ایراد تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟

admin
01 بهمن 1401
ایراد تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟ | Photo

“ایراد تلفن کننده” پیدا کردن مشکل دزدگیر اماکن بسیار ساده بوده اما برای افراد بی تجربه مقداری سخت می باشد. برای پیدا کردن ایراد  سیستم بهتر در اولین قدم یک لیست تهیه فرمایید، تا تک تک موارد را مانند: نوع خطا، دلیل خطا، ساعت خطا، آژیر کاذب و … را یادداشت فرمایید، تا به راحتی متوجه ایراد تلفن کننده سیستم حفاظتی شوید. 

ایراد یابی سیستم تلفن کننده کار آسانی به نظر می رسد اما بسیار زمان بر و انرژی بر است. پس اگر فرصت یا انرژی انجام این کار را ندارید توصیه می کنیم با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب فایروال به محل زندگی، کسب و کار شما مراجعه کنند و ایراد تلفن کننده دزدگیر را حل فرمایند.

اولین نکته ای که در ایرادیابی تلفن کننده است، صاحب دستگاه باید بداند آیا سیستم تلفن کننده دزدگیر مشکل دارد یا با استفاده نادرست از سیستم، دچار خطا شده است. برخی از موارد پیش می آید که مشکل مربوط به اطلاع رسانی پیامک و تماس ها است.

 

ایرادهای مربوط به اطلاع رسانی sms و تماس دزدگیر اماکن

گاهی پیش می آید که پنل دزدگیر اماکن خطایی نداشته باشد و در حالت تشخیص افراد غیر مجاز، عالی عمل می کند اما نمی تواند اطلاع رسانی را از طرف پیامک یا تماس ارسال کند. در این زمان ممکن است موارد زیر باعث این موضوع باشد، برای شناخت بیشتر با ما در این مطلب همراه باشید.

 

غیر فعال بودن سیم کارت دزدگیر اماکن

1. شارژ اعتباری سیم کارت دزدگیر اماکن را بررسی نمایید.

2. با برقراری تماس با سیم کارت دورن سیستم مرکزی از آنتن دهی درست آن اطمینان حاصل کنید.

3. مطمئن شوید که تمامی سرویس های پیامکی فعال باشند.

 

ذخیره نشدن شماره های پیامکی و تماس در حافظه دزدگیر اماکن

برای عیب یابی سیستم حفاظتی در بخش تنظیمات نرم افزار دزدگیر وارد شوید و به قسمت شماره های تماس و پیامک بروید و شماره های ذخیره شده را چک فرمایید. برخی مواقع پیش میاید با ارسال کردن کدهای نادرست از طرف ادمین دستگاه، سیستم تلفن کننده کار نکند. با تنظیم کردن دوباره شماره های ذخیره شده همچنین تست کردن آلارم ها می توانید از درست بودن اطلاعات مطمئن شوید.

 

ایراد تلفن کننده

در بعضی از سیستم های تلفن کننده دزدگیر اماکن یک بخش مجزا از پنل وجود دارد که باید به صورت جدا گانه خریداری شود. گاهی اوقات به دلیل قطع ارتباط بین تلفن کننده و سیستم مرکزی، تماس و پیامک ها ارسال نمی شود. در این زمان بایستی دستگاه تلفن کننده را تعویض فرمایید.

دزدان چگونه اطلاعات را به سرقت می برند
مشاهده

 

دستگاه دزدگیر اماکن خاموش می باشد

طبیعتا اگر دستگاه دزدگیر اماکن خاموش باشد اطلاع رسانی به هیچ عنوان انجام نمی دهد. باید توجه داشته باشید که گاهی برخی از دزدان برای غیر فعال کردن سیستم امنیتی، برق مکان را از ساعت قبل خاموش می کنند تا با غیر فعال کردن سیستم به راحتی بتوانند وارد حریم شخصی کاربر شوند.

 

ایراد تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟ | Photo

 

خریداری سیم کارت تازه

اگر سیم کارت تازه خریداری کرده اید حتما یک تماس با شماره برقرار کنید. تا از فعال بودن و عملکرد آن مطمئن شوید؛ گاهی وقت ها پیش می آید که سیم کارت که خریداری کرده اید، شماره آن فعال نشده باشد و فکر کنید، که عیب دزدگیر اماکن است.

 

مشکلات مربوط به باتری و برق سیستم تلفن کنند

در سیستم الکترونیکی یکی از پیچیده ترین و مهم ترین بخش رفع اشکال، مشکلات مربوط به برق و باتری دستگاه مانند: آژیر زدن های بی مورد، عمل نکردن ریموت دزدگیر، عدم برقراری تماس و ارسال پیامک، عمل نکردن سنسورها، غیر فعال بودن سیستم تلفن کننده در زمان تحریک سنسورها بوده. 

 

خرابی ماژول سیستم تلفن کننده دزدگیر اماکن

هر سیستم تلفن کننده دزدگیر اماکن دارای ماژول بوده که می توان با یک ماژول دیگر آن را تعویض کرد یا در دستگاه های دیگر قرار داد به دلیل اینکه این ماژول مخصوص یک دستگاه خاص ساخته نشده است. و ممکن  ماژول دزدگیر خراب شده باشد و سیم کارتی که داخل آن قرار گرفته است به درستی کار نکند.

 

دکل های مخابراتی

یک زمانی پیش می آید دکل های مخابراتی آنتن دهی درستی ندارند و باعث می شوند سیستم تلفن کننده سیگنالی را دریافت نکند و کاربر فکر می کند که سیستم تلفن کننده دزدگیر اماکن به مشکل بر خورده باشد. کاربر باید در زمان خریداری سیستم تلفن کننده توجه کند که دکل مخابراتی در محل زندگیشان وجود دارد یا خیر؟ به دلیل اینکه اگر دکل مخابراتی در محیط پیرامونشان نباشد سیستم تلفن کننده دزدگیر نمی تواند سیگنالی را دریافت کند یا تماس و پیامک ارسال کند.

 

لوازم جانبی های فایروال

 

انواع سیستم های تلفن کننده فایروال  

سیستم تلفن کننده در زمان سرقت یا هرگونه خطر با شمارهایی که از قبل روی حافظه آن ذخیره شده است تماس و پیامک که از قبل ضبط شده است را ارسال می کند. اما برخی از سیستم های تلفن کننده دزدگیر اماکن دارای امکانات و قابلیت های بیشتری اند که در کل می توان گفت سیستم تلفن کننده دزدگیر اماکن به دو دسته: سیم کارتی و معمولی تقسیم شده اند.

 

سیستم تلفن کننده معمولی فایروال

وظیفه سیستم تلفن کننده دزدگیر منازل یکسان می باشند و کاربرد یکی دارند. لازم است از قبل شماره تلفن را روی دستگاه معمولی تعریف کنید و در زمان سرقت با شماره های از پیش تعیین شده تماس گرفته و پیام ضبط شده را پخش می کند. در صورتی که پیام های ضبط روی حافظه آن ضبط نشده باشد، پنل مرکزی صدای آژیر بخش می کند. این مدل تلفن کننده به خط شهری متصل شده است و از طرف خط ثابت منزل با کاربر و اعضای خانواده تماس برقرار می کند.

تست سنسور دود به چه روشی می باشد؟
مشاهده

 

سیستم تلفن کننده سیم کارتی فایروال

این نوع سیستم مانند: تلفن کننده های معمولی در زمان سرقت با شماره های از پیش تعیین شده تماس می گیرد و پیام های صوتی ضبط شده را پخش می کند. البته باید توجه داشته باشید این نوع سیستم بدون نیاز به خط شهری است و تنها با یک سیم کارت فعال می شود. از مزایای این نوع دستگاه می توان به زمان قطع شدن خط شهری اشاره کرد.

زمانی که خط تلفن ثابت به دلیل متفاوت قطع شده باشد، سیستم دستگاه معمولی غیر فعال می شود و قادر به تماس گرفتن نیست. اما سیستم تلفن کننده سیم کارتی نیازی به خط شهری ندارد و با قطع شدن آن غیر فعال نمی شود. اگر قصد خرید سیستم تلفن کننده دزدگیر را دارید بهتر است به سراغ سیستم حفاظتی بروید، که دارای قابلیت تلفن کننده سیم کارتی باشد.

 

ایراد تلفن کننده

 

دزدگیر تلفن کننده فایروال را نام برده

 

1) دزدگیر منزل f9

یکی دیگر از سیستم های حفاظتی فایروال که دارای تلفن کننده سیم کارتی بوده، دزدگیر منزل f9 است. که می توان به صفحه نمایش ال سی دی فارسی اشاره کرد. و دارای جنس بدنه پلاستیکی بوده که در کنار لوازم جانبی های مخصوص خود دارای 2 عدد ریموت دزدگیر بوده.

 

2) دزدگیر منزل f10

این دزدگیر از جمله سیستم های حفاظتی با کیفیت و کاربردی فایروال بوده که دارای تمامی قابلیت های دزدگیر f9 و قابلیت کنترل از راه دور بوده.

منظور از کنترل از راه دور یعنی، این اجازه رو به کاربر می دهد که در هر مکانی که قرار دارد با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه، به راحتی کنترل وسایل برقی را در دست بگیرد.

 

سخن آخر

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که تلفن کننده سیمکارتی مانند یک گوشی همراه کار می کند و باید یک سیم کارت درون پنل سیستم حفاظتی قرار دهید که در مواقع ضروری به راحتی بتواند با شماره شما تماس بگیرد.

نکته: برای اطلاع رسانی دقیق سیستم حفاظتی باید به شارژ اعتباری سیم کارت توجه فرمایید تا در زمان ارسال پیامک یا تماس مشکلی به وجود نیاید.

فروشگاه اینترنتی فایروال دارای ارائه دهنده  انواع سیستم حفاظتی بوده که شما می توانید با کیفیت ترین دزدگیر امنیتی موجود در بازار با بهترین قیمت تهیه فرمایید. جهت خرید دزدگیر فایروال می توانید از طریق وب سایت ما با شماره درج شده تماس بگیرد تا کارشناسان ما شما را در زمینه متناسب ترین دزدگیر برای شما با در خواستتان، راهنمایی فرمایند.

فروشگاه فایروال

برای اطلاع از لیست قیمت های فایروال می توانید کلیک کنید

4 پاسخ به “ایراد تلفن کننده دزدگیر اماکن چیست؟”

  1. فرید گفت:

    با سلام ، وقتی از تلفن همراه با سیم کارت داخل دزدگیر که همراه اول هست تماس گرفته میشه بعد از اینکه میگه رمز دستگاه را وارد کنید بعدش هیچ اتفاقی نمیوفته ، مشکل کجاست ؟؟

  2. قاسم علیرضایی علویجه گفت:

    سلام
    خسته نباشید از اطلاع رسانی خوبتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مقایسه دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی

چرا باید دزدگیر ایرانی را به خارجی ترجیح داد؟

بعضی از خریداران دزدگیر اماکن، سیستم حفاظتی خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند و به این ...
ادمین حبیبی
14 فروردین 1402
کارایی ماژول سیستم دزدگیر

کارایی ماژول سیستم دزدگیر

کارایی ماژول سیستم دزدگیر چیست؟ ماژول به نرم افزار یا قطعات الکترونیکی می گویند که برای هدف ...
ادمین حبیبی
11 اسفند 1401
عیب یابی دزدگیر اماکن

علت فعال نشدن دزدگیر اماکن

فعال نشدن دزدگیر اماکن، در زندگی روزمره افراد نقش بسزایی دارد و وجود هر مدل از آن ...
admin
08 آبان 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال