علت عدم ارسال پیامک دزدگیر منزل

ادمین حبیبی
04 مهر 1402
علت عدم ارسال پیامک دزدگیر

” علت عدم ارسال پیامک دزدگیر ” در دنیای امروزه به دلیل افزایش آمار سرقت، اکثریت افراد از سیستم های حفاظتی برای بالا بردن امنیت محل زندگی و کار استفاده می کنند. که اغلب سیستم های هشدار دهنده برای ورود غیر مجاز افراد به محیط پیرامون، با اطلاع رسانی از طریق SMS و زنگ هشدار، صاحبان دستگاه را از خطر پیش آمده آگاه می سازد.

در کل می توان اشاره کرد سیستم های دزدگیر پیشرفته با دارا بودن قابلیت، ارسال پیامک و تماس های تلفنی توانسته به راحتی کاربران را از خطرات به وجود آمده آگاه سازد. اما برخی از مواقع پیش می آید که دزدگیر نمی تواند sms برای شماره های ذخیره شده ارسال کند. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با دلایل عدم ارسال پیامک دزدگیر منزل و گوشی موبایل آشنا کنیم.

کارایی اصلی ارسال پیامک در سیستم های حفاظتی

  1. اعلام هشدار به صاحبان خانه در زمان وقوع سرقت.
  2. اطلاع رسانی به صاحبان فروشگاه ها درباره سرقت یا خرابکاری در نقاط مهم
  3. اطلاع رسانی به صاحب خانه ها در زمان ورود پنهانی و ناگهانی سارق
  4. و …

 

منظور از علت عدم ارسال پیامک دزدگیر اماکن چیست

  • یکی از عوامل اصلی عدم ارسال پیامک دزدگیر، می توان به وضعیت شبکه گوشی موبایل اشاره کرد. زیرا برخی از مواقع پیش می آید که خرابی آنتن ها و شلوغی های شبکه می تواند دلیل اصلی عدم ارسال پیامک یا تاخیر بوده. بهتر است در هنگام مواجه شدن با این موضوع، صبر کنید تا شبکه ها به حالت عادی باز گردند.
  • از دیگر دلایل عدم ارسال پیامک از سوی دزدگیر به شماره های ذخیره شده، می توان به نوع سیم کارت اشاره کرد. بعضی از سیم کارت ها به دلیل محدودیت های شبکه ای یا قطع و وصل شدن، نمی توانند sms را ارسال و تماس رو دریافت کنند. توصیه ما به شما عزیزان این است که از سیم کارت های باکیفیت و معتبر خریداری فرمایید و به صورت منظم اعتبار سیم کارت را شارژ نمایید.
  • پر شدن کش برنامه گوشی موبایل، این موضوع خود به تنهایی یک عامل اصلی برای دریافت پیامک از سمت دزدگیر بوده، بهتر است برنامه پیامک را بسته و دوباره باز کنید یا گوشی خود را ریست فرمایید تا مشکل دریافت پیامک از سمت دزدگیر اماکن درست شود.
  • از دیگر عوامل عدم ارسال sms دزدگیر می توان به نادرست قرار گرفتن سیم کارت در داخل پنل مرکزی سیستم حفاظتی اشاره کرد. یعنی حتما مطمئن شوید که سیم کارت از قاب مخصوص خود خارج نشده باشد.
  • از دیگر عوامل عدم ارسال پیامک می توان به شارژ اعتباری دزدگیر اماکن اشاره کرد، زیرا اگر صاحب دستگاه به صورت دوره ای اعتبار سیم کارت رو چک نکند با ارسال نشدن پیامک به شماره های ذخیره شده مواجه می شود. برای جلوگیری از این کار بهتر است به صورت دوره ای شارژ سیم کارت داخل دزدگیر را چک فرمایید، تا تمام نشده باشد.
منظور از سیستم امنیتی هوشمند چیست؟
مشاهده

علت عدم ارسال پیامک دزدگیر

  • بررسی حالت پرواز گوشی موبایل، این حالت تلفن باعث شده که دسترسی تلفن همراه به شبکه محدود شود و در نتیجه پیامک های ارسالی به گوشی ارسال نشوند. بنابراین برای رفع مشکل دریافت پیامک از سمت گوشی، باید حالت پرواز را غیر فعال نمایید تا دسترسی مجدد به شبکه ایجاد شود تا امکان ارسال پیامک از سمت سیستم حفاظت به گوشی موبایل فراهم شود.
  • از دیگر عواملی که باعث اختلال در اطلاع رسانی اس ام اس و تماس می شود، می توان به تنظیمات دزدگیر منزل اشاره کرد. برای اینکه دزدگیر منزل بتواند تماس و پیامک را به شماره های مورد نظر ارسال کند، باید قبل از نصب دزدگیر، نصاب شماره ها را در حافظه دستگاه ذخیره کند و بعد باید حالت اطلاع رسانی اس ام اس را فعال کند تا در صورت به وجود آمدن حوادثی مانند: سرقت سارقین با ارسال زنگ پیامک و تماس صاحب دستگاه و اطرافیان را آگاه می سازد.
  • بررسی حافظه گوشی موبایل برای عدم ارسال پیامک دزدگیر به شماره های ذخیره شده برای رفع این اشکال می توانید حافظه موبایل شخصی خود را بررسی فرمایید و فضای کافی برای ارسال پیامک ارسال نمایید.
  • نقص عملکرد برنامه مدیریت پیامک گوشی همراه، یکی دیگر از دلایل عدم دریافت پیامک از سمت سیستم حفاظتی دزدگیر می توان به نقص برنامه پیامکی گوشی همراه اشاره کرد. بهتر است برای رفع این مشکل به بخش مدیریت برنامه گوشی موبایل خود بروید و بعد برنامه مدیریت پیامک را پیدا و حافظه آن را پاک نمایید و دوباره تنظیمات را بر روی آن انجام دهید.
  • از دیگر عوامل دریافت پیامک از سمت دزدگیر منزل به گوشی موبایل می توان به بلک لیست گوشی موبایل اشاره کرد. برخی از مواقع ممکن است از سمت دزدگیر به شماره های ذخیره شده ارسال شده اما، تلفن همراه این موضوع را دریافت نکرده باشد، بهتر است کاربر بلک لیست گوشی خود را چک کرده کند، شاید به اشتباه شماره ای را که به عنوان مدیر یا ادمین در حافظه دستگاه معرفی کرده است در بلک لیست گوشی موبایل قرار گرفته و این موضوع باعث شده گوشی موبایل نتوانسته از سمت دزدگیر پیامک را دریافت کند.

انواع سنسور فایروال

شناخت مشکلات گوشی برای دریافت SMS از سوی دزدگیر

برخی از مواقع پیش میاید مشکل عدم ارسال پیامک از سوی دزدگیر اماکن نبوده و از سوی مشکلات فنی خود گوشی موبایل بوده، که از سوی سیستم امنیتی پیغام را دریافت نمی کند. بیشتر اوقات روشن و خاموش کردن گوشی موبایل می تواند باعث رفع مشکل در دریافت SMS شود. بنابراین سعی کنید برای اولین قدم دستگاه خود را خاموش، سپس دوباره روشن نمایید، این موضوع باعث شده که SMS را از سوی دستگاه دزدگیر دریافت کند، و شما از خطرات به وجود آمده آگاه می شوید.

شناخت مشکلات گوشی موبایل برای عدم دریافت اس ام اس

 

· نقص عملکرد برنامه های مدیریت SMS:

برخی از مواقع پیش میاید، با به وجود آمدن نقص، در برنامه های مدیریت تلفن همراه افراد با عدم دریافت اس ام اس از سوی دزدگیر یا افراد دیگر روبه رو شوید. بهتر است برای رفع مشکلات پیامک، به قسمت برنامه تلفن بروید، و برنامه مدیریت را پیدا نمایید، سپس آن را پاک کرده و دوباره نصب کنید. شما می توانید با استفاده از این روش چند درصد از مشکل عدم دریافت اس ام اس از گوشی موبایل را حل نمایید.

بهترین دزدگیر اماکن خارجی
مشاهده

 

· پر بودن فضای ذخیره سازی گوشی موبایل:

گوشی های مدرن امروزی، معمولا حافظه ذخیره سازی بسیاری دارند،که اگر این فضا اشغال شود؛ می تواند دلیل خوبی برای عدم دریافت پیامک ضروریتان شود. و تا زمانی که به فکر خالی کردن فضای گوشی موبایل خود نباشید، بسیاری از پیام های ضروری از سوی دزدگیر و دیگر افراد برای شما ارسال نمی شود.

پر بودن فضای ذخیره سازی گوشی موبایل

· به روزرسانی برنامه پیامکی گوشی موبایل:

 اگر که هیچ کدام از موارد ذکر شده شامل حال شما نبود و هنوز موفق نشده اید مشکل دریافت SMS را از سوی افراد و سیستم امنیتی حل نمایید، بهتر است برنامه اس ام اس موبایل را به روزرسانی کنید، تا مشکل شما حل شود.

 

· حذف مخاطبین و ذخیره مجدد برای دریافت پیغام:

یکی از راهکارهای دیگر برای رفع مشکل برای عدم دریافت اس ام اس، حذف شماره مخاطب است. بهتر است شماره مخاطب خود را حذف نمایید و دوباره در حافظه دستگاه ذخیره نمایید.

 

· راه اندازی مجدد تلفن همراه:

 برخی از مواقع ممکن است با راه اندازی مجدد تلفن همراه، مشکلات نرم افزاری را برطرف نمایید، تا بعد پیامک ها از سوی دزدگیر منزل و افراد دیگر را دریافت نمایید. برای این کار باید دکمه پاور گوش موبایل را فشار دهید و گزینه راه اندازی مجدد را انتخاب نمایید.

 

· پیام های تبلیغاتی را حذف کنید:

یکی از راه حل هایی که بتوانید پیامک ها را از سوی افراد و سیستم امنیتی، دریافت نمایید این بوده، که تمامی پیامک های اضافی و قدیمی که از قبل با مخاطبین داشته اید یا دیگر SMS تبلیغاتی اضافی را پاک نمایید.

چرا ارسال پیامک در دزدگیر منزل بسیار مهم می باشد

از هدف اصلی طراحی ارسال پیامک و هشدار در دزدگیر، اطلاع رسانی سریع به افراد در زمان وقوع حادثه بوده. ارسال پیامک این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهد که اقدامات سریع مانند: هوشیار کردن کردن کاربران، صورت می گیرد.

 

سخن آخر:

در کل می توان اشاره کرد دزدگیر اماکن فایروال یکی از پیشرفته و مطمئن ترین محصولات در زمینه امنیت و حافظت در اماکن بسیار متفاوت بوده. این سیستم حفاظتی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته نوین، قادر به شناسایی و هشدار مواقع بسیار خطر ناک بوده. یکی از ویژگی های بسیار برجسته که می توان به آن اشاره کرد، قابیلت ارسال پیامک و تماس به صاحب دستگاه بوده. این قابلیت باعث می شود که کاربر همواره از وضعیت محل زندگی و کار خود با خبر شود و بتواند به سرعت اقدامات لازم را انجام دهد.

دزدگیر فایروال با داشتن سیستم های هوشمند و خودکار، عملکرد عالی و مطمئن تری نسبت به سایر دزدگیر های موجود بازار دارد و شما عزیزان می توانید با خیال بسیار راحت از سیستم حفاظتی در مغازه ها، دفاتر اداری، کارخانه جات، منازل، بانک ها، صرافی ها و … استفاده کرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای دستگاه دزدگیر های f10 f9

راهنمای دستگاه دزدگیر های F10/F9

دزدگیر های فایروال عملکرد های بالایی دارند در این مطلب می خواهیم به راهنمای دستگاه دزدگیر های ...
admin
19 دی 1401
فرق دزدگیر منزل و دزدگیر خودرو

فرق دزدگیر منزل و دزدگیر خودرو در چیست

دزدگیر منزل و دزدگیر خودرو، در کل می توان گفت سیستم های امنیتی دارای یک هدف مشخص ...
ادمین حبیبی
20 اردیبهشت 1402
بزرگ ترین سرقت ها

بزرگ ترین سرقت ها در جهان

بزرگ ترین سرقت ها>>  هر روز در سرار دنیا سرقت های بسیاری اتفاق می افتد. و اکثریت ...
ادمین حبیبی
28 خرداد 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال