اموال را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

 

لوازم های خانگی

سارق قبل از سرقت بردن وسایل های جانبی منزل، اول شرایط پیرامون خانه را مورد بررسی قرار می دهد. مخصوصا در ایام تعطیلات، با شگردهای مختلف می تواند متوجه عدم حضور اعضای خانواده در منزل حضور شوند. و به راحتی لوازم های مورد علاقه سارق اعم از تلویزیون، تابلو فرش و … را به سرقت می برد. برای شناخت شگردهای مختلف سرقت سارقین می توانید اینجا کلیک نمایید.

آشنایی با ریموت هاپینگ کد دزدگیر اماکن
مشاهده

 

دسترسی سارق به اطلاعات شخصی

سارق در زمان نبودن  افراد خانواده به راحتی وارد منزل می شوند و اطلاعات شخصی را به سرقت می برد و از هویت شخصی افراد سو استفاده می کند. افراد بهتر است برای جلوگیری از سرقت وسایل های با ارزش و اسناد مهم، می توانند سیستم دزدگیر اماکن خریداری نمایند. به دلیل اینکه  سیستم های حفاظتی به راحتی از ورود غیر مجاز سارق جلوگیری و دست آن ها را رو می کند.

 

پر سود ترین لوازم های مورد علاقه سارق

هر آن چیزی که در گاو صندوق های منزل یا صندوق عقب خوردو قرار دارند، و دارای ارزش مالی بسیاری می باشند، که می توان این لوازم جانبی ها را به عنوان لوازم های مورد علاقه سارق معرفی نمایید. به دلیل اینکه سارقین قادر هستند به تنهایی درب گاو صندوق یا درب صندق عقب ماشین را باز کنند، مخصوصا وقتی که دارای ساختار بسیار ساده باشند.

صاحب اموال بهتر است، نسبت به رعایت نکات های ایمنی مانند: استفاده از سیستم های محافظتی، کمی وسواس به خرج بده تا بتواند از ورود سارق به محیط پیرامون و پارکینگ خود جلوگیری کند و اجازه سرقت به دزد را ندهد.

 

ضبط خودرو

یکی از سرقت های بسیار معروف و رایج سارق، که گاهی اوقات از طرف اطرافیان به گوش می رسد، سرقت ضبط اتومبیل بوده. که سارق با شکستن شیشه بغل و باز کردن درب خودرو، پنل ضبط را به راحتی باز می کند همچنین  به سرقت می برد. و در بازار آن ها را با سود بیشتر به فروش می رساند.

لوازم های مورد علاقه سارق

 

باتری خودرو

در حال حاضر از ارزشمند ترین قطعه اتومبیل، باتری است و سارق با توجه به مدل و قدیمی بودن خودرو آن را به آسانی به سرقت می برد. و به جرات می توان گفت، باتری خودرو در لیست دوم لوازم های مورد علاقه سارقین قرار گرفته است. همچنین بسیار برای سارق می تواند سود آور باشد.

دزدگیر مدارس باید چه ویژگی داشته باشد؟
مشاهده

 

سپر خودرو

سپر خودرو به دلیل دسترسی بسیار آسان، هدف خوبی برای سارق بوده و در صورت دیدن خودرو در پارگینک های خلوت بدون سیستم های حفاظتی و بدون شاهد، با یک اهرم سپر را از جا در می آورد و در بازار به راحتی به فروش می رساند. البته به احتمال زیاد سپر خودرو سالم نخواهد ماند اما بازم هم می تواند برای سارق سودی داشته باشد.

 

چراغ های خودرو

یکی از ساده و پر سود آور ترین لوازم یدکی خودرو، چراغ آن هاست. به دلیل اینکه در بازار دست دوم فروشی به قیمت بسیار  بالا به فروش می رسند.

 

تایر زاپاس خودرو

تایر زاپاس خودرو یکی دیگر از لوازم های مورد علاقه سارق است. برخی از اتومبیل ها دارای محفظه ای بیرون از صندوق عقب اند که در آن تایر زاپاس ماشین را قرار می دهند. و این موضوع باعث شده سارق به راحتی بتواند تایر را به سرقت ببرد.  همچنین سارق می تواند لاستیک و رینگ را به صورت جداگانه یا یک جا به فروش برساند. برای جلوگیری از سرقت لوازم یدکی های خودرو توجه به امینت محیط پیرامون بسیار دارای اهمیت می باشد.

 

بهترین راه برای جلوگیری از سرقت سارقین

به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توان خطر سرقت را به طور کامل حذف کرد. اما رعایت کردن نکاتی مانند تهیه سیستم حفاظتی یا همان دزدگیر اماکن، آمار سرقت سارقین را به حداکثر رساند. زیرا سیستم دزدگیر فایروال با استفاده از تجهیزاتی مانند: انواع سنسور، آژیر و بلندگو، سیستم تلفن کننده و کنترل از راه دور می تواند سارق را برساند و از ورود غیر مجاز سارق به خانه و پارکینگ جلوگیری کند.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مشکلات دوربین های مداربسته

 مشکلات دوربین های مداربسته

  مشکلات دوربین های مداربسته بهتر است هرچه سریع تر حل شود، تا به راحتی بتواند یک تصویر ...
ادمین حبیبی
21 فروردین 1402
انواع دوربین های مداربسته

شناخت انواع دوربین های مداربسته

شناخت انواع دوربین مداربسته به شما کمک می کند، تا بهتر بتوانید سیستم نظارتی را متناسب با ...
ادمین حبیبی
23 بهمن 1402
کیپد دزدگیر اماکن چیست

کیپد دزدگیر چیست؟

دزدگیر اماکن سیستم برای به وجود آوردن امینت در اماکن بوده، این دزدگیر ها را در اماکن ...
admin
11 آبان 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال