داشتن دزدگیر برای افرادی که حیوان خانگی دارند؟

ادمین حبیبی
04 بهمن 1401
دزدگیر در خانه ای که حیوان خانگی دارد

“دزدگیر در خانه ای که حیوان خانگی دارد”همیشه یکی از دغدغه افرادی که دوستدار حیوان خانگی هستند این بوده اگر حیوان خانگی داشته باشم می توانم دزدگیر در منزل خود نصب کنم؟ جواب ما بله هست. فکر نکنید که حیوان خانگی شما محدودیت میاورد. کارشناسان فایروال راه حل هایی را برای شما باز گو خواهند کرد، که می توانید به دلخواه خود یکی را انتخاب و دزدگیر را خریداری کنید. منظور از راه حل سنسور هایی بوده که با داشتن حیوان خانگی خود در منزل نصب می شود. حتی می توان خبر خوبی به صاحبان حیوانات داد، با فعال کردن سیستم امنیتی، آژیر دیگر هشدار کاذب نمی زند.

 

سنسوری که نباید در این خانه ها نصب کرد

 

1. سنسور حرکتی

می توان گفت این سنسور یکی از حساس ترین اجزای دزدگیر اماکن به حساب می آید و به راحتی می تواند کوچک ترین حرکت را به صاحب دستگاه گزارش دهد؛ این نوع سنسور از اجزای بسیار متفاوتی تشکیل شده است که درون یک قالب پلاستیکی روی دیوار یا سقف اماکن و منازل نصب می شود.

سنسور حرکتی برای افرادی که دارای حیوان خانگی هستند مناسب نیست، به دلیل اینکه برخی افراد می خواهند حیوان در خانه آزاد و در حال چرخیدن باشد پس با داشتن سنسور حرکتی در خانه کار یک مقدار سخت می شود همچنین سنسور دائما هشدار های کاذب ارسال می کند و حیوان خانگی را یک خطر تشخیص می دهد.

اما یک نکته ای وجود دارد، کاربر می تواند زمانی از این سنسور بسیار حساس استفاده کند که در طول روز همراه با حیوان خانگی از محیط پیرامون دور شده و می تواند در زمان حضور نداشتن، سنسور حرکتی را فعال کند تا از کوچک ترین خطر با خبر شود و در ساعتی که در منزل حضور دارد می تواند سنسور را غیر فعال کند.

اهمیت ندادن به نصب دزدگیر اماکن
مشاهده

 

چه سنسورهایی برای وجود حیوان خانگی بسیار مناسب تر می باشد؟

 

1. سنسور مگنت

یکی دیگر از راهکارهای محافظتی برای مکان های پر خطر مانند: درب و پنجره، ورودی های ساختمان، استفاده از سنسور مگنت دزدگیر اماکن می باشد. به دلیل اینکه اولین هدف سارق حرفه ای ورود از پنجره و درب هاست. سنسور مگنت دزدگیر از مکانیزم های آهنربایی بهره می برد، دو قطعه آهنربایی در قابهای مخصوص با قرار گرفتن در مجاورت یک دیگر تشکیل شده اند.

هر کدام از مگنت ها روی دو قسمت ثابت بازشوند پنجره و درب نصب می شود و زمانی که پنجره و درب باز می شود، دو قطعه مغناطیسی از یک دیگر فاصله می گیرند و با تشخیص دادن قطع جریان مغناطیسی، فرکانسی را به پنل مرکزی ارسال می کند. این مدل سنسور برای افرادی که در منزل خود سگ یا گربه و … نگهداری می کنند بسیار مناسب می باشد.

به دلیل اینکه فرد بیرون از خانه کار دارد و نمی تواند حیوان را به همراه خود به محل کار ببرد، با فعال کردن مگنت دزدگیر از خارج شدن حیوان از منزل یا وارد شدن افراد غیر مجاز از پنجره باخبر می شوند، همچنین می توانند سنسور حرکتی را غیر فعال و سنسور مگنت را فعال نماید و امنیت خانه خود را تضمین نمایند. این مگنت ها به دوسته باسیم و بی سم تقسیم بندی می شوند.

 

2. سنسور ضربه

یکی دیگر از تجهیزات قوی دزدگیر اماکن، سنسور حساس به ضربه و لرزش می باشد که به نام های شوک سنسور یا ضربه شناخته شده است. این سنسور را کاربر می تواند روی همه پنجرها، دیوار و سقف نصب کند تا امنیت آن محیط بیشتر شود.

سنسور ضربه بیشتر برای افرادی که در روستا زندگی می کنند مناسب می باشد. همچنین منازلشان دارای آخور است و حیواناتی مانند: گوسفند، اسب، گاوها  و … نگهداری می کنند. به دلیل اینکه سارقین در روستا ها با خراب کردن دیوار آغل یا سوراخ کردن دیوار به راحتی می توانند حیوانات داخل آغل را بدزدند. البته کسانی که در شهر هم زندگی می کنند می تواند از این سنسور برای منزل خود تهیه فرمایند. این نوع سنسور ها به دوسته باسیم و بی سیم طراحی و تولید شده اند.

دزدگیر اماکن چه کارایی دارد؟
مشاهده

 

حیوان خانگی مساوری دزدگیر

 

چند نکته خرید دزدگیراز فایروال برای حیوان خانگی

  • وزن سبک و نصب آسان
  • دقت بالا و قدرت آنتن دهی
  • پشتیبانی شرکت تولید کننده
  • قابلیت هشدار خروج از محدودهای تعریف شده
  • داشتن اپلیکیشن تلفن همراه
  • دارای سنسورهای بسیار قوی

 

آرامش ذهنی افراد در زمان نگهداری حیوان

بعد از خریداری دزدگیر در منزل دیگر مهم نیست حیوان شما پیش فعال یا شیطون باشد. شما می توانید با خیال راحت از آن ها نگهداری فرمایید و با آرامش ذهنی  به کار خود برسید.

شما عزیزان می توانید با خرید سیستم امنیتی، بدون تقویت کردن نرده های خانه یا هزینه های اضافی دیگر امنیت و نگهداری حیوان را بالاببرید و در مقابل  تهدیدات امروزی از آن ها نگهداری فرمایید.

 

دزدگیر منازل را چگونه تهیه فرماییم

سیستم دزدگیر، توسط شرکت های بسیاری در سرتاسر دنیا در حال تولید هستند. اما در ایران بهترین دزدگیر اماکن با برند های معروفی مانند فایروال درحال تولید هستند. برای خرید دزدگیر اماکن می تواند به وب سایت شرکت فایروال مراجعه فرمایید؛ دزدگیرهای فایروال با داشتن نوع های مختلف با کارایی آسان به فروش می رسند. کارشناسان مجرب فایروال آماده به پاسخ سوالات شما عزیزان هستند و بهترین ها را باتوجه به نیاز شما عزیزان معرفی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

محافظت از خانه

محافظت از خانه در تعطیلات تابستانه

" محافظت از خانه " اکثریت مردم  تابستان را زمانی برای استراحت و لذت بردن در کنار ...
ادمین حبیبی
18 تیر 1402
آنتن و چراغ نمایشگر وضعیت

آنتن و چراغ نمایشگر وضعیت دزدگیر اماکن

آنتن و چراغ نمایشگر وضعیت دزدگیر روی پنل دزدگیر اماکن قرار دارند که هر کدام دارای کارایی ...
ادمین حبیبی
30 بهمن 1401
اولویت بندی سیستم هوشمند

اولویت بندی کارایی هوشمند دزدگیر

” اولویت بندی سیستم هوشمند دزدگیر"  اگر شما عزیزان از دسته افرادی هستید که با استفاده از ...
ادمین حبیبی
29 مرداد 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال