استفاده از دزدگیر برای سالمندان

ادمین حبیبی
05 بهمن 1401
دزدگیر سالمندان

” دزدگیر برای سالمندان” با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزانه علم، افراد خانواده پر مشغله تر از گذشته شده اند و برای درآمد، همچنین زندگی آرام مجبورند مدت زمان زیاد کار کنند. از این رو نمی توانند وقت زیادی برای نگهداری از سالمندان اختصاص دهند و افراد مسن خانواده در بیشتر تایم ها در منزل تنها هستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ابزارآلات بروز، حفظ امنیت امکان و منازل شخصی دیگر کار دشواری نیست. در این بین سیستم های مفیدی برای منازل سالمندان طراحی و تولید شده است که در ادامه این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

 

خریداری دزدگیر برای سالمندان

یک پرستار به تنهایی نمی تواند از سالمندان نگهداری کند همچنین به کارهای دیگر منزل برسد. پس باید چه کار انجام داد؟ بهترین راه، خرید دزدگیر می باشد که از همان اول، از خروج بدون اطلاع سالمندانی که مشکل آلزایمر دارند جلوگیری شود. شرکت فایروال با تولید بهترین دزدگیر، نگهداری از سالمندان را راحت تر کرده است.

از مهم ترین نکته در خصوص استفاده از سیستم حفاظتی سالمندان، حتی در زمانی که از خانه خارج می شوید، این است که می توانید مدیریت کامل بر اوضاع منزل داشته باشید. به این صورت که دزدگیر هر گونه ورود و خروج یا خطر را توسط پیامک یا تماس به شما عزیزان گزارش می دهد. با نصب سنسور های متفاوت دزدگیر فایروال در  جای های مختلف خانه می تواند هرگونه خطر را اطلاع دهد.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید دزدگیر با شما تماس بگیرد نیاز است که دزدگیر فایروالf10  یا f9 را خریداری کنید. 


منظور از تماس یا پیامک ارسال کردن دزدگیر اماکن چیست

یکی دیگر از اجزای پرکاربرد و مهم دزدگیر، سیستم تلفن کننده می باشد. این مدل دزدگیر ها دارای 22 حافظه داخلی است که شما عزیزان می توانید شماره اعضای خانواده خود، حتی پلیس و اورژانس را در آن ذخیره نمایید.

انواع دتکتور و چه کارایی دارند؟
مشاهده

زمانی که سنسورهای نصب شده در خانه خطری را تشخیص دهد سیگنالی را برای پنل دزدگیر اماکن ارسال می کند و سیستم تلفن کننده دزدگیر با شماره هایی که از قبل روی حافظه آن تعریف شده، تماس یا پیامک ارسال می کند.


چه مدل سیستم تلفن کننده برای سالمندان مناسب می باشد.

دزدگیر اماکن سیم کارتی F10

مهم ترین ویژگی که می توان درباره دزدگیر سیم کارتی F10 گفت قابلیت کنترل از راه دور وسایل برقی می باشد. این ویژگی می تواند، چه کارایی برای سالمندان داشته باشد! وقتی که پدربزرگ و مادر بزرگ دچار آلزایمر می شوند بعضی از کارهای روزمره مانند: روشن یا خاموش کردن لامپ ها، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و دیگر لوازمی که نیاز به خاموش شدن دارند را فراموش می کنند. شما با استفاده از این سیستم کنترل از راه دور می توانید این کارها به راحتی انجام دهید.

  • 2 ریموت پنج دکمه برد بالا
  • سخنگوی فارسی با قابلیت 17 پیام ضبط شده به صورت جداگانه در هر زون
  • دارای 7 رله خروجی برای کنترل وسایل برقی از راه دور
  • و…

دزدگیر اماکن سیم کارتی F9

بعد از سیستم تلفن کنند f10، می توانیم به دزدگیر سیم کارتی f9 که در جایگاه دوم قرار گرفته است اشاره کنیم. تقریبا می توان گفتf10 و f9 ازیک کارایی یکسان برخوردارمی باشند. فقط تنها تفاوتی که ما بین این دو دزدگیر وجود دارند رله های خروجی دزدگیر f10 می باشد.

  • ضبط 17 پیامک 30 ثانیه ای
  • کنترل کردن سیستم در زمان تحریک دستگاه
  • ارسال تمام نتیجه عملیات رئیس از طرف sms
  • و …

 

از چه سنسورهایی برای منازل سالمندان استفاده کرد

دتکتور دود

دتکتور دود ابزار بسیار ضروری در هر منازلی می باشد که شما و سالمندان را در مقابل آتش سوزی محافظت می کند. خطر آتش سوزی خانه سالمندان از چیزی که شما عزیزان فکر می کنید بیشتر می باشد به دلیل فراموشی یا حواس پرتی که دارند از خاطرشون می رود زیر گاز رو خاموش کنند یا زیر شعله گاز را تا حدی زیاد می کنند که باعث آتش سوزی می شود.

این سنسور با کوچک ترین احساس دود در سریع ترین حالت ممکن شروع به آژیر زدن می کند و سالمندان را از وجود آتش سوزی باخبر می سازد و جان آن ها را نجات میده.


سنسور مگنت

یکی از راه های حفاظتی بسیار واجب در مقابل سالمندان عزیزمان، که دارای آلزایمر هستند استفاده از سنسور مگنت می باشد. سنسور مگنت دارای مکانیزم آهنربایی است  که هر کدام از آن ها روی یک قسمت ثابت مقابل یک دیگر قرار می گیرند. این سنسور را می توان روی درب ورودی، پنجره نصب کرد.

روش قدیمی محافظت از طلا
مشاهده

گاهی اوقات پیش می آید پدربزرگ و مادربزرگ بدون خبر دادن از خانه بیرون بروند و راه برگشت خانه را فراموش کرده اند. با استفاده از سنسور مگنت از بیرون رفتن بی خبرشان می توانید جلوگیری نمایید. زمانی که این دو قطعه از یک دیگر جدا شوند و با قطع جریان مغناطیسی، بلافاصله فرکانسی برای پنل دزدگیر ارسال می شود. و در اولین مرحله پیامکی هشدار برای شما عزیزان ارسال می شود.


سنسور حرکتی

یکی از اجزای اساسی دزدگیر منزل، سنسور حرکتی می باشد، با به کارگیری حسگر مادونه قرمزی که دارد می تواند کوچکترین حرکت را شناسایی کند. سالمندانی که دارای آلزایمر هستند گاهی پیش می آید شب در تایم خواب، شروع به راه رفتن کنند همچنین یادشون رفته که کجا هستند و می خواهند از خانه بیرون بزنند با استفاده از سنسور حرکتی می توانید از هرگونه حرکت کردن سالمندان در تاریکی مطلع شوید و از بیرون رفتن آن ها جلوگیری نمایید.


خریداری GPS برای سالمندان فراموش کار

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای امنیت سالمندان، استفاده از GPS است. این مورد مخصوص افرادی که دارای آلزایمر هستند بسیار مفید می باشد به گونه ای که اگر تصادفی از منازل خود خارج  شوند، مشکلی برای پیدا کردن آنان نخواهید داشت و در سریع ترین زمان ممکن می توانید عزیزانتان را پیدا کنید.


خریداری از قفل و درب های ضدسرقت

جدا از در نظر گرفتن پیشرفته ترین مدل های سیستم امنیتی برای سالمندان، می توانید از درب های ضد سرقت که به راحتی قابل باز شدن و شکستن نیستند استفاده نمایید. این مورد مخصوص افرادی می باشد که قرار است در یک زمان طولانی سالمندان در خانه تنها بمانند و با خرید قفل های قوی امنیت منزل را چندین برابر افزایش دهید.

برای انتخاب و خرید هرگونه دزدگیر اماکن برای سالمندان می تواند با شماره درج شده در وب سایت فایروال با کارشناسان ما مشورت و با توجه به نیازتان دزدگیر خریداری فرمایید.

فروشگاه فایروال

برای اطلاع از لیست کامل قیمت دزدگیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

میکروسوئیچ

آشنایی کامل با میکروسوئیچ

میکروسوئیچ ، یک نوع کلید بوده که با فشار فیزیکی کوچک تحریک خواهد شد. سیستم های امنیتی ...
ادمین حبیبی
13 اردیبهشت 1402
افزایش ارزش ملک با دزدگیر اماکن

افزایش ارزش ملک با دزدگیر اماکن

افزایش ارزش ملک با دزدگیر اماکن، بسته به انتخاب و خریداری دستگاه و تجهیزاتی که فرد تهیه ...
ادمین حبیبی
28 آذر 1402
پدال اعلام سرقت

پدال اعلام سرقت چیست؟

پدال اعلام سرقت مانند یک سوئیچ کار می کند و با قرار دادن آن در زیر پای ...
ادمین حبیبی
09 بهمن 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • نمره
  • قیمت
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
تماس با فایروال