چند راه برای حل آسیب روانی بعد سرقت از منزل

admin
15 آذر 1401
آسیب های روحی بعد از سرقت منزل

آسیب های ناشی از تهاجم به منزل، بیشتر به خاطر از دست دادن احساس شکستن حریم شخصی و ایمنی کاربر است، تا از دست دادن وسایل ها.

بعد از حجوم به منزل برای سرقت، احساس عصبانیت، اضطراب و عدم امنیت به شما عزیزان دست می دهد. اما باید گفت لازم نیست برای همیشه این احساس را تحمل کنید. زمانی که گام هایی را برای بازگشت احساس امنیت خود بردارید و اقلام دزدیده شده را پیدا کنید، باعث بهبودی افکار ذهنی می شود.

با چه روش هایی می توان آسیب های روحی، بعد از تهاجم به منزل را مدیریت کرد:

  1. ایمنی همه افراد خانواده را تضمین کنید
  2. دزدگیر فایروال را خریداری کنید
  3. با شرکت بیمه تماس حاصل فرمایید
  4. صحبت کردن درباره آن
  5. جلوگیری از حوادث دیگر

 

ایمنی همه افراد خانواده را تضمین کنید:

اولین کاری که باید انجام دهید بعد از حمله سارق، از سلامت همه اعضای خانواده یا دوستان مطمئن شوید. اما به طور کلی می توان گفت سارقان خانه هایی را برای سرقت انتخاب می کند که هیچ فردی داخل منزل حضور نداشته باشند.

از وضعیت سلامت فرزندانتان، همسر یا هم اتاقی خود مطمئن شوید. زیرا ممکن است زمان ورود مزاحم در منزل حضور داشته اند و حال روحی خوبی ندارند. از سلامت آن ها اطمینان حاصل فرمایید که صدمه ندیده باشند. و در صورت آسیب فرد، به پزشک مراجعه فرمایید.

حتی اگر از نظر جسمی فرد سالم است، با آن ها بمانید و تجربه آن ها، از حادثه پیش آمده گوش کنید همچنین به آن آرامش دهید و جزئیات مهم را به پلیس گزارش دهید.

 

خرید دزدگیر فایروال

آمار نشان داده که حدود 70% از افراد زمان هایی اقدام به خرید دزدگیر می کنند که دیگر کار از کار گذشته و دزدی صورت گرفته، همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است. با خرید دزدگیر اماکن فایروال می توانید امنیت و آرامش را به منزل های خود بیاورید. فایروال یک شعاری دارد که می گوید دنیا دنیا آرامش با محصولات فایروال.

آموزش ست کردن ریموت دزدگیر منزل
مشاهده

انواع دزدگیر ها وجود دارد که شما می توانید متناسب با محل زندگی، محل کار و… خریداری کنید برای اطلاع از تمامی دزدگیر ها می توانید اینجا را کلیک کرده و یا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

با شرکت بیمه تماس حاصل فرمایید

اگر کاربر از بیمه مالکیت یا اجاره خانه برخوردار باشد، با مطرح کردن ادعای خود، این احتمال وجود دارد که هزینه مناسبی را برای اشیاء هایی که به سرقت رفته اند، پس بگیرید. ظرف 24 ساعت آتی با بیمه تماس برقرار کنید و مطمئن شوید که کلیه اطلاعات لازم به ذکر را به افسر پلیس ارائه کرده اید، به دلیل اینکه شرکت بیمه برای رسیدگی به ادعای کاربر به اطلاعات کافی  نیاز دارد. بیمه، احتمالا یک تنظیم کننده ی دعوی برای بررسی ادعا کاربر به صورت شخصی ارسال می کند، اگر تصمیم گرفته اید تا رسیدن تنظیم کننده در جایی از خارج محل مورد سرقت بمانید، تا به طور تصادفی مدارک مهم را تمیز یا به هیچ عنوان دستکاری نکنید.

 

حل آسیب بعد از سرقت منزل

 

درباره سرقت صحبت کنید

بعد از سرقت از خانه، اضطراب و دیگر اثرات فورا آشکار نمی شوند. و این احساس را داشته باشید محیط پیرامون شما نقض شده است. ممکن است در منزل خود احساس ناامنی کنید. با متخصصان و دوستان و  آشنایان درباره خاطرات و ترس هاتون صحبت کنید. با خانواده و دوستان خود بمانید، اگر در منزل خود احساس راحتی نمی کنید، چندین شب در کنار خانواده و دوستیان باشید اما این موضوع مشکل را به طور کامل حل نمی شود. اما گام خوبی برای مرتب کردن افکار کاربر است. ماندن در مکان های امن و شخصی برای صحبت در مورد آن موضوع به کاربر احساس امنیت می دهد.

 

 از بروز حوادث دیگر جلوگیری فرمایید

بخش دیگر برای روند بهبود روحیه کاربر، اقدامات لازم برای جلوگیری از حادثه، تقویت سیستم امنیت منزل کاربر است که می تواند بعد از سرقت احساس امنیت،  بیشتر کند. با آگاهی از آمادگی و ایمن می توانید استرس را کنار بگذارید.

سرقت طلا از منزل دارای چه مجازاتی می باشد؟
مشاهده

منزل خود را شلوغ جلوه دهید حتی اگر اینطور نباشد به دلیل اینکه متجاوزان نمی خواهند گرفتار شوند برای همین تمایل دارند در زمان هایی که خانواده خواب هستند و در محل کار یا تعطیلات هستند وارد خانه شوند.

 

امنیت درب ها و قفل ها را بهبود ببخشید

قفل های درب خانه خود را هوشمند کنید یا برای محکم کردن درب منزل از قفل های ضربه گیر استفاده کنید. همینطور می توانید درب خانه رو با یک درب ایمن سنگین که ضد ضربه هست و خراب کردن آن بسیار سخت تر است جایگزین کنید.

 

از دزدگیر و سنسورهای امنیتی استفاده کنید

امروزه با پیشرفته تر شدن سیستم های امنیتی و نظارتی برای پیشگیری از سرقت در منزل خود دزدگیر نصب کنید و دیگر نگران امنیت منزل نباشید، فقط لازم است دزدگیر فایروال رو با چند سنسور نصب کنید و تا امنیت محیط بالا  برود. یک سیستم حفاظتی کامل برای ترساندن افراد غریبه کافی می باشد. دزدگیر دارای سنسورهای لازم برای پوشش ورودی هر خانه بوده همچنین سیستم هشدار دهنده باعث شده سارق در مورد حمله به منزل شما منصرف شود. بهترین سیستم های امنیتی دارای اپلیکیشن های هستند که به راحتی در تلفن همراه نصب می شوند و این امکان را به کاربر می دهد، چه مالک در منزل حضور داشته باشد و یا نداشته باشد، تحت پوشش قرار می دهد.

 

سخن آخر

اکثریت افراد بعد از اینکه منزلشان به سرقت رسید، تازه به فکر خرید دزدگیر اماکن می افتند. این تصمیم یک مقدار دیر می باشد  اما ماهی رو هر وقت از آب بگیرید تازه است، پس بهتر است قبل از اینکه منزل شما عزیزان به سرقت برود سیستم حفاظتی برای منزل خود خریداری فرمایید تا امنیت محیط زندگیتان بالا برود.

به این موضوع فکر کنید که سارقین منتظر کوچک ترین فرصت برای نفوذ به محیط شخصی شما هستند و همواره با راهکارهای بسیار متفاوتی سرقت را انجام می دهند. در تعطیلات نوروزی همیشه احتمال خطر سرقت بسیار زیاد می باشد، پس بهتر است سیستم حفاظتی فایروال که بسیار قوی می باشد را برای منزل خود انتخاب فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت

یکی دیگر از راه های تامین امنیت اماکن می توانیم به درب ضد سرقت اشاره کنیم. این ...
ادمین حبیبی
09 فروردین 1402
دزدگیر برای خانه اجاره ای

خرید دزدگیر برای خانه اجاره ای

(دزدگیر برای خانه اجاره ای) مستاجر بودن باعث نمی شود سارق وارد خانه نشود، حتی اگر وسیله ...
ادمین حبیبی
02 اسفند 1401
ایراد تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟ | Photo

ایراد تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟

"ایراد تلفن کننده" پیدا کردن مشکل دزدگیر اماکن بسیار ساده بوده اما برای افراد بی تجربه مقداری ...
admin
01 بهمن 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال