ویژگی مراکز فروش دزدگیر

admin
14 دی 1401
مراکز فروش دزدگیر

دوستان عزیز فایروال یک نکته بسیار مهمی وجود دارد. اگر شما محصول فایروال را از خود شرکت و نمایندگان معتبر آن تهیه نکنید، شامل گارانتی نخواهد شد. سایت های مختلف فروش اینترنتی دزدگیر و غیره هیچ کدام معتبر نبوده

برای دیدن اطلاعات کامل راجب نمایندگان اصلی اینجا را کلیک کنید.

اطلاعیه شرکت

مراکز فروش دزدگیر، دارای انواع سیستم های حفاظت الکترونیکی هستند که می توانند امنیت محل زندگی یا محیط کسب و کار شما را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

اولین قدم برای خرید دزدگیر اماکن، شناسایی و انتخاب یک مرکز فروش معتبر است. تا بتوانید یک دزدگیر با کارایی بالا و متناسب با شرایط محل زندگی یا کسب و کار خود تهیه نمایید. بهتر است برای خرید، دزدگیرهایی را در اولویت خود قرار دهید، که از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشند مانند: شرکت فایروال.

در این مطلب سعی داریم چند معیار مهم در خصوص خرید و نصب دزدگیر از مراکز معتبر را یادآور شویم (:

 

مراکز فروش دزدگیر معتبر 

در هنگام انتخاب فروشگاه یا وب سایت فروشنده دزدگیر، شرکتی را در لیست اولویت خرید قرار دهید، که اعتماد و شناخت کافی از آن حاصل شده و از طرف دوستان و آشنایان، محل فروشگاه یا شرکت را می شناسید و بر اعتبار فروشگاه، برای خرید دزدگیر واقف شده اید. اما توصیه می کنیم هرگز از افراد فاقد جواز کسب و مراکز فروش نامعتبر که صلاحیت فروش ندارند، دزدگیر را خریدرای نکنید.

یک فروشنده و یا یک فروشگاه نامعتبر، خود می تواند خطر بزرگ برای منازل یا محل کسب و کار شما حساب بیاید. به دلیل اینکه با نصب دزدگیر توسط یک شخص ناشناس و نا معتبر، می تواند این احتمال را به وجود آورد که محل زندگی یا محیط کار شما مورد سرقت قرار گیرد. در صورتی که قصد خرید دزدگیر از سایت های اینترنتی را دارید، بهتر است قبل از خرید، اعتبار سایت را از جهت برخوردار بودن از نماد های رسمی مانند: اینماد و… مورد بررسی قرار دهید.

اگر به دنبال خرید دزدگیر فایروال هستید، می توانید از شبکه گسترده فروش فایروال در سراسر کشور اقدام نمایید. برای آگاهی یافتن از نمایندگی و عاملیت های فروش فایروال در نزدیکی محل زندگی خود، به سایت شرکت به نشانی www.firewallco.biz مراجعه فرمایید. خواهشمند است برای بهره مندی از گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله محصولات فایروال، فقط و فقط از نمایندگان مجاز و عاملیت های فروش خرید نمایید.

منظور از ریست کردن دزدگیر اماکن چیست؟
مشاهده

 

کارشناسان فایروال

بهتر است برای خرید دزدگیر اماکن از کارشناسان با تجربه فایروال مشورت بگیرید تا بتوانید دزدگیر متناسب با نیاز خود را به درستی تهیه فرمایید. در صورت خرید از مراکز تخصصی، می توانید اطمینان داشته باشید که کالای اصلی و خدمات نصب به صورت بسیار حرفه ای ارائه می شود. 

لازم به ذکر است که به هیچ عنوان از افراد ناشناس و کار نابلد برای نصب دزدگیر کمک نگیرید!! زیرا بنا به تجربه کارشناسان فایروال و مشاورین سیستم های حفاظتی و نظارتی کشور، دریافته ایم نصب توسط افراد فاقد صلاحیت اتفاقات ناگواری را در پی داشته است به طور مثال: در چند مورد دیده شده فردی که خود را نصاب دزدگیر معرفی کرده با سارقین همکاری داشته و رمز دستگاه را در اختیار آن ها قرار داده است و در زمان مناسب اقدام به دزدی نموده اند.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید، همچنین اگر در شهرستان هستید و می خواهید دزدگیر فایروال را تهیه کنید لازم است به نمایندگی فایروال در شهر خود مراجعه کنید.

تنوع در ارائه محصولات با کیفیت

 

با توجه به طراحی و تولید مدل های مختلف دزدگیر و محصولات جانبی فایروال می توانید با کمک کارشناسان باتجربه مرکز فروش، مدل متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید. در یک مرکز فروش معتبر  انواع دزدگیر با سنسورهای مختلف فایروال با کیفیت بسیار مطلوب عرضه می گردد. شما می توانید با بررسی مشخصات فنی و قیمت با راهنمایی کارشناسان بهترین دزدگیر اماکن را انتخاب و تهیه نمایید.

برند علاوه بر کیفیت می تواند در قیمت دزدگیر نیز تاثیر زیادی بگذارد. مراکز فروش معمولا برند های داخلی و خارجی دزدگیر را عرضه می نمایند. اما یک نکته ای وجود دارد، اگر تصمیم بر خرید دزدگیر خارجی دارید باید به نمایندگی مجاز داخل کشور و ارائه دهندگان خدمات پس از فروش معتبر مراجعه نمایید زیرا به دلیل شرایط تحریم و وجود محصولات قاچاق در کشور ممکن است دچار مشکل شوید. ولی در سالیان اخیر روند تولید دزدگیر های ایرانی افزایش چشم گیری داشته است. با توجه به سابقه طولانی تولید و حضور در بازار داخلی کشور پیشنهاد ما دزدگیر اماکن فایروال می باشد

 

مراکز معتبر فروش دزدگیر

 

عرضه دزدگیر اماکن با بهترین قیمت

دزدگیر ها با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند. قیمت دزدگیر به عواملی مانند: برند، امکانات، برد، قطعات الکترونیکی، خدمات پس از فروش  و… بستگی دارد. بهتر است قبل از اقدام به خریداری دزدگیر، در خصوص آگاهی یافتن از قیمت محصولات فایروال می توانید به سایت www.firewallco.net مراجعه نمایید. در یک مرکز تخصصی و معتبر، شما می توانید دزدگیر خانه را به بهترین قیمت تهیه فرمایید. توجه داشته باشید هزینه ای را بابت دزدگیر و هزینه دیگری را جداگانه بابت نصب بپردازید. در زمان خرید، از فروشنده درخواست کنید، برآورد هزینه نهایی محصول را به شما اعلام کنند.

بهترین دزدگیر اماکن ایرانی
مشاهده

در شرکت فایروال برای خریداری دزدگیر بعد از تماس با کارشناسان یک پیش فاکتوری برای شما فرستاده می شود که در آن  تمامی هزینه ها نوشته شده و شما با توجه به پیش فاکتور می توانید محصول خود را خریداری کنید.

معمولا امکان استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی، شرط بعد از نصب دزدگیر توسط شرکت می باشد. به هیچ عنوان برای کاهش هزینه از خدمات پس از فروش نصب و تخصصی دزدگیر صرف نظر نکنید، زیرا به ضرر شما می شود.

 

شناسایی دقیق کارشناسان دزدگیر منزل

وقتی که به یک مرکز فروش دزدگیر تخصصی و معتبر مراجعه می کنید. در مرحله اول کارشناسان یا متخصص سوالاتی از شما می پرسند. هدف از این سوال شناسایی دقیق نیاز شما عزیزان است و یک دزدگیر متناسب به خواسته ذکر شده شما پیشنهاد می کنند. بنابراین بهتر است به دقت به سوالات جواب دهید. برای مثال بهتر است کارشناسان فروش بداند تردد در ساختمان چه مقدار است، آیا در منزل حیوان خانگی دارید یا نه، سنسورهای دیگر در منزلتان لازم دارید یا خیر؟

مالک ساختمان هستید یا خانه را اجاره کرده اید؟ این نمونه سوالات باعث می شود به انتخاب شما بیشتر کمک کنند.

 

شرکت فایروال، یک مرکز تخصصی در فروش دزدگیر و معتبر

شرکت فایروال بیش از دو ده تجربه کاری، جزء مراکز تخصصی و معتبر فروش دزدگیر اماکن در کشور عزیزمان شناخته شده است. در این شرکت انواع سیستم حفاظتی با بهترین قیمت طراحی و تولید شده اند و وارد بازار شده است. کاربران عزیز می توانید در شهر و استان های مختلف با مراجعه به فروشگاه و نمایندگی این شرکت، دزدگیر مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری فرمایند. پشتیبانی، خدمات نصب تخصصی، خدمات پس از فروش، از جمله مزیت های شرکت فایروال است.

متخصصان و کارشناسان شرکت فایروال آماده هستند تا شما را در زمینه انتخاب و خرید مدل های دزدگیر اماکن و تجهیزات آن راهنمایی نمایند.

5 پاسخ به “ویژگی مراکز فروش دزدگیر”

  1. وحید سوری گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده هم فروشگاه دارم هم نصاب دوربین و دزدگیر هستم
    تنها مارکی ام که نصب میکنم فایروال
    امکانات زیاد
    خطای پایین دستگاه گارانتی ۵ ساله
    سنسور های عالی و با کیفیت
    درمقایسه با مابقی مارک ها قیمت خیلی خیلی خوبیم داره

  2. اسداللهی گفت:

    سلام
    من از دیجی کالا خریدم گارانتی نداشته
    بهتره از نماینده هایی که تو سایت معرفی کردن خرید کنید

  3. محمود روحانی گفت:

    واقعا مطلب به جایی بود 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

محافظت از مستقلات

7 نکته برای محافظت از مستقلات

محافظت از مستقلات، امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت املاک، وسایل منزل، اتومبیل، نگهداری و محافظت از ...
ادمین حبیبی
18 اردیبهشت 1402
برای مغازه و فروشگاه باید از چه نوع سنسورهایی استفاده کنیم؟

برای مغازه و فروشگاه باید از چه نوع سنسورهایی استفاده کنیم؟

یکی از بهترین دزدگیر ها برای مغازه می تواند، دزدگیری باشد که با نصب آن به راحتی ...
admin
29 آبان 1401
دزدگیر مدارس

دزدگیر مدارس باید چه ویژگی داشته باشد؟

دزدگیر مدارس با هدف، بالابردن میزان امنیت و آرامش خاطر دانش آموزان، طراحی و تولید شده است. ...
admin
13 دی 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال