چرا سارقین از دزدگیر اماکن متنفر اند

ادمین حبیبی
18 مهر 1402
چرا سارقین از دزدگیر اماکن متنفر اند

چرا سارقین از دزدگیر اماکن متنفر اند؟ اکثریت سارقین اماکنی را برای سرقت انتخاب می کنند که از محیط بسیار ناامن برخودار باشد، تا بتوانند با استفاده از یک ورودی، راحت به هدف خود یعنی سرقت از اموال دیگران بپردازند.

اما در کل می توان اشاره کرد که با بالا رفتن آمار جرائم در کشور، افراد آگاهی بسیاری از کارایی دزدگیر پیدا کرده اند و با تهیه سیستمات حفاظتی، یک فضای کاملا ایمن برای اعضای خانواده و اموال خود ساخته اند و سرقت را برای سارقین بسیار دشوار کرده اند.  

 

چرا سارقین از دزدگیر اماکن متنفر اند؟

سارقین علاقه خاصی به منازل ترک شده ای که فاقد سیستم های حفاظتی، سگ نگهبان و … هستند، دارند. به دلیل اینکه به راحتی و بدون دلشوره می توانند به سرقت خود ادامه دهند و اموال گران قیمت را به سرقت ببرند.

در کل می توان اشاره کرد سارقین به شدت از سیستم های حفاظتی و نظارتی متنفر اند، به دلیل اینکه دزدگیر در فضای داخلی و گاهی خارجی منازل نصب می شوند، و تمامی نقاطی را که سارق می تواند از آن وارد محیط شخصی فرد شود را تحت پوشش خود قرار می دهند، و در صورت ورود غیر مجاز سارق به مکان مورد نظر، بلافاصله دزدگیر با شماره های ذخیره شده در حافظه دزدگیر تماس و sms ارسال می کند، سپس افراد را از نقاطی که توسط سارق تحریک شده است، با خبر می سازد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این بوده که حتما مطلب، چرا سارقین از دزدگیر اماکن متنفر هستند را مطالعه کنید. تا متوجه شوید چرا محیط شخصی هر فرد نیاز به سیستم های حفاظتی دارد.

 

v محافظت از هر ورودی:

دزدگیر اماکن برای محافظت از هر نوع ورودی اصلی و غیر اصلی با هدف حافظت از اموال با ارزش مردم طراحی و تولید شده. که نصاب با نصب سنسور ها بر روی نقاط خاص مانند: ورودی های اصلی، درب و چهار چوب، سقف و گوشه دیوار تمامی نقاط خانه که اماکن ورود از آن وجود دارد را تحت پوشش خود قرار می دهند و با تشخیص کوچک ترین حرکت غیر مجاز با به صدا در آوردن آژیر هشدار همسایگان را از خطر به وجود آمده آگاه می سازد و با شماره های ذخیره شده تماس و پیامک ارسال می کند. و از سوی دیگر سارق با دیدن تجهیزات دزدگیر اماکن از سرقت اموال با ارزش منصرف می شود. به خاطر همین موضوع سارقین از دزدگیر اماکن متنفر هستند.

آیا دزدگیر اماکن هک می شود
مشاهده

 

v محافظت به صورت شبانه روزی:

قبل از ظهور سیستم های حفاظتی، بالا بردن امنیت محیط پیرامون از طریق منابع های انسانی بوده. و این موضوع باعث شده بود که محافظت از املاک و اجسام ارزشمند بسیار دشواری بوده. به خاطر همین موضوع در گذشته سرقت های موفق و در زمانی درخ می داد؛ که سیستم امنیتی حفاظتی به وجود نیامده بود.

در گذشته سارق به تنهایی با استفاده از یک سلاح سرد، وارد محیط شخصی می شد و اموال با ارزش را به سرقت می برد. اما امروزه سیستم های دزدگیر منزل با دارا بودن حافظه دستگاه جهت ذخیره شماره مالکین و باتری های پشتیبان به صورت شبانه روزی یا 24 ساعته از اموال کاربران حافظت می کند.

 

پیشگیری از سرقت سارقین

 

v پیشگیری از سرقت سارقین:

دزدگیر منزل درست همانند یک جمله قدیمی، پیشگیری بهتر از درمان است؛ کارایی دارد. ثابت شده که بیشتر مواقع وجود سیستم دزدگیر در محیط های شخصی و غیر شخصی باعث شده، سارقین از سرقت منصرف شوند، حتی گاهی پیش آمده توسط سیستم اعلام سرقت قافل گیر و توسط پلیس یا افراد دیگر دستگیر شده اند.

لازم به ذکر بوده سیستم های حفاظتی با تشخیص کوچک ترین حرکت مشکوک قبل از ورود سارق به شماره های ذخیره شده در حافظه دستگاه پیامک یا تماس گرفته و آنان را آگاه می سازد، که سارق از کدام نقاط خانه به محیط شخصی وارد می شود؛ سپس با به صدا در آوردن آژیر هشدار اطرافیان را از ورود سارق آگاه می سازد. به همین دلیل بوده که پیشگیری بهتر از درمان می باشد.

 

v ضبط یا شنود صدا:

از دیگر دلایل تنفر سارقین از سیستم های حفاظتی می توان به شنود یا ضبط صدا دزدگیر با استفاده از بلندگو کوچک دزدگیر اشاره کرد. کارایی این مدل میکروفون کوچک با ضبط و شنود صدا هنگام تماس با شماره های ذخیره شده اعم از اعضای خانواده و نزدیکان پخش می کند و آنان را از اتفاق پیش آمده آگاه می سازد. این موضوع به تنهایی باعث شناسایی راحت افراد  توسط پلیس و دستگیر کردن هرچه سریع تر آنان بوده.

کنتاکتور چیست
مشاهده

 

v تشخیص ورود سارقین هنگام تاریکی یا استفاده از اشعه ماودنه قرمز:

هیچ دزدی تصمیم نمی گیرد که در روز با ورود به محیط شخصی یا محل کار ، خود را به یک دردسر بزرگ وارد کند. بنابراین بسیاری از سرقت سارقین در طول شب و در هنگام تاریکی موقع خواب مردم اتفاق می افتد. اما سیستم های حفاظتی با استفاده از سنسور حرکتی همراه با اشعه مادونه قرمز از ورود سارق به محیط پیرامون فرد جلوگیری کند و با به صدا در آوردن زنگ هشدار افراد را از خواب بیدار و سارقین را فراری یا به دام می اندازد. نصب دزدگیر اماکن در محیط کار یا خانه و یا هر محل دیگری از فواید بسیار خاص همراه می باشد. مانند: جلوگیری از آتش سوزی، مورد بیمه قرار گرفتن بیمه از طرف شرکت های بیمه کننده، کنترل از راه دور، کنترل وسایل برقی، ایجاد آرامش، پایین آوردن آمار سرقت سارقین و … به همراه می باشد.

 

سخن پایانی:

در کل خارج از هر موضوع و صحبتی، قطعا برای شما و اعضای خانودتان احساس آرامش و امنیت از مهم ترین مسئله در طول زندگی بشر بوده. که شما عزیزان می توانید با نصب یک پک کامل دزدگیر اماکن، می توانید به راحتی از تمامی اتفاقات اشراف که ممکن است تا ساعات دیگر به وجود بیاید، جلوگیری فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قفل شدن درب خانه

وقتی در خانه قفل میشود چه کنیم

ممکن است اتفاق قفل شدن درب خانه برای هر کسی افتاده باشد و نمی دانند که وقتی ...
ادمین حبیبی
08 اردیبهشت 1403
محیط کار کارمندان

ویژگی محیط کار کارمندان چیست

محیط کار کارمندان، مکانی برای استفاده از مهارت و توانایی افراد، در ازای قدردانی دستمزد است. و ...
ادمین حبیبی
19 اردیبهشت 1402
لوازم های مورد علاقه سارق

لوازم های مورد علاقه سارق

لوازم های مورد علاقه سارقین، برای سرقت از ارزش بسیار بالایی برخودار می باشند. و امروزه به ...
ادمین حبیبی
26 فروردین 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال