دزدگیر برای کانکس نگهبانی چه ویژگی دارد؟

ادمین حبیبی
11 بهمن 1401
دزدگیر کانکس نگهبانی

منظور از دزدگیر برای کانکس نگهبانی، دزدگیری بوده که بتوان در کانکس نگهبانی از آن استفاده کرد. حال کانکس نگهبانی چیست؟ و چه کاریی دارد؟ معمولا در جلوی درب هر شرکتی کانکس نگهبانی وجود دارد که وظیفه اصلی آن هماهنگی، کنترل ورود و خروج افراد غیر مجاز، محافظت از کل مجموعه شرکت و… را بر عهده دارد.

شبانه روز و در ایام تعطیلات یک فرد به عنوان نگهبان درون کانکس نگهبانی مستقر می شود و با استفاده از دزدگیر اماکن امنیت محیط پیرامون شرکت را بالا می برد.

 

منظور از دزدگیر کانکس نگهبانی چیست

همانطور که گفتیم دزدگیری که برای کانکس استفاده می شود باید دزدگیری باشد که از هر لحاظ دارای امکانات قوی و متفاوتی باشد. همین امکانات منحصر به فرد است که می تواند به راحتی از شرکت ها، ادارات، دپارتمان محافظت کرد.

با نصب کردن دزدگیر فایروال کار نگهبان ها نیز راحت می شود. به طوری که خیال آن ها نیز راحت شده، درست است شما برای ساختمان و یا اماکن خود نگهبان گرفته اید، اما به این معنی نبوده که نگهبان باید چهارتا چشم داشته باشد، بلاخره آدمی زاد بوده و ممکن است اشتباه کند، و یا با یک حواس پرتی کوچک فاجعه بار آمده را بر روی دوش خود بکشد.

شما با نصب کردن دزدگیر فایروال در مکان خود، در واقع انگار یک نگهبان چهار چشمی را استخدام کرده اید.

حال منظور از دزدگیر کانکس، این نبوده که دزدگیر مختص کانکس است، خیر دو مورد وجود دارد راجب این منظور :

  1. دزدگیر را داخل کانکس نگهبانی نصب کرد و لوازم جانبی را در اطراف محیط نصب کرد در نقاط کور محیط که امکان دارد از چشم نگهبان دور بماند.
  2. داخل کانکس سنسور گذاشت به صورتی که با وارد شدن افراد غیر مجاز باعث به صدا در آمدن دزدگیر شود.

شما با نصب کردن دزدگیر در ساختمان، کارخانه ها و… می توانید امنیت محل را تضمین کنید.

 

دزدگیر کانکس نگهبانی باید دارای چه سیستمی باشد

یک کانکس نگهبانی خوب باید دارای سیستم هایی مانند: دزدگیر اماکن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دید کامل به اطراف محیط پیرامون و تردد عابریان پیاده را به صورت کامل داشته باشد.

دزدگیر بیمارستان و مراکزهای درمانی
مشاهده

حال دزدگیری که برای کانکس نگهبانی استفاده می شود. باید دارای سیستم کنترل از راه دور، سیستم تلفن کننده با خط ثابت و سیم کارتی و دارای انواع سنسور از نظیر: دتکتور دود، سنسور ضربه یا شوک، سنسور حرکتی و سنسور مگنت می باشد.

 

سیستم تلفن کننده باخط ثابت و سیم کارتی چیست

یکی از آیتم بسیار مهم و پر کاربرد نوع دزدگیر برای کانکس نگهبانی بوده که اگر دزدگیر از نوع سیستم تلفن کننده باشد بهتر است.

سیستم تلفن کننده در زمان سرقت یا هرگونه احساس خطر با شماره هایی که از قبل بر روی 22 حافظه دستگاه تعریف شده است تماس می گیرد و SMS را که از قبل ضبط شده اند را ارسال می کند. این موارد های ذکر شده وظیفه اصلی سیستم تلفن کننده می باشد.

اما می توان گفت در کل سیستم تلفن کنند دزدگیر برای کانکس نگهبانی به دوسته سیستم تلفن کننده با خط ثابت و سیم کارتی تقسیم می شوند. البته باید توجه داشته باشید که این دستگاه ها دارای برند، مدل و … متفاوت است. در ادامه این مطلب به دستگاه دزدگیر برای کانکس نگهبانی با خط ثابت و سیم کارتی خواهیم پرداخت.

 

سیستم تلفن کننده با خط ثابت یا معمولی

همه سیستم های تلفن کننده دارای کارایی یکسانی هستند. فقط لازم است از قبل شماره اعضای خانواده و دوستانی که به آن ها نزدیک هستید تعریف نمایید تا در زمان سرقت با شماره تلفن های از پیش تعین شده تماس بگیرد و پیامک ارسال کند.

در صورتی که متن SMS ضبط نشده باشد سیستم تلفن کننده آژیر پخش می کند. این مدل سیستم به خط شهری متصل می شود و از طرف تلفن کننده ثابت تماس برقرار می کند. این مدل دزدگیر برای کانکسی دکل آنتن دهی ندارند مناسب می باشد.

 

سیستم تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر برای کانکس نگهبانی

این نوع مدل سیستم تلفن کننده سیم کارتی دارای صفحه نمایش فارسی است که جنس بدنه آن پلاستیکی و در کنار لوازم جانبی های خود دارای دو عدد ریموت می باشد.

این سیستم تلفن کننده برای کانکس نگهبانی که در بیرون شهر و دارای دکل آنتن گوشی هستند بسیار مناسب می باشد. این سیستم سیم کارتی دارای یک ویژگی بسیار عالی است که سارق نمی تواند با قطع کردن کابل سیم کشی دزدگیر کانکس نگهبانی را از کار بی اندازد.

 

دزدگیر کانکس نگهبانی دارای چند نوع مدل است

 

دزدگیر اماکن فایروال F10

این نوع سیستم جزء با کیفیت و کاربردی ترین نوع دزدگیر فایروال می باشد. دزدگیر F10 قابلیت های بسیار ویژه ای دارد مانند: کنترل از راه دور. در واقع این دزدگیر کنترل از راه دور وسایل برقی را در اختیار دارد برای مثال کاربر می تواند تا قبل از رسیدن به خانه لامپ را خاموش و روشن کند. نگهبان می تواند به راحتی در زمستان به همراه تلفن همراه سیستم گرمایشی کانکس نگهبانی را روشن یا برعکس در تابستان سیستم سرمایشی را فعال کند.

استفاده از جمر بر روی دزدگیر اماکن
مشاهده

 

دزدگیر اماکن F9

یکی دیگر از با کیفیت ترین سیستم تلفن کننده F9 شناخته شده است که تمامی قابلیت های دزدگیر F10 به همراه خود دارد به جزء 7 رله های خروجی برای کنترل وسایل برقی

 

دزدگیر برای کانکس نگهبانی

 

دزدگیر کانکس نگهبانی دارای چند مدل سنسور می باشد

  1. دتکتور دود
  2. شوک سنسور یا ضربه
  3. سنسور حرکتی
  4. سنسور مگنت

 

توضیحاتی درباره سنسورهای دزدگیر کانکس نگهبانی

 

 دتکتور دود

یک محصول بسیار ضروری بوده که در تمام اماکن ها کارایی دارد. سنسور دود دزدگیر برای کانس نگهبانی از بروز آتش سوزی جلوگیری می کند. در زمان آتش کانکس، فرد باید به سریع ترین حالت ممکن واکنش نشان بدهد زیرا آتش در فضای کانکس به سرعت بخش خواهد شد و خسارت های جبران ناپذیری به وجود خواهد آمد

برای مثال: ممکن است نگهبان برای گرم کردن غذا از پیکنیکی که نشتی دارد استفاده کند و نشتی گاز در محیط کانکس نگهبانی پیچیده، دتکتور با تشخیص دادن سریع سم های موجود در فضا به نگهبان هشدار خطر می دهد.

 

شوک سنسور

سنسور ضربه بسیار حساس و قوی است که با کوچکترین ضربه شروع به اعلام هشدار را به نگهبان ارسال می کند. این مدل سنسور را می توان روی پنجره کانکس نصب کرد. سارق تصمیم دارد با شکستن شیشه وارد کانکس نگهبانی شود تا سیستم دزدگیر را غیر فعال کند.

با شکستن پنجره کانکس، شوک سنسور سیگنالی را برای پنل مرکزی ارسال می کند و دزدگیر شروع به هشدار زدن می کند.

 

سنسور حرکتی یا چشمی

یکی از پر کاربرد آمد ترین سنسور، سنسور حرکتی است. این سنسور مانند: یک چشمی عمل می کند و کوچکترین حرکت را گزارش می دهد. سنسور حرکتی را می توان در محیط پیرامون شرکت نصب کرد که با وارد شدن غیر جاز سارق به منطقه تحت پوشش چشمی، شروع به اعلام هشدار کند.

 

سنسور مگنت

این سنسور دارای دو آهنربای مغناطیسی می باشد که در مجاورت یک دیگر بر روی درب و پنجره کانکس و سوله های شرکت قرار می گیرد. سارقین بسیار حرفه با باز کردن پنجره به راحتی وارد محیط می شود اما با نصب سنسور مگنت و با فاصله گرفتن از یک دیگر حالت مغناطیسی خود را از دست می دهد و به دستگاه مرکزی سیگنال را ارسال می کند و شروع به آلارم زدن می کند.

با خرید دزدگیر فایروال آرامش را به محل کار خود بی آورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نصاب دزدگیر اماکن

نصاب دزدگیر اماکن دارای چه ویژگی می باشد

نصاب دزدگیر اماکن برای نصب باید در چه زمینه ای حرفه ای باشد؟! یکی از مهارت هایی ...
ادمین حبیبی
07 اسفند 1401
تقویت صدای آژیر دزدگیر

تقویت صدای آژیر دزدگیر امکان پذیر بوده

تقویت صدای آژیر دزدگیر از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد؛ به دلیل اینکه صدای آژیر یکی ...
ادمین حبیبی
07 آبان 1402
کار نکردن ریموت دزدگیر

دلیل کار نکردن ریموت دزدگیر چیست

منظور از کار نکردن ریموت دزدگیر اماکن چیست شاید برای شما عزیزان پیش آمده است که در یک ...
admin
17 آذر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال